رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 428399

به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفت

برگزاری اردوی جهادی درمانی «پاریز» با حمایت مجتمع مس سرچشمه

ساعت24-دکتر «داریوش ضیایی‌پور» مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه گفت: اردوی جهادی درمانی پاریز و روستاهای توابع با حمایت مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی درمانی «پاریز» با حمایت مجتمع مس سرچشمه

به گزارش مس پرس به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و در راستای مسئولیت و تعهدات اجتماعی شرکت مس به‌عنوان معین استان به‌منظور همیاری و ارتقا سطح سلامت بیماران به‌ویژه نیازمندان، سالمندان و معلولین جسمی و ذهنی و... اردوی جهادی درمانی پاریز و روستاهای توابع برگزار شد.
وی افزود: این اردو توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و با همکاری و پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه (امور بهداشت و درمان) به مدت دو روز دوشنبه 15 و سه‌شنبه 16 بهمن برگزار شد و در این طرح به بیش از 1000 نفر خدمت‌رسانی شد.
وی ادامه داد: در این طرح تعداد 8 نفر متخصص (داخلی، قلب، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم)، 6 نفر پزشک عمومی، دو دندان‌پزشک، 9 نفر پرستار، یک دامپزشک، 10 نفر تیم ویزیت در منزل بیماران ناتوان، 9 نفر تیم دارویی، 2 نفر ماما و 2 نفر پرسنل آزمایشگاه حضورداشته و اقدام به ویزیت، تشخیص، درمان و ارائه دارو به‌صورت رایگان برای مردم این منطقه کردند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها