رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 493909

آشنایی با آزمون یوس ترکیه و قبولی در آن

رپورتاژ تبلیغی / احتمالا شما هم در بین خانواده و دوستان خود کسانی را سراغ دارید که حداقل یکبار به فکر مهاجرت و یا تحصیل در کشورهای دیگر بوده‌اند! اصلا شاید خودتان هم جزء همین افراد باشید!

حقیقت این است که بسیاری از ایرانیان دوست دارند که در کشورهای دیگر زندگی و یا تحصیل کنند؛ این کار شاید در ابتدا سخت به نظر برسد اما روش‌های راحت‌تری نیز وجود دارد!

یکی از روش‌های ساده‌تر برای تحصیل در خارج از کشور، قبولی در آزمون یوس ترکیه است. در سال‌های اخیر، کشور ترکیه امکانی را فراهم کرده است که ساکنان سایر کشورها بتوانند از مزایای تحصیل در ترکیه بهره‌مند شود. حال اگر می‌خواهید با ویژگی‌های آزمون یوس و قبولی در آن بیشتر آشنا شوید، در ادامه‌ی مقاله همراه ما باشید...

ویژگی‌های آزمون یوس ترکیه

آزمون یوس ترکیه یک آزمون بین ‌المللی است که اعتبار فراوانی در نظام آموزشی ترکیه دارد. در سالیان قبل، این آزمون به صورت متمرکز و سراسری برگزار می‌شد اما اکنون هر دانشگاه یک آزمون برای متقاضیان برگزار می‌کند و به صورت جداگانه دانشجو می‌پذیرد. حال برای قبولی در آزمون YOS بهتر است ابتدا به چند سوال مهم در مورد نحوه‌ی انجام آزمون و ویژگی‌های آن پاسخ دهیم:

کدام رشته‌ها در YOS پذیرش می‌شوند؟

طبق قانون جدید ترکیه، امکان تحصیل در همه‌ی رشته‌ها از طریق قبولی در آزمون یوس وجود دارد. بنابراین، شما می‌توانید برای تحصیل در رشته‌های فنی و مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم انسانی، حقوق و هنر از آزمون YOS استفاده کنید.

در آزمون یوس چه سوالاتی مطرح می‌شود؟

جالب است بدانید که این آزمون بیشتر با ریاضی و هوش شما سروکار دارد! به همین دلیل از 80 سوالی که در YOS مطرح می‌شود، 35 سوال به دروس ریاضی و هندسه و 45 سول نیز به هوش تحصیلی اختصاص پیدا کرده است.

چه کسانی می‌توانند در آزمون YOS شرکت کنند؟

آزمون یوس برای اتباع خارجی ترکیه برنامه‌ریزی شده است؛ به همین دلیل، افرادی که تبعه‌ی ترکیه باشند قادر به شرکت در این آزمون نیستند. همچنین، تنها کسانی قادر به ثبت نام آزمون یوس هستند که دانش‌آموز سال آخر دبیرستان و یا فارغ التحصیل باشند.

آزمون YOS چه زمانی برگزار می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، هر دانشگاه به صورت مجزا اقدام به برگزاری آزمون می‌کند. بنابراین، شما ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس تاریخ و نحوه‌ی برگزاری آزمون را از آن‌ها بپرسید. علاوه بر آن، اگر بخواهید شانس خود را در چند دانشگاه دیگر هم امتحان کنید، هیچ مشکلی نخواهید داشت! چرا که زمان برگزاری آزمون‌ها با هم تداخلی ندارد.

سطح سوالات آزمون YOS چگونه است؟

سطح سوالات هر امتحان به میزان آمادگی شما بستگی دارد! اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که سوالات امتحان یوس نسبت به کنکور سراسری خودمان بسیار راحت‌تر است! به همین دلیل با یک برنامه‌ریزی درست و استفاده از منابع درسی معتبر می‌توان نتیجه قابل قبولی در این آزمون گرفت و تحصیل در یک کشور جذاب را تجربه کرد!

بهترین روش برای قبولی در آزمون یوس چیست؟

آزمون YOS یک آزمون بین‌المللی است که سوالات آن توسط کسانی طراحی شده است که با منابع کتب درسی ایران هیچ آشنایی ندارند. بنابراین، با اینکه سطح سوالات خیلی دشوار نیست، اما ممکن است منابع آزمون با چیزی که در دبیرستان به ما آموزش داده‌اند کمی متفاوت باشد.

این تفاوت‌ها باعث شده است که بهترین روش برای موفقیت در آزمون یوس استفاده از موسسات آموزشی معتبر و اساتید باتجربه در زمینه‌ی آزمون یوس باشد. این موسسات به دلیل آشنایی کافی با نحوه‌ی طراحی سوالات و منابع آزمون می‌توانند برنامه‌ریزی دقیقی برای موفقیت شما داشته باشند.

حال اگر موافق باشید با یکی از برترین مجموعه‌های آموزشی آزمون YOS با نام یوس100 بیشتر آشنا شویم:

یوس100 پلی برای موفقیت در آزمون YOS !

مجموعه آموزشی یوس100 به عنوان برترین برند جهانی آموزش آزمون یوس و تحصیل در ترکیه و دارای برترین منابع آزمون یوس شناخته می‌شود که هدفش آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان برای این آزمون بین‌المللی است. شما با کمک اساتید و متد آموزشی یوس100 می‌توانید درصد موفقیت خود در آزمون یوس را به طور چشمگیری افزایش داده و به تحصیل در ترکیه نزدیک‌تر شوید! از جمله ویژگی‌ها و محصولات یوس100 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- اساتید برتر

همان‌طور که گفتیم، آموزش آزمون YOS باید توسط کسانی انجام شود که بر روی نحوه‌ی طراحی سوالات و منابع آزمون تسلط داشته باشند. در یوس100 نیز استاد دربندی به عنوان برترین مدرس بین المللی آزمون یوس ترکیه و IMAT ایتالیا مشغول فعالیت است!

2- ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی یوس

در مجموعه‌ی یوس100 برای تمامی دروس آزمون یوس برنامه‌ریزی شده است. این برنامه‌ها شامل پکیج‌های آزمون YOS و مجموعه کامل کتاب‌های یوس در درس‌های ریاضی، هوش و هندسه است که توسط استاد دربندی کتاب یوس تهیه و تدوین شده است. این آموزش‌ها به صورت تصویری و از طریق DVD‌های آموزشی با کیفیت FULL HD انجام می‌شود.

همچنین تمامی سوالات یوس و پاسخنامه‌های آزمون یوس در سال‌های قبل را می‌توانید از طریق مجموعه‌ی یوس100 خریداری کنید. مطالعه‌ی این سوالات باعث می‌شود که با سطح آزمون آشنا شده و اشکالات خود را از طریق پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آن برطرف نمایید.

جالب است بدانید که یوس100 دارای اولین کتاب‌های فارسی است که مجوز نشر و شابک از وزارت ارشاد گرفته‌اند. به همین دلیل، با اطمینان خاطر می‌توانید از این کتاب‌های آموزشی و تالیفی برای دروس ریاضی یوس، هندسه یوس و هوش یوس استفاده کنید.

3- برگزاری کلاس‌های آموزشی یوس

یکی از بهترین روش‌های موفقیت در آزمون یوس شرکت در کلاس‌های آموزشی است. در این کلاس‌ها به تمامی جزئیات و ریزه‌کاری‌های آزمون YOS پرداخته می‌شود و احتمال یادگیری داوطلب افزایش پیدا می‌کند. اما بهتر است برای آموزش دروس مورد نیاز در یوس به سراغ کلاس‌هایی بروید که اساتید آن‌ها تجربه‌ی بالایی در زمینه‌ی آزمون‌های یوس داشته باشند!

به همین منظور، یوس100 نیز اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در تهران و استانبول کرده است. بنابراین، با ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانید موفقیت در آزمون یوس را تجربه کنید!

4- هزینه‌ی مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های مجموعه‌ی یوس100 این است که هزینه‌ی پکیج‌ها و آموزش‌ها نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. بنابراین شما بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت به موسسات آموزشی، می‌توانید خود را برای شرکت در آزمون یوس آماده کنید.

در آخر، پیشنهاد ما این است که برای قبولی در YOS یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و با کمک اساتید مطرح و کتاب‌های کمک آموزشی شانس خود را برای تحصیل در یکی از زیباترین کشورهای جهان امتحان کنید! برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات مجموعه‌ی یوس100 و پرسیدن سوالات خود نیز می‌توانید به سایت اینترنتی یوس100 مراجعه کنید؛ منتظرتان هستیم...

شماره تماس

284297-021

47626200-021

09121247864

www.Yos100.com

کلمات کلیدی: آزمون یوس- آزمون YOS - تحصیل در خارج از کشور – تحصیل در ترکیه – آزمون یوس ترکیه- ثبت نام آزمون یوس- امتحان یوس- آزمون‌های یوس- مجموعه آموزشی یوس100 – آموزش آزمون یوس- محصولات یوس100- پکیج‌های آزمون YOS- کلاس‌های آموزشی یوس- سایت اینترنتی یوس100

متا تایتل: قبولی در آزمون یوس ترکیه با مجموعه‌ی آموزشی یوس100 | یوس100

متا دیسکریپشن: به منظور آمادگی بیشتر در آزمون یوس ترکیه می‌توانید از محصولات و اساتید برتر مجموعه یوس100 کمک بخواهید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها