رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 481917

بهترین سواحل ترکیه؛ سواحل فیروزه ای که بهشت روی زمین هستند

رپورتاژ تبلیغی / اگر از دوستداران ساحل هستید و با دیدن آن هیجان زده می شوید پس توصیه می کنیم حتما سری به سواحل دیدنی و جذاب فیروزه ای ترکیه بزنید که در نوع خود گریزی از هنجارها و قوانین محدود کننده می باشند.

dir="RTL" style="text-align:justify">سفر به شهرهای مختلف ترکیه مانند تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور مارماریس و .... یک چیز ثابت دارد و آن هم سواحل جذاب و فوق العاده است که ترکیه را به یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی جهان تبدیل کرده است. سواحل زیبای آفتابی، اقیانوس لاجوردی و اطمینان از امتحان ورزش های آبی مهیج با خاطراتی به یاد ماندنی، ترکیه را به جایی ایده آل برای استراحت و تفریح تبدیل کرده است.

این سواحل هیجان انگیز که با نمایی از جنگل های سبز و انبوه در پشت سرشان ترکیب شده اند و با وجود امکان انجام ورزش های آبی عالی، مکانی بسیار ایده آل برای ثبت لحظات به یاد ماندنی می باشند. با ما همراه باشید تا با سواحل فیروزه ای دیدنی ترکیه بیشتر آشنا شوید.

ساحل ایچملر در مارماریس

ایچملر بیچ یا ساحل ایچملر، یک ساحل کوچک زیبا و کاریزماتیک در ترکیه است که دقیقا در 8 کیلومتری شهر شلوغ مارماریس واقع شده است. ایچملر بیچ با وجود آرامش حاکم بر ساحل گزینه ای عالی برای افرادی است که می خواهند از تفریحی توام با ریلکس کردن، خوردن غذاها و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرند.

ویژگی: یک ساحل فیروزه ای تماشایی با انواع متنوعی از کارها برای انجام دادن

مکان های اقامتی: لابراندا مارس مارماریس، گرند یازیچی مارماریس پالاس و هتل الیت ورلد

در نزدیکی ساحل چه چیزهای وجود دارد؟ در امتداد خط ساحلی خیره کننده ایچملر بیچ در پیدا کردن جایی برای خوردن و نوشیدن به هیچ عنوان با کمبود مواجه نمی شوید. در ایچملر بیچ عصر و شب خود را می توانید با خوردن یک لیوان کوکتل یا غرق شدن در جو دوست داشتنی بار Pig & Whistle سپری کنید.

رسیدن به مارماریس: راحت ترین راه برای رسیدن به مارماریس پرواز از استانبول به فرودگاه دالامان می باشد.

ورزش های آبی: قایق سواری با قایق های بنانا، کانوسواری، پاراگلادیر، پاراسیلینگ، غواصی با کپسول اکسیژن و گشت و گذار در زیر آب، دوچرخه سواری، ماهیگیری و اسکی روی آب از ورزش هایی هستند که در ایچملر بیچ می توانید انجام دهید.

توصیه مهم: برای ثبت چشم اندازهای خیره کننده ایچملر بیچ حتما با خودتان دوربین داشته باشید.

ساحل کلوپاترا آلانیا

کلوپاترا بیچ یا ساحل کلوپاترا یکی دیگر از سواحل تماشایی ترکیه می باشد که بسیار زیباست. ساحل کلوپاترا هزاران سال است که برای توریست های این ساحل مناظر چشم نوازی را به تماشا گذاشته است. این ساحل طبق افسانه ها، مکان مخفی مورد علاقه ملکه کلوپاترا می باشد که بیش از 2 کیلومتر از خط ساحلی آلانیا را به خود اختصاص داده است.

ویژگی: ساحلی با مناظری الهام بخش از دریا که در تاریخ ردپای آن دیده می شود.

مکان های اقامتی: افتالیا آکوآ ریزورت ((Eftalia Aqua Resort، لانگ بیچ ریزورت، گرانادا لاکچری ریزورت اند اسپا

چیزهایی که در نزدیکی ساحل وجود دارد: ساحل کلوپاترا با وجود شن های طلایی باشکوه و آبهای عمیق آبی، ساحلی کوچک اما نفسگیر در آلانیا می باشد. در کلوپاترا بیچ می توانید غروب خیره کننده خورشید را از رستوران کاپتان فیلیکا تماشا کنید و از خوردن مزه های خانگی عالی لذت ببرید، یا یک خوردنی شیرین را در کافه روبرت امتحان کنید.

رسیدن به ساحل کلوپاترا: راحت ترین راه برای رسیدن به کلوپاترا بیچ با اتوبوس یا اتومبیل از فرودگاه آلانیا می باشد.

ورزش های آبی: ورزش هایی که در این ساحل می توانید انجام دهید قایق سواری با قایق های موزی شکل، پاراسیلینگ، غواصی با لوله تنفسی و موج سواری را شامل می شود.

ساحل بلو لاگون اولودنیز

ساحل بلو لاگون (اولو دنیز بیچ) یکی از شناخته شده ترین سواحل و ساحل نمادین ترکیه می باشد. ساحل بلو لاگون در منطقه ای با زیبایی طبیعی بی نظیری قرار گرفته است که بعد از دیدن آن دوست ندارید آن را ترک کنید. ساحل بلو لاگون ساحلی جذاب و تماشایی با شن های نرم سفید و آبهای آرام فیروزه ای در داخل پارک ملی اولودنیز می باشد که به خاطر این امتیازات در تمام دنیا یک ساحل شناخته شده است.

ویژگی: ساحلی آرام، در احاطه جنگلی انبوه و ورزش های آبی مهیج که همه را می توانید باهم در بلو لاگون پیدا کنید.

مکان های اقامتی: هتل Turquoise، سان سیتی هتل اند بیچ کلاب، بلچکیز بیچ کلاب

در نزدیکی ساحل چه چیزهایی وجود دارد؟ اولودنیز بیچ برای علاقه مندان به ساحل تمام فعالیت ها و ورزش هایی که از انجام آنها در یک روز عالی روی شن ها لذت می برند را فراهم کرده است. در ساحل بلو لاگون با وجود مجموعه ای عالی از رستوران ها که در نقطه به نقطه ساحل در امتداد شن های سفید قرار دارند، به آوردن غذا یا ناهار نیاز نیست.

رسیدن به اولودنیز: راحت ترین راه برای رسیدن به اولودنیز پرواز از استانبول به فرودگاه دالامان است.

ورزش های آبی: قایق سواری با قایق های موز، پاراگلایدر، پاراسیلینگ، غواصی با کپسول اکسیژن و گشت و گذار در زیر آب، غواصی با لوله تنفسی و قایقرانی در باد از جمله ورزش هایی هستند که در ساحل زیبای بلو لاگون می توانید انجام دهید.

ساحل ساید آنتالیا

ساحل ساید واقع در شهر قدیمی ساید از سواحل زیبای فیروزه ای آنتالیا می باشد. در دو طرف شهر قدیمی ساید که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات در ترکیه محسوب می شود، دو ساحل شنی بسیار زیبا قرار دارد. در امتداد ساحل می توانید مجموعه ای از هتل های درجه یک و چیزهای متنوعی را پیدا کنید. فرقی نمی کند یک فرد علاقه مند به تاریخ باشید یا یک عاشق ساحل، در ساید برای هر نوع سلیقه ای کاری برای انجام دادن و لذت بردن وجود دارد.

ویژگی: یک ساحل زیبا همراه با مکان های تاریخی فوق العاده

مکان های اقامتی: آیدین بی کینگ پالاس اسپا اند ریزورت (Aydinbey king Palace Spa & Resort)، ساید استار الگانس و کریستال پالاس لاکچری ریزورت اند اسپا.

در نزدیکی ساحل چه چیزهایی جود دارد؟ به دلیل جذابیت بی اندازه ساحل ساید اگر یک دقیقه امکان دور شدن از آن فراهم شد، حتما شب خود را با صرف یک وعده غذای خوب در رستوران و بار جذاب Conny سپری نمایید. همچنین می توانید از خوردن اسنک های خوشمزه در کلوپ ساحلی ساید (ساید بیچ کلاب)، نیروانا کوکتل بار و شیشا کافه، لذت ببرید.

چگونه به ساید برسیم؟ راحت ترین راه برای رسیدن به آنتالیا پرواز استانبول به فرودگاه آنتالیا می باشد.

ورزش های آبی: قایق سواری با قایق های موز، غواصی، فلای بوردینگ، جت اسکی، پاراسیلینگ، رینگو، غواصی با کمک کپسول اکسیژن و گشت و گذار در زیر آب، sofa از جمله فعالیت هایی هستند که در ساحل ساید می توانید انجام دهید.

ساحل کالیس فتحیه

کالیس بیچ در فتحیه را توریست ها به عنوان یکی از بهترین سواحل فیروزه ای ترکیه می شناسند. کالیس بیچ همچنین به خاطر آبهای گرم خیره کننده و شن های طلایی یک ساحل شناخته شده و معروف است. ساحل کالیس بهترین جا برای گریز از دنیا و هیاهوی آن می باشد. توصیه می کنیم حتما کالیس بیچ را در bucket list (یا لیست جاهای دیدنی که تا آخر عمر حتما باید از آنها دیدن کنید) خود قرار دهید.

ویژگی: کالیس بیچ ساحلی نفس گیر برای فرار از جنب و جوش و هیاهوی زندگی شهری است.

مکان های اقامتی: لیکیا بوتانیکا بیچ اند فان کلاب (Lykia Botanika Beach & fun Club)، دیانا رزیدنس، ژیوا بیچ ریزورت.

در نزدیکی ساحل چه چیزهایی وجود دارد؟ بعد از برنزه شدن در زیر آفتاب برای خوردن غذا می توانید به یکی از بی شمار رستوران در امتداد ساحل بروید که غذاهای خوشمزه سرو می کنند. برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه رستوران باربلا و رستوران و بار بیچ هاوس می تواند گزینه مناسبی باشد.

رسیدن به فتحیه و ساحل کالیس: راحت ترین راه برای رسیدن به فتحیه پرواز از استانبول به فرودگاه دالامان می باشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها