رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 472114

معرفی بهترین کلینیک هایی که لیفت با نخ انجام میدهند

رپورتاژ تبلیغی / لازم نیست سن و سال های خوب جوانی خود را پشت سر بگذارید.

dir="RTL" style="text-align:right">در دست یک جراح زیبایی و متخصص میتوانید با تاثیر زمان و گرانش مقابله کرده و ظاهر طبیعی پر جنب و جوش را که سالها قبل به خاطر می آورید بازگردانید، یا حتی قبل از گرفتن علائم اولیه پیری را مرتفع کنید. لیفت با نخ در مدل های مختلف برای انواع پوست ها بکار میرود و باعث میشود بافت های صورت در حال باز کردن چهره باشند تا ظاهر جوان تر به نظر برسد.غالبا گفته میشود که داشتن فیس لیفت با نخ مانند عقربه های ساعت کار میکند و به بیمار کمک میکند که نسخه ی جوانتری از خودش را دوباره بیابد. در این روش بدون درد و عوارض با از بین بردن پوست های اضافی ، ساییدگی پوست ،صاف کردن چین و چروک های عمیق و ریز و سفت کردن بافت های عمیق صورت پوستی شاداب و جوان تر داشته باشید.

با افزایش سن، پوست شروع به از بین رفتن خاصیت ارتجاعی میکند و بافت های صورت حجم خود را از دست می دهند. این منجر به کشیدگی پوستی در قسمت پایین صورت، چین و چروک های عمیق و شل شدن پوست روی گردن می شود. در حالی که این یک بخش طبیعی در بزرگسالی است، بیمارانی که از این علائم پیری رنج می برند ممکن است راه حل خوبی را پیدا کنند.

انتخاب یک جراح زیبایی مجرب لیفت با نخ

حراجی های لیفت با نخ یک روش پیچیده است که نیاز به دانش گسترده در آناتومی صورت ، یک مجموعه مهارت بسیار خاص با تکنیک های جراحی و چشم بسیار توسعه یافته برای جزئیات زیبایی شناختی دارد. لیفت با نخ آرمان الهیه نیز صورت میگیرد.همه پزشکانی که عمل جراحی زیبایی را انجام می دهند کاملا باید از تکینیک های روز دنیا اطلاع داشته باشند و بهترین و مجهزترین دستگاه ها رو در اختیار داشته باشند تا بتوانند این عمل زیبایی را در به بهترین شکل انجام دهند.

لیفت با نخ های متفاوت

همانطور که قبلا هم گفته شد نخ های متفاوتی برای انجام این عمل جراحی وجود دارد که میتوان از بهترین آنها به عنوان بی عوارض ترین و بدون درد ترین نخ ها نام برد . نخ های کاگ ، نخ ابریشم ، نخ های غیر سمی که سالهاست برای استفاده از عمل های زیبایی زنان استفاده میشود، نخ آپتوس، نخ های کلاسیک PDO به دلیل شکل خاصی میتوانند نیروی الاستیک را حفظ کنند . نخ های PDO پیشترفته باعث افزایش حجم و تثبیت بافت ها می شوند، باعث اطلاح نازولیابیو ماریونت نیز میشود. این نخ ها به دلیل شل شدن عضلات، چین و چروک میمک ( پریوربیتال، پریورالیس ) را نرم میکند. نخهای کلاسیک PDO باعث افزایش کلاژنو الاستین و سفت شدن پوست می شوند. نخ های منفرد دیگر وجود دارد که بهترین راه حل برای بلفاروپلاستی و لیفت با نخ است به نام کانولا که باعث بهبود و ترمیم بهتر درمان، احیا،جداسازی عروق، نئوکلاژ و سفید شدن پوست بدون عوارض جانبی می شوند.

این روش بدون درد و ضربان پوست و نتایج طبیعی میباشد. لیفت با نخ های ذکر شده روش نسبتا ساده است. پزشکان از یک سوزن خوب برای سوراخ سوراخ ( اندازه یک نقطه ) در گونه های نزدیک بینی استفاده میکنند. یک یا چند نخ به مخروط های ریز به دو جهت : تا به گوش و پایین و به سمت چین بینی صورت گرفته و یک شکل V را در زیر پوست تشکیل می دهد. ریچارد گلدفارب، جراح آرایشی و بهداشتی در پنسیلوانیا و مدیر یه کلینیک مجهز میگوید: این عمل برای همان نوع بیمارانی است که برای پر کننده های جاهای خالی صورت وارد بدن میشود، به جز این که این ماده همچنین قادر به افزایش حجم دهندگی و کلاژن پوست است. این روش نسبت به روش های بوتاکس از محبوب های بیشتری برخوردار است از آنجا که نخ ها حاوی مخروط های دوطرف را در زیر پوست تشکیل میدهند و قادر به اتصال به یکدیگر در زیر پوست هستند، آنها یک آسیب کنترل شده در زیر پوست ایجاد میکنند و به مرور زمان بدن را به سمت تولید کلاژن بیشتر ترغیب میکند. شش تا نه ماه بعد، نخ ها و مخروط ها حل میشوند و صورت را پر و حجم میکند .این کار احتیاج به تکرار مجدد میباشد زیرا این روش دائمی نیست و بیش از 30 دقیقه به طول نمی انجامد و نیاز به قطع و یا بخیه نخواهد داشت. برای مشاهده سایت های خارجی لیفت با نخ اینجا را کلیک کنید.

برای انجام عمل این روش زیبایی باید به دنبال پزشکی حاذق و مجرب باشید که بتواند با استفاده از تجهیزات روز دنیا و تکنولوژی های پیشرفته بتواند عوارض این عمل را هر چه تمام تر کاهش دهد تا باعث عفونت نشود. بر خلاف الباقی عمل های زیبایی این روش شامل هزینه های گزاف و غیر قابل باوری نخواهد بود و شما میتوانید با کمترین هزینه پوست صاف و بدون چین و چروک را برای خود به ارمغان بیاورید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها