رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 426528

پنالتی پرسپولیس سوخت/ تصمیم درست داور درباره بازیکن جنجالی بازی تراکتورسازی - استقلال

ساعت24-کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مشکوک در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران پرداخت.

محمد فنایی با حضور در برنامه 90 صحنه‌های داوری را بررسی کرد که در ادامه می‌خوانید.

داوری مسابقه پرسپولیس - استقلال خوزستان: گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان در محوطه جریمه ابتدا توپ را زد و سپس پای چپ علیپور مهاجم پرسپولیس را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد. کارت زرد دوم و اخراج کیانی به دلیل گرفتن موقعیت گل از پرسپولیس درست بود. شجاع خلیل زاده پشت محوطه مهاجم استقلال خوزستان را زد و باید خطا اعلام می‌شد و می‌توانست کارت زرد هم بگیرد. خطای مهاجم استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه روی خلیل زاده به اشتباه اعلام نشد و منجر به موقعیت تک به تک استقلال خوزستان شد. گل دوم پرسپولیس درست بود و بودیمیر جلوی دید دروازه بان حریف را نگرفته بود که آفساید اعلام شود.


داوری مسابقه تراکتورسازی - استقلال: سرنگونی دژاگه در محوطه جریمه خطا نبود و بازیکن استقلال توپ را زد. ضربه لگد دژاگه به نورافکن به درستی با کارت زرد جریمه شد چون کنترل شده و با فاصله کم ضربه زد. دژاگه بعد از گل شادی خودش را با تماشاگران تقسیم کرد و بین او و تماشاگران نرده وجود دارد و فنس نیست و از آن بالا نمی‌رود و اتفاق خطرناکی هم برای کسی نیفتاد پس کارت زرد دوم و اخراج دژاگه سخت‌گیرانه بود که داده نشد.


یک صحنه مشکوک از بازی نساجی و تراکتورسازی در هفته گذشته باقی مانده بود که فنایی در مورد سرنگونی نظری مهاجم نساجی در دقیقه 90 در محوطه جریمه تراکتورسازی گفت: برخورد وجود دارد اما مدافع اول توپ را زد و پنالتی نبود.


داوری مسابقه پارس جنوبی - نفت مسجد سلیمان: برخورد مدافع پارس جنوبی با مهاجم نفت مسجدسلیمان پنالتی نبود. برخورد توپ به دست کولیبالی مدافع نفت در محوطه جریمه رخ نداد و پنالتی نبود. اوت منجر به گل دقیقه 95 پارس جنوبی اشتباه بود و بازیکن پارس جنوبی توپ را بیرون زد.

داوری مسابقه نفت آبادان - پدیده: آفساید مهاجم پدیده در شرایط تک به تک به اشتباه اعلام شد.

داوری مسابقه پیکان- سپاهان: گل سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و قربانی جلوتر از مدافعان بود. سرنگونی محمد قاضی در محوطه جریمه سپاهان پنالتی نبود و هر دو نفر برای توپ مبارزه کردند.


داوری مسابقه پرسپولیس - پدیده در جام حذفی: گل پدیده درست بود و مهاجم پدیده در آفساید نبود. بیرانوند روی ضربات پنالتی جلو می‌آمد اما هیچ جای دنیا این حرکت را خطا نمی‌گیرند و اینجا هم نگرفتند ولی اگر هم خطا می‌گرفتند ایرادی نداشت.

داوری مسابقه فولاد - نفت مسجدسلیمان: آرنج بازیکن مسجد سلیمان به صورت بازیکن فولاد برخورد کرد. پنالتی فولاد درست بود و دست کولیبالی کاملا باز بود و توپ به آن برخورد. برخورد غلامی مدافع فولاد با هاشمی‌زاده بازیکن نفت خطای پنالتی نبود و پایش به زمین برخورد کرد نه بازیکن حریف. برخورد پای مهاجم فولاد به دروازه‌بان در حرکت عمدی نبود و دروازه‌بان پس از مهار توپ روی زمین بزرگ نمایی کرد که باعث شد مهاجم کارت زرد بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها