رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 491249

سرپرست معاونت طرح و برنامه بانک صادرات ایران منصوب شد

ساعت 24-مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی رضا گودرزی را به سمت سرپرست معاونت طرح و برنامه این بانک منصوب کرد.

بانک


به گزارش ساعت 24 به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخشی از حکم اعطایی حجت ‌اله صیدی خطاب به رضا گودرزی آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت طرح و برنامه بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید تا با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده خود، یاری کنید».
رضا گودرزی در گذشته مدیریت امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران را برعهده داشت و سابقه حضور در هیئت مدیره شرکت‌های گسترش انفورماتیک و داده‌پردازی خوارزمی را نیز در کارنامه شغلی خود دارد.

وی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت داده‌پردازی خوارزمی از سال ٩١ تاکنون و عضو پیوسته انجمن رمز ایران از سال ٨٠ تاکنون را برعهده دارد.
گودرزی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت علوم بانکی است، سابقه عضویت در هیئت‌مدیره و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه اعتباری نور، عضویت در هیئت‌مدیره‌ شرکت‌های گسترش انفورماتیک ایران، ملی انفورماتیک، ماشین‌های اداری خوارزمی، کارت اعتباری ایران‌کیش و سپرده‌گذاری مرکزی را در کارنامه کاری خود دارد.
وی اجرای پروژه‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات همچون راهبری توسعه و یکپارچه‌سازی سامانه جامع بانکداری سپهر و تمرکز بر درگاه‌های الکترونیکی، راهبری طرح‌های مرتبط با فناوری اطلاعات در حوزه‌های منابع انسانی، مالی، اعتباری، شعب، مطالبات، حقوقی و ارزی، طرح‌های پژوهشی در حوزه فناوری‌های پیشرفته (امضای دیجیتال، NFC، بیومتریک، BI، DW و ...)، پروژه راه‌اندازی سوئیچ شتاب، پروژه اتوماسیون جامع بانک صادرات ایران (سپهر) و پیاده‌سازی سیستم در شعب را نیز در سابقه اجرایی خود دارد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها