رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 474069

راهنمای خرید کابینت هایگلاس آشپزخانه

رپورتاژ خبری / کابینت هایگلاس آشپزخانه به دلیل زیبایی خاصی که به آشپزخانه می دهد بیشتر از نظر خانم ها انتخاب می شود ، این کابینت های به دلیل خاصیت منعکس کنندگی و براق بودن می تواند به عنوان یک انتخاب جذاب برای آشپزخانه شما باشد.

کبینت های گلاس نوعی ام دی اف است ، اما تفاوت های اساسی این نوع کابینت با بقیه داشتن یک لایه روکش پلی گلاس است ، به همین دلیل است که نام این کابینت را های گلاس گذاشته اند. در کابینت های هایگلاس نوعی پلاستی که ظاهری شفاف و شیشه مانند دارند ، جالب این جاست که این نوع کابینت ها از شیشه سبک تر هستند اما دوام و مقاومت آن از شیشه بیشتر است.

برای خرید کابینت آشپزخانه حتما انواع و اقسام کابینت ها را مورد بررسی قرار دهید و ببینید کدام یک از انواع کابینت برای فضای خانه و دکوارسیون خانه شما بهتر است.

انتخاب نوع کابینت علاوه بر دوام و مقاومتش ، زیبایی آن هم برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی را دارد. در لیست زیر شما انواع و اقسام برای خرید کابینت هایگلاس را بشناسید :

روکش پلی گلاس

از میان روکش های کابینت مقاوم ترین و براق ترین روکش، پلی گلاس میباشد که‌با برندهایی مانند: الویک ، نیمن ، لامی گلاس ، اینفراگلاس ، لوکس پن ، آرمونیا و ... در بازار عرضه میشود.

روکش ملامینه

از میان روکش های کابینت کمترین براقیت و کمترین قیمت ، مربوط به روکش ملامینه میباشد که‌چون کیفیت پایینی‌ برای براق بودن دارد بعد از مدتی، مات میشود.

روکش اکریلیک

روکش اکریلیک یک روکش براق و ضخیم تر نسبت به باقی روکش ها میباشد که‌اگر خش بردارد با یک پولیش به حالت اول خود بازمیگردد. (البته تنها خط و خش ریز)

روکش پی وی سی

نام های دیگر روکش پی وی سی ، کلاسیک براق ، وکیوم براق ، ممبران براق میباشد. این روکش کابینت قابلیت دارد که‌بعد از ایجاد طرح یا ابزار، بر روی درب کابینت پرس شود و نیازی به نوار کاری لبه درب ها ندارد.

روکش یو وی

روکش یو وی ، قابلیت چاپ دارد و بیشتر در پروژه‌های فانتزی استفاده میشود. البته‌این روکش کابینت بعضاً در لایه‌های تکمیلی ورق‌های دیگر مانند پلی گلاس نیز استفاده میشود.

روکش هایگلاس

روکش هایگلاس به‌دلیل قیمت مناسب و شکل ظاهری زیبایی که‌دارند درسال‌های اخیر جزو پرطرفدارترین متریال‌های بازار بوده‌اند.

گروه مهندسی طراحی و تولید آراکس

یکی از معتبر ترین شرکت های طراح و تولید کابینت در تهران گروه مهندسی طراحی و تولید آراکس است ، اگر به دنبال خرید کابینت و خدمات دکوراسیون هستید می توانید از مشاوره رایگان آراکس استفاده کنید. برای ارتباط با گروه مهندسی طراحی و تولید آراکس به آدرس اینترنتی https://araxwoodco.com مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۳۶۱۳۲۳ در ارتباط باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها