رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 489954

معرفی ویژگی های منحصر بفرد سنگهای ساختمانی

رپورتاژ تبلیغی / امروزه صنعت ساخت و ساز پیشرفت بسیاری داشته و از مصالح مختلفی برای ساخت بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود.

dir="RTL" style="text-align:justify">آشنایی با انواع سنگهای ساختمانی

امروزه صنعت ساخت و ساز پیشرفت بسیاری داشته و از مصالح مختلفی برای ساخت بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود. هر یک از مصالح بکار رفته در ساختمان سازی ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. سنگ ها یکی از پرکاربرد ترین اقلام دراین صنعت به شمار می روند و حتما شاهد استفاده از سنگ در بخش های مختلف ساختمان بوده اید. سنگ های ساختمانی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و می توان آنها را از نظر مقاومت، زیبایی و جنس از یکدیگر تفکیک نمود. هیچ یک از سنگ ها را نمی توان بد و یا کم کاربرد دانست چرا که هر یک از انواع سنگ ها در بخش های مختلفی از ساختمان کاربرد خواهند داشت. از جمله مهمترین کاربرد سنگ ها در صنعت ساختمان سازی می توان به: سنگ پله ، نما،کف، آبنما و... اشاره کرد. از جمله بهترین انواع سنگ ها نیز می توان به گرانیت و تراورتن اشاره نمود. در ادامه به بررسی دقیق هر یک از انواع این سنگ ها پرداخته ایم:

سنگ گرانیت

گرانیت یکی از بهترین و زیباترین سنگ ها می باشد. این سنگ را می توانید در انواع رنگ های مختلف مشاهده نمایید. این سنگ از گروه سنگ های آذرین درونی می باشد و مقاومت آن بسیار بالاست. تمامی سنگ های گرانیت شکلی دونه دونه داشته و رنگ های مختلفی در داخل سنگ به چشم خواهند خورد. برخی از مدل های سنگ گرانیت دانه های بزرگتر و برخی دانه های ریزتر خواهند داشت و انتخاب آن به خود شما بستگی خواهد داشت. سنگ گرانیت در بخش های مختلفی از ساختمان کاربرد دارد از کف گرفته تا نمای ساختمان می توان از این سنگ ها استفاده کرد. مقاومت بسیار بالای گرانیت باعث شده است که از آن به صورت عمده به عنوان سنگ کف استفاده شود. توجه داشته باشید که این سنگ ها در صورتی هم که در ضخامت پایین بریده شوند باز هم مقاومت بالایی خواهند داشت. این سنگ به دلیل مقاومت و سختی بالایی که دارد به سختی برش داده می شود و به همین دلیل نیز میزان هزینه فرآوری آن بالاتر از سایر انواع سنگ ها خواهد بود. این سنگ ها هیچگونه تخلخلی نداشته و ساختاری کاملا یکنواخت دارند. معمولا برای کف مکان های پر تردد از این نوع سنگ ها استفاده می شود چرا که امکان نشست کردن و از بین رفتن آن بسیار پایین خواهد بود و می توان به مدت طولانی تری از آن استفاده نمود.

قیمت سنگ گرانیت

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. قیمت سنگ های مختلف می تواند به موارد بسیاری بستگی داشته باشد و به همین دلیل نمی توان یک رقم خاص برای آن در نظر گرفت. توجه داشته باشید که سنگ ها به ترتیب درجه تولید قیمت گذاری می شوند و سنگ های درجه یک هم کیفیت بهتری داشته و هم قیمت بالاتری خواهند داشت. توجه داشته باشید که ممکن است هر یک از فروشگاه های سنگ قیمت خاصی برای سنگ ها در نظر گرفته باشند و قیمت در مراکز مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود. شرکت ما به منظور رفاه حال مردم اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها با قیمت مناسب نموده و می توانید بهترین انواع سنگ ها را با نازلترین قیمت از وب سایت این شرکت خریداری کرده و محصول را در محل ذکر شده تحویل بگیرید. گرانیت با توجه به سختی بالایی که دارد نیاز به انجام کار زیادی خواهد داشت و به همین دلیل قیمت سنگ گرانیت از سایر انواع سنگ ها بالاتر خواهد بود.

تراورتن عباس آباد

تراورتن یکی از سنگ های پرکاربرد و معروف در صنایع مختلف می باشد که این سنگ را می توانید در انواع مدل ها و رنگ های مختلف مشاهده کنید. سنگ های آذرین از نظر مقاومت بسیار نرم تر از گرانیت خواهند بود و این امر را می توان به دلیل آهکی بودن آن دانست. توجه داشته باشید که این سنگ یا لایه لایه بوده و یا رگه هایی در داخل سنگ مشاهده می شود امکان استفاده از این سنگ در بخش های مختلف وجود خواهد داشت و دلیل آن را می توان سبک بودن این نوع سنگ دانست. به دلیل اینکه روند تولید این سنگ ساده تر می باشد، قیمت آن نیز نسبت به سایر انواع سنگ ها پایین بوده و می توانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید سنگ نمایید. سنگ تراورتن از معادن مختلفی استخراج می شود و عباس آباد را می توان یکی از بهترین معادن استخراج تراورتن به شمار آورد و می توانید بهترین سنگ ها را از این معدن خریداری نمایید. تراورتن عباس آباد هم مقاومت مناسبی داشته و هم اندازه سنگ های آن بزرگ تر هستند که طبیعتا استفاده از سنگ های با ابعاد بزرگ مزایای بسیاری برایتان خواهد داشت.

خرید تراورتن عباس آباد

خرید یکی از مراحلی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. برای خرید سنگ تراورتن عباس آباد راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. یکی از این راه ها را می توان مراجعه به فروشگاه های سطح شهر دانست. خرید از این طریق امکان بررسی ویژگی های سنگ و همچنین مشاهده فیزیکی را به شما خواهد داد اما در آن، مشکلاتی نیز گریبان گیرتان خواهد بود و از جمله مهمترین مشکلات آن می توان به وقت گیر بودن و مسائل ترافیکی اشاره کرد. به همین دلایل است که این روش کمتر مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته جای خود را به مراکز فروش اینترنتی داده است. شرکت ما یکی از مراکز فعال در زمینه فروش انواع اقسام سنگ های مختلف می باشد و می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید سنگ مورد نظر خود نمایید. کارشناسان شرکت در تمامی اوقات نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و می توانید راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کرده و یا طرح پیشنهادی خود را برای خرید سنگ ارائه نمایید.

سنگ پله

یکی از کاربرد های عمده سنگ ها را می توان در پله ها دانست. سنگ پله را می توانید در انواع مختلف مشاهده کنید و امکان استفاده از هر نوع سنگی برای پله وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که سنگ پله علاوه بر زیبایی، باید مقاومت بالایی نیز داشته باشد چرا که سایش در آن بالا بوده و به دلیل نوسانات آب و هوایی امکان ترک خوردن و از بین رفتن سنگ بالا خواهد بود. البته پله های داخل ساختمان و فضای باز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. برای مثال؛ سنگ های راه پله یک آپارتمان کمتر در معرض نابودی هستند و تنها دلیل فرسایل آنها را می توان حرکت و سایش دانست اما پله های خارج ساختمان امکان فرسایش در مدت زمان کوتاه تری خواهند داشت چرا که علاوه بر سایش، شرایط آب و هوایی نیز بر آن تاثیر خواهند گذاشت.

گرانیت انتخاب مناسبی برای سنگ پله خواهد بود و این سنگ مقاومت بسیار بالایی داشته و هم برای

پله های داخل و هم برای پله های خارجی ساختمان کاربرد دارد. توجه داشته باشید که از تراورتن نیز می توانید برای پله ها استفاده کنید اما معمولا سنگ های تراورتن برای پله های داخل ساختمان و یا راه پله مورد استفاده قرار می گیرند. هر نوع سنگ مورد نظر را می توانید با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن از وب سایت شرکت ما خریداری نمایید.

برگرفته از وب سایت صناع سنگ وزین به آدرس اینترنتی https://sangevazin.com/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها