رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 473027

یک مرکز ارائه دهنده خدمات صداگیری خودرو مطمئن در تهران

رپورتاژ تبلیغی / امروزه اکثر خانواده ها حداقل از یک عدد اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند.

امروزه اکثر خانواده ها حداقل از یک عدد اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند. در بسیاری از مواقع اتفاق می افتد که در هنگام کار با انواع ماشین ها در قسمت های مختلفی از آنها صداهای ناهنجاری می شنوید که برای شما آزار دهنده است. این صداها به دلایل بسیار متفاوتی در هر قسمت از خودرو ایجاد می شود. از جمله قسمت هایی که ممکن است هنگام کار با ماشین صداهایی را ایجاد کنند می توان به درب، داشبورد، سقف و .... اشاره کرد. با توجه به این نکته که هر کدام از این قسمت ها به شیوه‌ی خاصی تولید می شوند می توان گفت در هنگام استفاده درگیر مشکلات متنوعی خواهند شد که برخی از آنها به خراب شدن آنها و ایجاد صدا منجر می شود. از جمله این مشکل ها می توان به دست انداز های غیر استاندارد اشاره کرد. این دست انداز ها در اندازه های نامعتارف ایجاد می شوند و اگر در برخی مواقع اقدامات لازم را مانند کاهش سرعت برای رد کردن سالم این دست انداز ها انجام ندهید، مشکلات متفاوتی برای قسمت هایی از خودرو بوجود می آید.

خدمات صداگیری ماشین، می تواند اتومبیل شما را از هرگونه صدای آزار دهنده در قسمت های متفاوت دور کند. بدین صورت که با روش هایی عالی و تضمینی قسمت های مورد نظر را صداگیری می کنند. در ادامه در مورد خدمات صداگیری خودرو در بخش های متفاوت آن صحبت خواهیم کرد.

صداگیری ماشین

صداگیری ماشین برای قسمت های متفاوتی از آن انجام می شود. معمولا برای انجام خدمات صداگیری باید به این نکته توجه شود که از کدام قسمت از اتومبیل صدا های نامتعارفی شنیده می شود. صداگیری کلی ماشین می تواند از بخش موتور ماشین باشد که با استفاده از روش هایی به بررسی مکان مورد نظر می پردازند. در این صورت می توانند به راحتی منشا صدا را تشخیص داده و با روش های تضمینی و کاربردی برای رفع آن اقدام کنند. مراکز زیادی برای انجام خدمات صداگیری ماشین فعالیت می کنند که استفاده از خدمات آنها ممکن است برای شما هزینه بر باشد.

در صورتی که شما می توانید با یک بررسی کوچک در مورد نحوه کار و خدماتی که اینگونه مراکز ارائه می دهند، اطلاعات لازم را بدست آورده و با قیمتی مناسب برای رفع صدای ماشین خود اقدام کنید. از جمله این مراکز می توان به وستینال اشاره کرد که خدمات عالی صداگیری ماشین را با استفاده از بهترین روش ها و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

صداگیری درب خودرو

از مهم ترین قسمت های خودرو درب آن است که نسبت به قسمت های دیگر بیشتر در معرض استفاده است. با توجه به این نکته می توان گفت که نسبت به سایر قسمت ها احتمال بیشتری برای ایجاد مشکل برای این قسمت و به صدا افتادن آن وجود دارد. می توان به سادگی هر گونه نگرانی را در این مورد توسط تیم حرفه‌ای وستینال به استفاده از خدمات صداگیری درب خودرو برطرف کرد.

برای این منظور در قدم اول نیاز داریم که قسمتی به نام رودری را از روی درب خودرو باز کنیم. در این مرحله از سلامت قطعات داخلی در این قسمت اطمینان پیدا می کنیم. سپس در صورتی که تمامی قطعات سالم بودن، باید از عایق صدا برای صداگیری درب خودرو استفاده کنیم. ولی در مواردی دیگر مشاهده می شود که وجود مشکلاتی در قست قفل درب، دستگیره و یا شیشه بالابر می تواند نقشی در به صدا درآمدن درب خودرو داشته باشد. این صدا ها زمانی که از روی دست انداز ها عبور می کنیم بیشتر مشخص می شوند. یکی دیگر از عواملی که باعث بوجود آمدن صدا در قسمت درب خودرو می شود، دمای هوا است. مسلما درب خودرو در فصل های سرد سال صداهای بیشتری از خود ایجاد می کنند. در چنین مواقعی می توان با صداگیری از ایجاد هر گونه صدا توسط درب جلوگیری کرد.

صداگیری داشبورد

از قسمت های دیگر خودرو که بیشتر مستعد ایجاد صدا و مزاحمت های صوتی است می توان به داشبورد خودرو اشاره کرد. این قسمت از اتومبیل به دلایل متفاوتی مثل نصب قطعات جانبی متفاوت، استفاده از قطعات بسیار کوچک از جنس پلاستیک برای ساخت این قسمت و بودن در معرض شدید نور خورشید مستعد ایجاد صداهای ناهنجار است. در مرکز صداگیری خودرو وستینال می توانید صداگیری خودرو را با بهترین روش انجام دهید، به این صورت که در ابتدا کارشناسان صداگیری داشبورد را به صورت رایگان برای شما کارشناسی کرده و مدت زمان لازم برای صداگیری و هزینه مشخصی را به شما اعلام می کنند.

در بسیاری از این کارشناسی ها برای مشخص کردن منشا صدا، نیازی به باز کردن کامل قسمت داشبورد خودرو نخواهد بود و صداگیری داشبود خودرو می تواند با توجه به قسمت های مشخص شده آن به راحتی انجام شود. از جمله این قسمت ها می توان به کنسول میانی داشبورد، درب داشبورد، تهویه وسط، پشت آمپر و.... اشاره کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها