رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 471705

11 اکسسوری که هر خانمی باید آنها را در کمد خود داشته باشد

رپورتاژ تبلیغی / به طور معمول، این موارد برای خانم‌های عصر ما شامل موارد کلاسیک مانند کیف دستی چرمی خوب، گوشواره میخی الماس، کفش روزمره مشکی و روسری ابریشمی می‌شود. حقیقت این است که مد روز فکر ما را در مورد فشن تغییر داده است. این مورد هم در مورد خانم‌ها و هم در مورد آقایان صدق می‌کند.

مردان نیز مانند خانم‌ها در مد و فشن به دنبال جدیدترین ترندها هستند و حتی در خرید کفش مردانه بیشترین دقت خود را می‌گذارند. اما معمولا خانم‌ها بیشتر در مورد مد و فشن حساس هستند و همیشه به دنبال شیک بودن و به روز بودن هستند. در این مقاله 11 اکسسوری برتری که اکنون همه خانم‌ها به آنها احتیاج دارند، آورده شده است.

1- یک کیف چرمی شیک

هر کس برای خرید به کیفی بزرگ نیاز دارد، بنابراین سایزی را انتخاب کنید که متناسب با بزرگ‌ترین و حجیم‌ترین وسایل مورد نیاز شما مانند لپ تاپ، پوشه‌ها، مجلات، بطری آب , چتر قابل حمل، با رنگی خنثی باشد. به دنبال شکل‌های براق و بدون هیچ پیچیدگی مانند کیف های زنانه دنیلی باشید. بندهای آن باید به اندازه کافی بلند باشند تا به راحتی روی کت‌ها و کاپشن‌هایی که می‌پوشید قرار بگیرند.

2- نیم بوت مشکی و شیک

چکمه‌های تا مچ پا (که به آنها نیم بوت گفته می‌شود) یک نمونه‌ی کارآمدتر و همه کاره‌تر از چکمه‌های بلند به شمار می‌آیند که بهترین "انتخاب" برای شلوارهای تا مچ پا یا اسلیم هستند. آنها همچنین به ساق پاهای شما فشار نمی‌آورند و باعث ایجاد مشکلات گردش خون نمی‌شوند. به دنبال یک نیم بوت شیک و زیبا باشید. مدلی را انتخاب کنید که نوک آن نه گرد، نه مربع و نه نوک تیز باشد. این مدل‌ها ممکن است از نظر زیبایی بسیار ظریف به نظر برسند اما به انگشت‌های پا آسیب می‌زنند.

3- کفش مشکی بند دار

ما نمی‌توانیم بر روی پاشنه‌های سوزنی تعادل برقرار کنیم و یا همه روزهای زندگی خود را از کفش ورزشی و تخت استفاده کنیم. کفش ساده مشکی؟ خب جواب این نیست. اما یک جفت کفش مشکی پاشنه دار و بنددار از سری کفش زنانه دنیلی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. به دنبال کفش‌های با پاشنه 5 سانتی‌متری و بندهایی که روی مچ پا قرار می‌گیرند باشید، تا به هر قدم خود سبک و امنیت اضافه کنید.

4- روسری بزرگ ‌

روسری بزرگ می‌تواند یک اکسسوری چند کاره باشد. روسری بزرگ نه تنها به عنوان پوشش عمل می‌کند بلکه می‌تواند به عنوان یک روانداز روی شانه‌ها عمل کند و بیش از هر چیزی می‌تواند به عنوان ‌وسیله‌ای برای گرما و پوشش اضافی و سبک استفاده می‌شود.

5- کمربند چرمی

یک کمربند نازک و پهن باید جایی در کمد خانم‌ها پیدا کند. آنها جذاب و شیک هستند و از همه مهم‌تر دور کمر را برجسته می‌کنند. اگر نیاز دارید که لباس خود را بهتر جلوه دهید، آنها می‌توانند به لباس‌های معمولی‌تر جلوه اضافه کنند.

6- یک جفت گوشواره آویزی

گوشواره‌های نقره‌ آویزی تقریباً همه چیز را پشت سر می‌گذارد و باعث می‌شود زنانه‌تر و دخترانه‌تر به نظر برسید. اگر یک جفت گوشواره حلقه‌ای را انتخاب کنید، مطمئنا هر روز آن را برای به گوش انداختن انتخاب می‌کنید. آنها مناسب هر نوع صورت، مدل مو و لباسی هستند. به علاوه بیش از هر چیز، مردان آنها را دوست دارند.

7- کفش روفرشی

کفش‌های روفرشی در این دهه بسیار پرکاربرد هستند و قطعاً در این لیست از اکسسوری‌های ضروری جایگاهی پیدا کرده‌اند. آنها راحت، زیبا و دخترانه هستند و تقریباً همه لباس‌ها را تکمیل می‌کنند. در پایان یک مهمانی، مطمئنا نمی‌توانیم تمام وقت خود را در کفش‌های دردناک پاشنه بلند بگذرانیم اما هنوز می‌خواهیم بهترین‌ خود را به نمایش بگذاریم. کفش‌های شیک روفرشی بهترین انتخاب در این مواقع هستند.

8- یک کیف پول آراسته و مطمئن

این کیف دستی شماست که شایسته داشتن ظاهر خوب است. وقت آن رسیده است که کیف پول قدیمی و فرسوده شده خود را از بین ببرید. کیف پول‌های امروزی کمی کشیده‌تر شدند و تمام دور آن برای امنیت بیشتر با زیپ بسته می‌شود. کیف‌های پول جدید با جای بسیار برای کارت‌های اعتباری، گواهینامه رانندگی، سکه و وجه نقد، کاری می‌کنند که وسایل شما مرتب بمانند.

9- کیف رو دوشی کوچک

بعد از گذشت سال‌ها استفاده از کیف‌های سنگین و بزرگ، وقت آن است که کم کم در وسایلی که استفاده می‌کنید تغییر ایجاد کنید. کیف‌های خیلی کوچک (که هیچ کارایی ندارند)، کیف‌های کمری و کیف‌های دستی با زنجیر بلند را کنار بگذارید. یک کیف رو دوشی کوچکی را انتخاب کنید که فقط کیف پول، کلیدها، گوشی موبایل و عینک شما در آن جا شود و ظاهر شما را شیک کند.

9- عینک آفتابی بزرگ و جذاب با خاصیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نباید به همان اندازه تصویر زیبای دختری با عینک آفتابی بزرگ روی تی‌شرت خود، جذاب به نظر برسید. این عینک‌ها باعث می‌شوند که احساس کنیم آدری هپبورن هستیم و از آنجا که چشمان ما زود خسته می‌شوند، در 365 روز سال به محافظت از چشمانمان در برابر اشعه ماوراء بنفش نیاز داریم. عینک‌های بزرگ صورت را شیک‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شوند که حتی حالت چشمان نیز تغییر کنند.

10- کفش کتانی چرمی یا جیر

اکنون که پوشیدن همه نوع کفشی چیز جالبی است، به خودتان لطف کنید و یک جفت کتانی باکیفیت از چرم یا جیر به دست آورید. در برابر پوشیدن کفش‌های تکراری و از مد افتاده مقاومت کنید و اجازه دهید این کفش‌های تخت و راحت پاهای شما را جلوه بیشتری دهند. برای این مدل کفش‌ها می‌توانید رنگ مشکی یا خنثی را که بیشتر در جنس چرم یا جیر دیده می‌شود را انتخاب کنید. بافت و رنگ این کفش‌های راحتی ارزش آنها را بالا می‌برد، بنابراین اگرچه آنها کتانی هستند، اما در ظاهر بسیار شیک و جذاب به نظر می‌آیند.

اینکه چه وسایلی را باید همیشه در کمد خود داشته باشید بسته به سلیقه و خلق و خوی شما نیز دارد. این مواردی را که در این مقاله با شما در میان گذاشتیم، مواردی هستند که به طور معمول در کمد بیشتر خانم‌ها دیده می‌شود و از آنها در طول روز استفاده می‌کنند.

برای خرید انواع کیف های زنانه، کفش زنانه و مردانه می توانید به سایت دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها