رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 490429

بلوک سبک aac سیپورکس

رپورتاژ تبلیغی / شرکت سازه سبک آرسام،یکی از شرکت‌های ارائه دهنده محصولات ساختمانی است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

dir="RTL">از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به بلوک های سبک AAC اشاره کرد که تحولی را در ساختمان‌سازی ایجاد کرده‌اند. به کار بردن بلوک های سبک سیپورکس موجب شده تا وزن ساختمان‌ها کم شود و در عین حال استحکام آنها افزایش یابد همچین نسبت به بلوک سیمانی بسیار مقرون به صرفه تر میباشد

. بلوک سبک سیپورکس (Siporex) از مدرن‌ترین محصولات شرکت سازه سبک آرسام است که به واسطه مزایای فراوانش به یکی از پرکاربردترین محصولات ساختمانی جهان تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در مورد این شرکت و محصولات و خدمات متنوعش خواهیم گفت.

محصولات شرکت سازه سبک آرسام

این شرکت یکی از قطب‌های اصلی ارائه مصالح ساختمانی کشور و از پیشتازان در واردات محصولات خارجی محسوب می‌شود و محصولات زیر را عرضه می‌کند:

· بلوک سبک سیپورکس که می‌توان آن را تحولی بنیادی در تولید ساختمان‌های نسل آینده دانست که ویژگی‌هایی همچون عایق صوتی، عایق حرارتی و برودتی، ضدزلزله، ضد حشرات و موریانه، صرفه‌جویی در زمان، دوست‌دار محیط زیست، مقاوم در برابر آتش و رطوبت، کاهش هزینه‌های ساخت و وزن سبک دارد.

· چسب بلوک سیپورکس که یک ملات خشک آماده برای چسباندن بلوک‌های سبک هوادار اتوکلاو شده (AAC) است.

· ابزارآلات سیپورکس شامل اَره برقی، شیارزن دستی و برقی، ماله کاسه ای بزرگ و کوچک، اَره دستی دندانه درشت، رنده مسطح کردن، رنده صاف، رنده بلوک، پیچ و رول پلاک مخصوص و گونیا

· اتصالات سیپورکس شامل بست تخت، بست ال قائم و بَست ال ارتجاعی

· شیرآلات آلمانی KEUCO با ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش

· سیفون توکار دیواری Geberit

· پودر آلومینیوم که از مواد اولیه بلوک سیپورکس نیز است.

· توالت فرنگی و وان حمام

خدمات شرکت سازه سبک آرسام

شرکت سازه سبک آرسام به جز فروش محصولات ساختمانی این خدمات را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد:

اجرا: مجریان این شرکت با استفاده از تجربه، آموزش و ابزارآلات مناسب، در دیوارچینی با سیپورکس، اجرای دیوارها، وال‌پست‌ها و به شما خدمات می‌دهند و هزینه‌های منصفانه ای را دریافت می‌کنند.

نظارت: برای آنکه مشتریان این شرکت ازمزایای محصولات مدرن ساختمان مانند بلوک‌های AAC بیشترین بهره را ببرند، ناظرانی را به صورت رایگان معرفی می‌کنند که حضور آنها در حین عملیات ساخت و ساز موجب افزایش سرعت و کیفیت اجرای کار و صرفه‌جویی در هزینه‌ خواهد شد.

حمل و نقل و تخلیه: انبار این شرکت در تهران قرار دارد و با هزینه کمتری می‌توانید محصولات مورد نظر را از آنجا به محل ساختمان انتقال دهید. کامیونت‌های این شرکت مجهز به جرثقیل هستند و همین موضوع باعث می‌شود تخلیه به راحتی و بدون هزینه صورت گیرد.

آموزش رایگان: ابعاد دقیق بلوک‌های سیپورکس و حذف ملات سنتی کار با آنها را بسیار آسان کرده است اما با این حال برای سرعت در انجام کار ساخت و ساز، مهندسان شرکت به صورت رایگان این موارد را آموزش می‌دهند: اجرای دیوار، تهیه‌ چسب، برش بلوک‌ها با اره‌ برقی، اره‌ دستی و...

پروژه های شرکت سازه سبک آرسام

این شرکت همکاری با پروژه‌های درخشانی را در کارنامه خود دارد و همین کافیست تا به راحتی به سازه سبک آرسام و مهندسان و کارشناسانش اعتماد کنید. از جمله این پروژه‌های مهم می‌توان به هتل ایران مال، برج جهان کودک، برج الهیه، هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، پروژه‌های مسکونی آبشار و طاقدیس، پروژه مینا رزیدنس در کیش و ... اشاره کرد.

با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات این شرکت می‌توانید به سایت سازه سبک آرسام مراجعه کنید و یا از راه‌های ارتباطی زیر بهره ببرید:

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان شریفی، پلاک 42، برج خشایار، طبقه ششم، واحد 602

آدرس سایت : www.siporex.ir

تلفکس: ۲-۸۸۷۸۰۴۸۰ -۰۲۱

ایمیل: info@siporex.ir

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها