رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 484854

دلایل شکست معامله گران فارکس چیست؟

رپورتاژ تبلیغی / خطای انسانی با تفکراتی که در ذهن یک معامله‌گر وجود دارد به عنوان اصلی‌ترین دشمن او و بزرگترین عامل شکست در بسیاری از معاملات انجام شده در بازار معاملات فارکس به حساب می‌آید.

dir="RTL" style="text-align:justify">خطای انسانی با تفکراتی که در ذهن یک معامله‌گر وجود دارد به عنوان اصلی‌ترین دشمن او و بزرگترین عامل شکست در بسیاری از معاملات انجام شده در بازار معاملات فارکس به حساب می‌آید. یک مدیر می تواند به عنوان بهترین دوست و یا در عین حال بدترین دشمن خود در انجام معاملاتش تبدیل شده و خطای انسانی می تواند باعث به وجود آمدن بسیاری از ضرر ها در شرکت های موجود در این بازار معاملاتی شناخته شود. هر فرد معامله گر برای انجام معاملات خود در بازار مورد نظر، احتیاج به یک بروکر و کارگزار داشته و باید کارگزار مناسب خود را انتخاب کند به کارگزار های بسیار پرطرفدار و قوی در بازار معاملات فارکس می توان به متاتریدر 5 یا MT5 اشاره نمود طرح های مختلف می توانند برای

دانلود متاتریدر 5 هر کارگزار مورد نظر خود مراجعه کرده و یا به سایت های معتبر مراجعه کنند. در حالت کلی باید بگویم ضررهایی که از نظر مالی برای معامله گران در بازار فارکس ایجاد می گردد پارامترهای بسیار زیادی در آن دخیل بوده و در بسیاری از مواقع خود فرد معامله‌گر به عنوان مقصر اصلی شناخته می شود. البته باید اضافه کنم که انتخاب یک کارگزار و بروکر مناسب در حین فعالیت و تجارت در بازار معاملات فارکس نیز تاثیر بسیار زیادی در به وجود آمدن شکست یا موفقیت در معامله ها ایجاد خواهد کرد. موضوعی که مشخص است این است که افرادی که فرد تریدر از اصول اولیه بازار و همچنین تحلیل مداوم محیط اطلاعات مناسبی در اختیار نداشته باشد و این موضوع را درک نکند نمی‌تواند معاملات مناسبی در این بازار داشته باشد و در صورتی که شروع به معامله کند چیزی جز ضرر برای او به وجود نخواهد آمد.

معامله بیش از حد مورد نیاز

یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن شکست برای معامله گران و تریدرها در بازار معاملات فارکس انجام معاملات بیش از حد می‌باشد. در صورتی که یک معامله گر معاملات بزرگ و پشت سر هم را در دستور کار خود قرار دهد و مطمئن با شکست و ضربه بسیار بالایی مواجه خواهد شد. زمانی که یک معامله‌گر اهداف سود غیر واقعی را به همراه خود داشته باشد و یا به بازار معاملات فارکس معتاد شود و یا سرمایه کافی را در اختیار نداشته باشد ممکن است به انجام معامله بیش از حد روی بیاورد.

اعتیاد به انجام معامله در فارکس

از جمله مواردی که باعث شکست و ضرر مالی برای افراد در بازار معاملات فارکس می گردد اعتیاد به انجام معامله در این بازار می باشد که این اتفاق برای افراد می افتد آنها قیمت را دنبال می‌کنند این موضوع است که حتی معامله‌گران نیز از آن خودداری می‌کنند در حالی که تجارت در بازار معاملات فارکس کاری بسیار هیجان انگیز بوده و باعث می‌شود فرد دچار هیجان بسیار بالایی شود، چرا که در بازه زمانی کوتاه جفت ارزهای مختلف موجود در بازار با سرعت بسیار بالایی رشد کرده و یا دچار کاهش شوند. در چنین شرایطی لازم است که افراد معامله گر از استراتژی خود به موقع و به صورت مناسب پیروی کرده و در صورتی که موارد مورد نظر که آن را در نظر گرفته مطابق برنامه آنها پیش نرفت بتواند از سناریو خارج شده و از به وجود آمدن ضرر های خود تولید زیاد جلوگیری نمایند.

نداشتن مدیریت مناسب در زمینه ریسک

از جمله موارد دیگری که می تواند باعث شکست فرد معامله گر در بازار مالی واریز شود مدیریت ریسک ضعیف و غیر مناسب می باشد. معمولاً پلتفرم های تجاری مختلف توسط اپراتورها ارائه می گردند مکانیزم به نام حد سود و حد ضرر اتوماتیک مجهز میباشند که می تواند تاثیر بسیار مناسبی در جلوگیری از ضرر در حین انجام معاملات برای افراد مهم دیگر و توئیتر ایجاد کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها