رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 495528

چگونه پیغام گیر تلفن رومیزی پاناسونیک را فعال کنیم

رپورتاژ تبلیغی / برای بسیاری از کاربران شرکت پاناسونیک این سوال پیش آمده است که چگونه پیغام گیر تلفن رومیزی پاناسونیک را فعال کنیم ؟

div>

فعالسازی پیام گیر تلفن رومیزی

برای بسیاری از کاربران شرکت پاناسونیک این سوال پیش آمده است که چگونه پیغام گیر تلفن رومیزی پاناسونیک را فعال کنیم ؟ شرکت ایده آل گستر به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران، امروز همراه شما خواهد بود تا به این سوال پاسخ داده و راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما علاقمندان به محصولات مخابراتی پاناسونیک عرضه نماید.

تلفن های رومیزی برای بسیاری از ما به نوعی خاطره ساز و یادآور دوران کودکی می باشند. اولین نسل از تلفن هایی که به خانه های مردم راه یافتند؛ همین تلفن های رومیزی بودند. آن زمان که تلفن های همراه مثل امروز جولان نمی دادند و البته تلفن های بی سیم نیز محلی از اعراب نداشتند؛ تلفن های رومیزی محبوب ترین و مهم ترین دستگاه ارتباطی به شمار می رفتند. البته این تلفن ها در طول حیات خود به قابلیت های مختلفی مجهز شدند و شکل قدیمی آن‌ها، امروزه تقریبا به طور کامل کارکرد خود را از دست داده است.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تلفن هایی که در ابتدا بسیار ساده بودند و تنها امکان شماره گیری و مکالمه داشتند؛ به مرور پیشرفت کرده و به قابلیت هایی مانند: نمایشگر، بلندگو، کالر آیدی، قابلیت انتقال تماس و ... مجهز شدند. اما یکی از قابلیت هایی که هنوز هم این تلفن ها از آن بی بهره مانده اند؛ قابلیت پیغام گیر یا منشی تلفنی می باشد. با این حال در میان تلفن های رومیزی ایده آل گستر یک استثنا در این زمینه وجود دارد.

تلفن های رومیزی پاناسونیک معمولا فاقد پیغامگیر می باشند و شما نمی توانید از قابلیت منشی تلفنی در این دستگاه ها استفاده کنید. اما یک نکته جالب ؛ یکی از محصولات این شرکت به قابلیت منشی تلفنی مجهز شده است.این اتفاق برای بسیاری از مشتریان این شرکت جالب و در نوع خود عجیب بود. دستگاه تلفن رومیزی KX-TS620 تنها مدلی از خانواده تلفن های رومیزی پاناسونیک است که به قابلیت پیغام گیر مجهز شده است.

تلفن رومیزی kx-ts620

تلفن “ KX-TS620 “

این مدل تلفن را همه بخاطر قابلیت منحصر به فردش می شناسند. این قابلیت ویژه که به نوعی “ KX-TS620 “ را در میان سایر تلفن های رومیزی پاناسونیک منحصر به فرد کرده است؛ پیغامگیر یا منشی تلفنی می باشد. البته علاوه بر این قابلیت، “ KX-TS620 “ ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد. دفترچه تلفن این دستگاه می تواند تا 50 شماره را در خود ذخیره نماید تا در مواقع ضروری بتوانید به سرعت با آن‌ها تماس بگیرید. علاوه بر این قابلیت کالر آیدی یا نمایش شماره ی تماس گیرندگان بر روی صفحه نمایش، دیگر قابلیت این تلفن ساده پاناسونیک می باشد .

پیغامگیر یا منشی تلفنی این دستگاه می تواند تا 18 دقیقه پیغام را ضبط نماید. همانطور که می دانید؛ منشی تلفنی یا پیغام گیر، قابلیتی است که می تواند در مواقعی که شما پاسخگوی تماس های خود نیستید؛ پیغام مخاطب را ضبط نماید. شما نیز در اولین فرصت می توانید این پیغام را گوش دهید؛ بدین ترتیب شما دیگر نگران از دست رفتن هیچ تماسی نخواهید بود. در ادامه به فعالسازی پیغام گیر در این تلفن خواهیم پرداخت

فعال کردن منشی تلفنی دستگاه “ KX-TS620 “

بر روی بدنه این دستگاه تلفن ، یک دکمه با عنوان " Answer ON " تعبیه شده است که مربوط به فعال کردن منشی تلفنی یا پیغام گیر می باشد. برای اینکه منشی تلفنی را فعال نمایید؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی این دکمه فشار داده تا عبارت " Answer ON " بر روی نمایشگر ظاهر شود. در این وضعیت هر شخصی که با منزل شما تماس بگیرد؛ بعد از شنیدن یک پیغام صوتی و صدای بوق، می‌تواند پیغام خود را ضبط نماید. زمانی که شما قصد غیر فعال کردن منشی تلفنی را داشته باشید؛ باید دوباره بر روی " Answer ON " کلیک کنید.

پیغامگیر تلفن  kx-ts620

تنظیمات منشی تلفنی دستگاه “ KX-TS620 “

حال باید ویژگی ها و تنظیمات مربوط به منشی تلفن این دستگاه را بررسی نماییم:

  • زمانی که یک پیغام از طرف فرد تماس گیرنده در حال ضبط شدن است؛ شما می توانید با فشردن دکمه " SP-PHONE/HEADSET " ضبط تماس را متوقف کرده و خودتان پاسخگوی فرد باشید.
  • برای گوش دادن به پیغام های ضبط شده باید ابتدا منشی تلفنی را فعال کرده و سپس دکمه MESSAGE/2WAY REC را فشار دهید.
  • زمانی که شما یک یا چند پیام جدید داشته باشید؛ در زمان فشردن این دکمه تنها پیام های جدید برای شما پخش خواهند شد. اما اگر پیغام جدیدی نداشته باشید؛ می توانید به تمامی پیغام های موجود در حافظه گوش دهید
  • زمانی که در حال گوش دادن به پیغام ها هستید؛ می توانید با اسکرول کردن، هر پیغامی را که می خواهید انتخاب کنید و به آن گوش دهید
  • برای متوقف کردن پخش یک پیغام؛ زمانی که در حال پخش است باید دکمه " STOP " را فشار دهید.
  • برای پاک کردن یک پیغام از حافظه تلفن، باید زمانی که آن پیغام در حال پخش شدن است؛ دکمه " Erase " را فشار دهید.
  • زمانی که در حال گوش دادن به پیغام ها هستید؛ برای خروج باید دو بار دکمه " STOP " را فشار دهید
  • حافظه این دستگاه می تواند تا 64 پیغام را در خود جای دهد
  • زمانی که شما در حال گوش دادن به یک پیغام باشید؛ شماره فردی که برای شما پیغام گذاشته است؛ در نمایشگر به نمایش درخواهد آمد
  • اگر بعد از فعال کردن منشی تلفنی با پیغامی نظیر " حافظه تلفن پر است " رو به رو شدید؛ باید تعدادی از پیغام های موجود در حافظه را پاک کنید

کلام پایانی

آنچه که به استحضار شما همراهان عزیز رسید؛ ارائه ای از شرکت ایده آل گستر؛ نمایندگی پاناسونیک در ایران بود. در پایان باز هم لازم به یادآوری است که تنها یک مدل از تلفن های رومیزی پاناسونیک به قابلیت منشی تلفنی، مجهز شده است. در صورتی که از هر مدل دیگری به غیر از “ KX-TS620 “ استفاده می نمایید؛ قادر به استفاده از پیغام گیر یا منشی تلفنی نخواهید بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها