رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 494071

با ماز کنکور رو به سبک حرفه ای ها جمع بندی کن (تضمین 100%)

رپورتاژ تبلیغی / اهمیت دوران جمع بندی بر هیچ کس پوشیده نیست چون مثل شب امتحان میمونه. اگر شما کل سال رو هم درست حسابی درس خونده باشید اما جمع بندی درستی نداشته باشید نمیتونید سر جلسه کنکور اون نظم فکری رو که باید ایجاد کنید و از کسب نتیجه مطلوب بازمیمونید.

dir="RTL" style="text-align:justify">خب حالا که اهمیت یه جمع بندی اصولی رو متوجه شدید میریم سراغ سوال اصلی ، چطور یه جمع بندی خوب داشته باشیم؟ ما اینجاییم تا به این سوال شما پاسخ بدیم.

گروه آموزشی ماز امسال با معرفی پکیج های حرفه ای جمع بندی در تلاشه تا یه پاسخ حرفه ای به این نیاز کاملا مطلوب و معقول شما عزیزان بده. ما طی چند سال گذشته بارها دوره های جمع بندی حضوری در برخی شهرها مثل شیراز ، اهواز ، تهران ، مشهد و ... داشتیم که خوشبختانه درصد بسیار بالایی از دانش آموزان این دوره ها تونستند نتایجی عالی در کنکور کسب کنند و بدرخشند.

امسال برای نخستین بار گروه ماز این دوره ها رو بصورت آنلاین و مجازی برای همه دانش آموزان ایران در سراسر کشور برگزار میکنه و شما میتوتید براحتی توی خونه خودتون بنشینید و از نکات بسیار حرفه ای که اساتید ما در اختیارتون قرار میدن استفاده کنید.

برای ثبت نام در این پکیج ها شما میتونید به سایت ماز به آدرس biomaze.ir مراجعه کنید و پس از تکمیل ثبتنام با مراجعه به پنل کاربریتون پکیج دلخواهتون رو ثبتنام کنید. کد تخفیفی هم برای ثبتنام شما عزیزان در نظر گرفته شده که میتونید با اعمال اون از 10 درصد تخفیف ویژه جدا از 60% تخفیف اعمال شده روی فروشگاه ماز برخوردار بشید.

کد تخفیف ماز 60+10 درصدی : mazoff

مهلت استفاده فقط تا پایان اردیبهشت 99

برای مشاهده و دریافت کدهای تخفیف بیشتر پکیج های مختلف ماز میتونید به سایت کانال تخفیف به آدرس offch.com/shops/biomaze مراجعه کنید.

در ادامه به چند سوال مهم و متداول که توسط داوطلبان پرسیده شده پاسخ میدیم. این مطالب بصورت گلچین و خلاصه و از مقاله سایت درس خونا انتخاب شده ، شما میتونید برای مطالعه بیشتر به لینک shop.darskhoona.ir/azmoonmaz مراجعه کنید.

بهترین پکیج جمع بندی ماز کدومه؟

پکیج های جمع بندی متنوعی در حال حاضر روی سایت ماز فعاله که شما میتونید بر حسب نیاز خودتون اون ها رو ثبتنام کنید اما بهترین و جامع ترین پکیجی که ما به دانش آموزانمون توصیه میکنیم استفاده از پکیج جمع بندی طلایی ماز هست.

آیا در این پکیج جمع بندی سوالات کنکور هم پیش بینی شده؟

پیش بینی سوالات کنکور تخصص ماست! در کنکور های سال های گذشته ماز تونسته با دقت بالای 90% سوالات کنکور رو پیش بینی کنه طوریکه شما اگر سوالات و نکات اساتید ماز رو مطالعه میکردید سر جلسه کنکور کاملا این موضوع براتون قابل حس و درک بود ، همونطور که دانش آموزان سال های گذشته هم بعد از کنکور توی پیام هاشون به ما لطف داشتند و این حس رو باهامون به اشتراک گذاشتند.

آیا اساتید این دوره ها معتبر و قابل اعتماد هستند؟

یکی از نکاتی که ماز رو از سایر موسسات متمایز میکنه همین قضیه انتخاب اساتید هست. سایر موسسات اساتید مختلفی رو با سطوح کیفی مختلف به کار میگیرند و انتخاب رو به عهده دانش آموز میگذارند اما ماز سعی کرده برای هر درس بهترین استاد رو انتخاب کنه یه بچه ها دغدغه انتخاب استاد رو هم نداشته باشند دیگه.

من یه چیزی میخوام که تضمین 100 درصد داشته باشه. اینجور چیزی دارید شما؟

بله. بزودی از پکیج دوپینگ 99 ماز رونمایی میشه که ضمانت اثربخشی 100 درصدی داره. به این صورت که وقتی شما این پکیج رو خریداری کردید ، اگر بعد از کنکور دیدید که نتیجه ای براتون نداشته کافیه شماره شبا حسابتون رو به ماز پیامک کنید تا مبلغتون عودت داده بشه. دلیل ارایه این ضمانت اعتماد بالای ماز نسبت به اثربخشیه این پکیجه و اولین بار هم هست که در بازار کنکور ایران این تضمین داده میشه.

من داوطلب کنکور 1400 هستم ، آیا ماز برای ما هم برنامه ای داره؟

ازونجایی که با بحران کرونا و تعویق کنکور مواجه شدیم تصمیم گرفتیم برای بچه های 1400 سایت جدیدی راه اندازی کنیم تا براحتی بتونند پکیج های دلخواهشون رو ازون طریق تهیه کنند. کد تخفیفی که بالاتر براتون گذاشتیم در این سایت هم فعاله و میتونید ازش استفاده کنید. (با مراجعه به سایت اصلی لینک ورود به سایت ویژه کنکور 1400 براتون نمایش داده میشه)

من اصلا ماز رو نمیشناسم. میشه یکمی بیشتر توضیح بدید؟

به شما توصیه میکنم مقاله جامعی که درباره ماز در سایت درس خونا منتشر شده رو مطالعه کنید. بصورت خلاصه اما اینجا توضیحاتی میدیم خدمتتون. ماز حدود 6 سال پیش توسط تیمی 3 نفره از دانشجویان پزشکی شیراز تاسیس شد. در ابتدا تمامی تمرکز این گروه روی درس زیست شناسی و برگزاری آزمون های آنلاین بود اما رفته رفته و با استقبال دانش آموزان از آزمون ها دامنه فعالیت گروه به حوزه های کلاس آنلاین ، همایش ، کتاب ، دی وی دی و ... و اون هم در هر 3 رشته تجربی ، ریاضی و انسانی گسترش پیدا کرد.

اگر سوالات بیشتری دارید یا برای ثبتنام به راهنمایی نیاز دارید میتونید کلمه (ماز) رو به شماره 09302311162 بصورت پیامکی ، تلگرامی یا واتساپی ارسال کنید تا شما رو راهنمایی کنیم.

منبع : درس خونا و کانال تخفیف

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها