رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 481743

انواع شیشه ساختمان و شیشه پارتیشن با مهام سازان

رپورتاژ تبلیغی / شرکت مهام سازان یکان فعالیت خود در زمینه شیشه ساختمان و نمای شیشه از سال 1387 آغاز کرده و از سال 96 به صورت رسمی با هدف امور پیمانکاری مربوط به تولید نماهای مدرن شیشه ای، شیشه های سکوریت، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی، سیستم های حفاظتی و درب و پنجره گسترش و به ثبت رسانیده است.

شرکت مهام سازان یکان فعالیت خود در زمینه شیشه ساختمان و نمای شیشه از سال 1387 آغاز کرده و از سال 96 به صورت رسمی با هدف امور پیمانکاری مربوط به تولید نماهای مدرن شیشه ای، شیشه های سکوریت، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی، سیستم های حفاظتی و درب و پنجره گسترش و به ثبت رسانیده است.

شرکت مهام سازان سابقه فعالیت با مجموعه های بزرگی چون مجتمع تجاری گلشن مال، مجتمع مسکونی روماکیش، ویلای مسکونی به متراژ ٤٠ متر مربع، مجتمع تجاری نگین رودهن و بسیاری مجتمع های به نام دیگر را در رزومه خود دارد که نمای شیشه کرتن وال، نمای شیشه اسپایدر، نمای شیشه ای فریملس، نصب درب اتوماتیک و بسیاری فعالیت های دیگر در آن ها توسط تیم متعهد مهام سازان یکان انجام شده است.

کارشناسان مهام سازان یکان بهترین پیشنهادات را برای کارفرمایان و متخصصان حوزه های مختلف در ضمینه مشاوره های اختصاصی پروژه ها شیشه ای آماده ارائه می باشند

انواع شیشه ارائه در مجموعه مهام سازان یکان

- شیشه سکوریت

- شیشه ساختمان

- پارتیشن شیشه ای

- درب شیشه ای

- درب شیشه ای

شیشه سکوریت چگونه تولید می شوند؟

پس از خارج کردن سنگ های مخصوص و ذوب کردن آنها، مایع شیشه تولید می‌شود و آنرا بعد از فرایندی تبدیل به شیشه در ابعاد و اندازه های مختلف می کنند که دقیقا همان شیشه های معمولی ای است که استفاده می کنید. بعد از ایجاد شیشه، آنهارا به اتاق شستشو برده شیشه هارا تمیز می کنند تا گرد و غبار بر روی آن نمانده باشد. همانطور که میدانید در زمان تولید شیشه احتمال دارد ترک های میکرسکپی ای در شیشه وجود داشته باشد که به آن ناخالصی گفته می شود و این ناخالصی ها نباید در شیشه های سکوریت وجود داشته باشد.

بعد از شستشو شیشه ها به کوره های هوریزونتال یا همان کوره های افقی برده و شیشه ها را به آرامی با المنت های مخصوص تا دمای 700 درجه سانتی گراد حرارت می دهند تا تمام ناخالصی ها ازبین برود و با سرامیک های مخصوصی آنهارا جلو عقب کرده تا مطمئن شوند شیشه مورد نظر هیچ قوس و خمی نداشته باشد.این کوره های بر اساس استاندارد بین المللی کوره باید طراحی شده باشند چرا که کنترا حرارت و میزان حرارت دهی یکسان به تمامی قسمت های شیشه بسیار مهم است و اگر این اتفاق نیفتد شیشه شما خراب خواهد شد.

بعد از خروج شیشه سکوریت از کوره باید به اتاق خنک کننده برده شود تا حرارت آنرا به سرعت پایین بیاورند و اگر این کار انجام نشود کل فرایند ازبین خواهد رفت.

شیشه سکوریت درب مغازه

ویترین مغازه تنها جایی نیست که از شیشه سکوریت مغازه برای ساخت آن استفاده می‌شود. درب بسیاری از مغازه‌ها نیز در حال حاضر از شیشه سکوریت ساخته می‌شود. در هر صورت از نظر زیبایی‌شناسی نمی‌توان ویترین مغازه را از شیشه ساخت ولی درب آن از جنس چوب یا فلز باشد! درب‌های سکوریتی معمولا به دو شکلی اسلایدی یا معمولی ساخته می‌شوند. درب‌های سکوریتی معمولی مانند درب‌های دیگر باز می‌شوند و معمولا دارای یک یا چند قفل هستند. این قفل‌ها می‌توانند بالا، پایین و وسط درب باشند. اگر به ایمنی بالایی نیاز داشته باشید، می‌توانید هنگام سفارش درب سکوریتی درخواست کنید که این در از بالا و پایین قابلیت قفل کردن داشته باشد. البته انواع قفل‌هایی که می‌توان برای درب سکوریتی نیز استفاده کرد، خیلی متنوع است.

درب‌های سکوریتی اسلایدی شیشه ای یا کشویی نیز به سمت چپ یا راست، بسته به موقعیت مغازه، باز می‌شوند. این درب‌ها برای مغازه‌هایی مناسب‌اند که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب ندارند. بنابراین با کشیدن درب به یک سمت، می‌توان رفت و آمد راحت‌تری به داخل و خارج مغازه داشت. درب‌های کشویی معمولا از بالا و پایین قابلیت قفل شدن دارند. اگر درخواست دو قفل را نکرده باشید، احتمالاً درب مغازه شما تنها از پایین قفل می‌شود.

مزیت درب سکوریتی شیشه ای نسبت به درب‌های معمولی در این است که شما در این وضعیت صاحب یک درب با نمای تمام شیشه می‌شوید. در این حالت هم نور بیشتری وارد مغازه می‌شود، هم مغازه شما از موج مدرنیته جا نمی‌ماند!

مزیت بعدی این است که این درب‌ها به سادگی حمل و نصب می‌شوند. کافی است ابعاد درب مورد نیاز خود را به یک شرکت تولیدکننده درب سکوریت بدهید. در زمان کوتاهی درب شما آماده و نصب می‌شود. هر زمان هم که از ظاهر مغازه خود ناراضی باشید، می‌توانید به سادگی هم درب و هم ویترین مغازه خود را باز کنید و در جای دیگری نصب کنید.

در نهایت، مشخص است که اگر یک درب شیشه‌ای برای مغازه خود بخواهید، امن‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه برای شما، درب سکوریتی است. چرا که هم به سادگی نمی‌شکند، هم در برابر انبساط و انقباض مقاوم است و هم در رفت و آمدها و ضربه‌های احتمالی مانند محکم بسته شدن درب، احتمال آسیب کمتری دارد.

شیشه‌های فریم لس برای داخل ساختمان!

بله نمای شیشه فریم لس علاوه بر استفاده به عنوان نمای ساختمان یا دیواره‌های بیرونی، می‌توانند یک عنصر جسورانه و منحصربه فرد برای طراحی فضای داخلی دفاتر نیز باشند. از آنجایی که استفاده از دیوارها یا پارتیشن‌های سنتی تا حدودی خسته کننده به نظر می‌رسد، استفاده از عناصر شیشه‌ای در معماری داخلی ساختمان‌ها می‌تواند یک روش تازه و جذاب برای تغییر استایل دفاتر باشد. استفاده از نمای شیشه‌ای فریم لس در فضای اداری مزایای زیادی دارد؛ از جمله:

  • طراحی زیبا

برای سال‌های طولانی کارمندان در پشت دیوارها پنهان می‌شدند و به کنج پارتیشن یا دفتر خود می‌خزیدند. این امر ایجاد پیوند بین کارکنان و البته تقویت کار تیمی را دشوار می‌کرد. دیوارهای شیشه‌ای فریم لس می‌توانند این موانع را برداشته و یک طراحی زیبا و جذاب به دفتر شما اضافه کنند.

  • احترام و صداقت

شاید باورش سخت باشد اما شیشه‌ها می‌توانند در القای حس صمیمیت، نزدیکی و صداقت بسیار مؤثر باشند. هنگامی که فردی برای اولین بار به داخل دفتر شما پا می‌گذارد، با مشاهده دیوارهای شیشه‌ای، نسبت به حس صداقت و احترام بسیار متمایل می‌شود. شاید شما هم اصطلاح «دیوار شیشه‌ای» را شنیده باشید. این اصطلاح به شرایطی گفته می‌شود که در آن همه چیز شفاف و بدون پرده بیان و دیده می‌شود و افراد ناگزیر به رعایت صداقت هستند. شیشه رنگی

بنابراین اگر به دنبال القای حس اعتماد، شفاف بودن و افزایش بهره‌وری در کارمندان خود هستید، دیوارهای تنگ و تاریک را بردارید و اجازه بدهید نور و روح تعامل در دفتر شما جریان پیدا کند.

  • تقویت ارتباطات

چرا دیوار شیشه‌ای فریم لس می‌تواند به تقویت ارتباط کمک کند؟ افراد وقتی می‌توانند شخصی را ببینند، راحت‌تر می‌توانند با وی وارد گفتگو شوند. می‌دانید که باز کردن درهای بسته برای بسیاری از ما کار دشواری است؛ زیرا شخص هیچ تصوری از آنچه در داخل دفتر می‌گذرد، ندارد. دیوارها و درها باعث کاهش ارتباط می‌شوند، اما شیشه‌ای موانع را از بین می‌برد تا باعث شود افراد نسبت به صحبت کردن با افراد دیگر احساس ناخوشایندی نداشته باشند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها