رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 494957

سرویس یخچال و تعمیرات آن با کاردون

رپورتاژ تبلیغی / ما در اینجا می خواهیم از نسل گذشته یخچال ها شما را به نسل امروز یخچال نزدیک کنیم تا تفاوت را کاملا احساس کنید .

dir="RTL" style="text-align:right">در سال های گذشته یخچال هایی داخل خانه های ما بود که بعد از مدتی فریزر آن دچار برفک می شد و همیشه با این مشکل رو به رو بودیم و بعد از این اتفاق حتما باید چند ساعت یخچال را خاموش نگه می داشتیم تا برفک های آن آب شود و این مشکل باعث می شد هم مواد غذایی ما داخل آن دچار مشکل شود در ضمن وقت ما رو هم می گرفت ! این برفک های آب شده کل خونه رو پر از آب می کرد و مسلما برفک ها هم که زیاد می شدند حجم فریزر ما رو کم می کرد و ناچارا مجبور بودیم فریزر را برای مدتی خاموش کنیم تا از برفک ها خلاص شویم.

تعمیر یخچال خود را به کاردون بسپارید

خاموش نشدن یخچال یا به اصطلاح یکسره کار کردن یخچال یا اتومات نکردن یخچال هر سه دارای معانی یکسانی می باشد که این روزها از آن استفاده می شود. برخی افراد به دلیل نداشتن آگاهی کامل در این باره برخی برند های یخچال را متهم به این موضوع می کنند ولی باید بگوییم این مشکل هیچ ارتباطی به برند خاصی ندارد و باید برای عیب یابی از متخصصین و تکنسین های مجرب بخواهید تا برایتان رفع مشکل نمایند.

مخاطبین عزیز وب سایت کاردون توجه داشته باشید کمپرسور یا موتور یخچال قلب تپنده یخچال می باشد. وظیفه کمپرسور تبدیل گاز یخچال به سرماست اگر کمپرسور سرما تولید نکند ترموستات دمای مورد نظر را از سنسور دریافت نخواهد کرد در نتیجه برق کمپرسور قطع نخواهد شد و یخچال یکسره کار می کند. در صورتی که کمپرسور یخچال شما مشکل داشته باشد فقط تعمیرکاران یخچال می توانند آن را عیب یابی کنند و باید تعویض گردد زیرا تعمیر این قطعه مقرون به صرفه نخواهد بود و تضمینی برای دوباره خراب شدن آن وجود ندارد بنابراین تجربه ثابت کرده است که تعویض کمپرسور در صورت خرابی یکی از انتخاب های درست و به صرفه خواهد بود.

کار ترموستات تنظیم دمای داخل یخچال می باشد که در یخچال های امروزی دیگر ترموستات وجود ندارد و کار ترموستات به صورت دیجیتال و هوشمند توسط سنسورهای خاص انجام می شود دریخچال های امروزی وقتی سنسورهای ترموستان دمای داخل یخچال را مناسب تشخیص دهند برق به کمپرسور منتقل نمیشود در این صورت یخچال خاموش می شود. حال تصور کنید در این مسیر یکی از قطعات کار خود را به درستی انجام ندهد و این فرآیند دچار مشکل شود نتیجه آن یکسره کار کردن یخچال خواهد شد.

تعمیر یخچال فقط با یک تماس !

اگر برای تعمیر یخچال سامسونگ خود به کمک نیاز دارید تکنسین های کاردون می توانند در سریع ترین زمان ممکن به شما یاری برسانند و مشکل دستگاهتان را برطرف نمایند. یکی از بیشترین دلایلی که باعث نگرانی افراد می شود اتومات نکردن یخچال فریزر سامسونگ است باید بگوییم این مشکل قابل حل است و نیازی به نگرانی نیست.

حتما میدانید در جابه جایی واسباب کشی نباید به یخچال ضربه وارد شود و یا یخچال وارونه شود زیرا روغن وارد مدار گاز شده و این کار شما را به دردسر خواهد انداخت. همچنین در صورتی که یخچال شما برفک می زند سعی نکنید با اشیا تیز برفک ها را از بین ببرید پیشنهاد میکنیم یخچال را به مدت 2 ساعت خاموش کنید تا این پروسه مسیر طبیعی خود را طی کند. البته به این نکته هم توجه کنید که در صورت برفک زدن زیاد یخچال حتما از یک متخصص برایرفع نقص احتمالی کمک بخواهید.

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که یخچال شما هر چند دقیقه یکبار به حالت خاموشی می رود ؟ این موضوع در برند های مختلف یخچال متفاوت می باشد و بستگی به یخچال دارد اما در حالت معمول هر 30 دقیقه که یخچال کار میکند نیاز است 15 دقیقه به حالت خاموش برود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها