رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 486763

کسب درآمد میلیونی با سرمایه 20 هزار تومانی در منزل

رپورتاژ تبلیغی / متاسفانه امروزه به دلیل بحران‌های اقتصادی و ایجاد شرایط اقتصادی سخت ناشی از آن، تامین مخارج مایحتاج زندگی بسیار دشوارتر از قبل شده است.

امروزه پیدا کردن شغل برای هموطنان به ویژه بانوان سرپرست خانوار تبدیل به معضلی اجتماعی شده است و اگر هم شغلی پیدا ‌شود حقوق آن کم یا با تاخیر بسیاری پرداخت می‌شود. افراد تحصیل کرده هم از این قاعده مستثنا نیستند چه بسا تحمل این شرایط برای آنان سخت تر نیز باشد. پس ناگزیر باید به کارآفرینی روی آورد. ولی نگرانی از تامین سرمایه اولیه برای شروع کارآفرینی همواره دغدغه افراد مستعد بوده است. برای پاسخ به این چالش همیشگی با ما همراه باشید.

این‌روزها اقبال جمعی بیش از پیش به سمت آثار هنری بخصوص هنرهای دستی خلاقانه و نو گرایش پیدا کرده‌است. هنرهای تزیینی و نمایشی از جمله هنر ساخت عروسک در سلایق جامعه بدون محدودیت سنی جای گرفته‌است. تولید عروسک دست ساز یکی از خوش‌اقبال‌ترین و پردرآمدترین هنرهایی است که در منزل می‌توان بدان پرداخت و مشتریان داخلی و حتی خارجی بسیاری برای آن ایجاد نمود. ساخت عروسک در خانه به چند دلیل سود بسیار خوبی دارد. دلیل اول؛ عدم نیاز به سرمایه اولیه دوم؛ صرفه جویی در زمان و سوم؛ کاهش هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی است. برای آموزش ساخت عروسک کافی است در اینترنت جست‌وجو کنید و با دوره های آموزش آنلاین عروسک سازی تمام تکنیک های لازم را بیاموزید و بعد از آن از طریق فروش در سایت فروشگاه عروسک چیچیلاس که بستری آنلاین و رایگان برای این هنر خانگی است، به درآمد خوبی برسید.

حمایت از مشاغل خانگی ویژه عروسک سازان در بحران اخیر کرونا ویروس در فروشگاه اینترنتی چیچیلاس

با شیوع ویروس کرونا در ایران بسیار از مشاغل خانگی از جمله عروسک سازان که فروش محصولات آن‌ها به غرفه های نمایشگاهی شهرستان‌ها محدود می شد بسیار متضرر شدند. بسیاری از این عروسک‌سازان، بانوان سرپرست خانوار بودند که متاسفانه درآمدشان به شدت کاهش یافت. فروشگاه عروسک چیچیلاس در راستای حمایت از مشاغل خانگی و تولید ملی، بستری آنلاین برای فروش دائمی عروسک های دست ساز مانند عروسک روسی، عروسک کاموایی، عروسک نمدی و ... را فراهم کرده است. عروسک سازان تا به امروز صرفا محصولات خودشان را در غرفه های صنایع دستی، گالری های فانتزی یا صفحات شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رساندند ولی امروزه می‌توانند هنر خودشان را در بستر وب به تمام ایرانیان نمایش دهند.

چطور با عروسک سازی به درآمد میلیونی برسیم؟

بی شک هر کاری برای شروع نیازمند سرمایه‌گذاری است ولی برای شروع عروسک‌سازی می توان تنها با 20 هزار تومان کار را آغاز کرد. قبل از شروع کار باید رقبای داخلی و خارجی را شناسایی کنیم. کار پیچیده‌ای نیست به راحتی با جست‌وجو در شبکه های اجتماعی و موتورهای جست‌وجو می توانیم عروسک های دست ساز روز ایران و جهان را شناسایی کنیم. سپس باید به دنبال ایده‌ای جذاب برای ساخت عروسکی جدید (یا موجود در بازار جهانی صرفا نه ایران) باشید و آموزش ساخت آن را فرا بگیرید. بعد از آن می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی صفحه مخصوص به‌خود را راه اندازی کنید یا در سایت فروشگاه عروسک چیچیلاس محصول خود را به فروش برسانید. امروزه مشتریان برای انتخاب عروسک برای خود یا کودکشان زمان و انرژی کمتری صرف می‌کنند و تمایل دارند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و بسیاری از این افراد نیز عضو شبکه‌های اجتماعی نیستند. پس بهترین انتخاب برای فروش عروسک دست ساز، فروش عروسک در بخش عروسک‌های دست‌ساز سایت چیچیلاس است. شما در وب سایت فروشگاه عروسک چیچیلاس محصول خود را 24 ساعته به نمایش میلیون ها کاربر اینترنت می گذارید. ولی نکته مهم‌تر از کسب سود از این کار، این است که عروسک هایتان روح داشته باشند. یعنی ابتدا خوش‌ساخت بوده و سپس با عشق و علاقه ساخته شود. اینطور عروسک شما جان می گیرد و می‌تواند با مخاطب خود ارتباط احساسی برقرار کند و در نتیجه این فرآیند به فروش عروسک ختم شود.

ساخت عروسک نیاز به علاقه، صبر و خلاقیت دارد و اگر عروسکی با عشق ساخته شود حتما مشتری های زیادی برای آن وجود خواهد داشت. ساخت عروسک دست ساز نیاز به سرمایه زیادی ندارد و حتی با یک سرمایه 20 هزارتومانی که صرفاً به منظور تهیه مواد اولیه تهیه عروسک به‌کار می‌رود می توان کار ساخت عروسک دست ساز را شروع کرد و به درآمد بالایی رسید. نمونه ای از این محصولات را می توانید در سایت فروشگاه عروسک چیچیلاس مشاهده نمایید. یکی از فاکتورهای مهم این است که طرح عروسک شما جدید و خلاقانه بوده و در بازار نمونه مشابه آن وجود نداشته باشد و مهم تر از همه کودک پسند باشد. اگر چنین عروسک دست سازی را خلق کنید حتما به راحتی به درآمد میلیونی می رسید (نمونه طرح‌های بسیاری از عروسک‌های دست‌ساز زیبا در صفحات خارجی وجود دارد که نمونه داخلی ندارند و به راحتی می‌توانید از طرح آن‌ها الهام بگیرید)

فروشگاه اینترنتی عروسک چیچیلاس مرکز خرید عروسک در ایران است و سال ها در زمینه ی فروش عروسک فعالیت دارد. هدف فروشگاه عروسک چیچیلاس این است که همه بانوان مخصوصاً زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار باور کنند همه آن ها از توانایی بالا و ویژه­ای برخوردار هستند و با داشتن اندکی ذوق هنری و تلاش می توانند دست ساز های خلاقانه خود را در منزل بسازند و درآمدشان از کارمندهای بسیاری به مراتب بیشتر باشد. چیچیلاس با افتخار حامی بانوان ایرانی به ویژه زنان سرپرست خانوار خواهد بود.

عروسک سازان می‌توانند به سایت چیچیلاس مراجعه و نمونه کارهای خود را از طریق راه‌های ارتباطی مشخص‌شده به مدیریت سایت ارسال کنند. پس از بررسی نمونه کار های ارسالی، عروسک دست‌ساز شما در بخش خرید عروسک دست ساز فروشگاه اینترنتی چیچیلاس قرار می‌گیرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها