رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 426529

تارتار:

استقلال فردا تیم خطرناکی است/ چرا بازی را ساعت ۱۵ برگزار نکردند

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به دیدار هفته نوزدهم برابر استقلال گفت: می‌دانیم که بازی سختی برابر تیم پرطرفدار استقلال خواهیم داشت.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر استقلال که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: باتوجه به اینکه استقلال هفته گذشته بازی خود را باخته است کار ما سخت تر می شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: استقلال برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد و به جمع مدعیان برگردد می خواهد تیم ما را شکست دهد. برای همین اعتقاد دارم کار سختی پیش رو خواهیم داشد.

تارتار با تاکید بر اینکه تیمش استرسی برای دیدار با استقلال ندارد گفت: با احترامی که برای این تیم و هوادارانش قائل هستم اما برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می شویم و می خواهیم یک بازی زیبا و جذاب را به نمایش بگذاریم.

وی با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی کرده که ما در ۸ روز ۳ بازی انجام بدهیم. اگر استقلال بازی عقب‌افتاده دارد چرا آنها ۵ روز برای این بازی استراحت می‌کنند و ما ۴ روز؟ تا کی باید شاهد بی‌عدالتی در فوتبال باشیم؟ جایی باید این تبعیض‌ها تمام شود. چرا فقط تیم‌های بزرگ از برنامه‌ریزی سود ببرند و در حق تیم‌های دیگر ظلم شود؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی که ظاهرا از صدور کارت بازی بازیکن استقلال بی خبر بود در انتقاد به این موضوع گفت: همانطور که دوشنبه شب در برنامه نود دیدید بازیکن تیم استقلال می خواهد بدون داشتن ITC برابر ما بازی کند! ما برای پیشرفت فوتبال چاره ای نداریم جز اینکه قوانین را اجرا کنیم.

وی به عنوان یکی از حامیان استفاده از سیستم ویدئویی داوری گفت: تنها کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که سیستم VAR را وارد فوتبال ما کند، چون در حق خیلی از تیم‌ها و مربیان اجحاف می‌شود اما تیم‌های بزرگ از این موضوع منفعت می‌برند.
مهدی تارتار خواستار رفع تبعیض بین تیم ها شد و گفت: اگر الان این صحبت ها را مطرح می کنم تیمم هنوز نباخته است و قطعا فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد. اما داستان بی عدالتی و تبعیض در فوتبال باید از بین برود. اگر می‌خواهیم شب‌ها سرمان را راحت روی بالش بگذاریم، باید رابطه‌ها تمام شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها