رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 482330

متدگرافیک مرجع دانلود کارت ویزیت لایه باز

رپورتاژ تبیلیغ / کارت ویزیت یک کارت کوچک چاپ‌شده است که نام شخص یا کسب و کاری خاص، عنوان شغل و اطلاعات تماس بر روی آن به نمایش گذاشته می‌شود و به منظور معرفی و در مواردی تبلیغ رسمی آن شخص یا کسب و کار به کار گرفته می‌شود. چاپ کارت ویزیت به عنوان یکی از کم‌هزینه‌ترین و موثرترین ابزارهای تبلیغات شناخته می‌شود.

dir="RTL" style="text-align:right">اینکه بدانید چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت باید درج شود موضوع بسیار مهمی است زیرا یک کارت ویزیت خوب تنها وسیله ای برای دادن اطلاعات به مشتریان نیست بلکه یک روش تبلیغات و بازاریابی موثر برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید است

.

معمولا در کارت ویزیت ها نام برند یا شرکت همچنین مشخصات تماس و آدرس نیز چاپ می شود.بعنوان مثال برای کارت ویزیت وکالت میتوان نام وکیل آدرس و مشخصات تماس را اضافه کرد.

اما در بعضی موارد نیاز هست تا توضیحات دیگری نیز در نظر گرفته شود.

بعنوان مثال در کارت ویزیت بیمه نیاز است بجز اطلاعات تماس و آدرس نام بیمه و همچنین شماره نمایندگی نیز ذکر گردد. پس طراح باید این نکات را کامل در نظر بگیرد.

در سایت متدگرافیک تمام موارد در نظر گرفته شده است و طرح ها بصورت اختصاصی و حرفه ای با در نظر گرفتم نکات بصورت لایه باز و psd طراحی شده اند.

از جمله دیگر کارت ویزیت های حرفه ای طراحی شده در متدگرافیک میتوان به کارت ویزیت املاک اشاره کرد.

این طرح ها از جمله طرح ای با کیفیت بوده و تمام موارد طراحی نیز رعات شده است. مانند رنگبندی استاندارد طرح مناسب و لایه بندی استاندارد در فایل های لایه باز.

البته اگر شما کسب و کار حرفه ای و بزرگی دارید و یا از آن دسته افرادی هستید که برای برند سازی خود ارزش بالایی قائل هستید می‌توانید با سفارش طراحی کارت ویزیت اختصاصی به طرحان ، خلق یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار را به متدگرافیک بسپارید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها