رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 495894

مهاجرت به کانادا با خرید ملک

رپورتاژ تبلیغی / بازار املاک و مستغلات کانادا امری سالم و شلوغ است ، به همین دلیل بسیاری از خریداران خارجی دیدگاه های خود را برای خرید ملک در کانادا و شهرهای پرجمعیت در آن تنظیم کرده اند . تا بتوانند از این طریق در کانادا اقامت کنند

بازار املاک و مستغلات کانادا امری سالم و شلوغ است ، به همین دلیل بسیاری از خریداران خارجی دیدگاه های خود را برای خرید ملک در کانادا و شهرهای پرجمعیت در آن تنظیم کرده اند . تا بتوانند از این طریق در کانادا اقامت کنند .روش های مهاجرت به کانادا متنوع است برای اطلاعات تکمیلی تر به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.xn----ymcegj4a1kqag.com/

اما چالش های بسیاری وجود دارد که مهاجران هنگام شروع زندگی جدید در یک کشور جدید با آن روبرو هستند و خرید خانه یکی از آنهاست.

جابجایی به یک مکان جدید بدون جایی برای زندگی تا زمانی که خانه خریداری شود یا یک واحد اجاره شود می تواند وضعیتی دشوار باشد به همین دلیل بسیاری از مهاجران قبل از رسیدن به خاک کانادا تصمیم به خرید می گیرند.

در اینجا نکاتی برای خرید خانه در کانادا آورده شده است.

پیامدهای مالیاتی بالقوه را درک کنید

کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که از اقصی نقاط جهان از ساکنان جدید و صاحبان خانه استقبال می کند.

این چیزی است که این کشور را بسیار جذاب می کند. هرکسی از هر کشوری در جهان می تواند ملکی را در کانادا بخرد .

و محدودیتی در نوع یا میزان املاک و مستغلات خریداری شده وجودندارد .

کسانی که به عنوان "غیر مقیم" کانادا در نظر گرفته می شوند ، از آزادی یکسان برای خرید ملک در اینجا برخوردارند.

این گفته ، برای خریداران و مهاجران خارجی که به دنبال خرید در تورنتو هستند ، مهم است تا برخی از پیامدهای مالیاتی پیرامون خرید املاک و مستغلات کانادا را بفهمند.

از 21 آوریل 2017 ، 15٪ قیمت خانه ای که خریداری می شود باید پرداخت شود .

خرید خانه در تورنتو امتیاز ویژه ای برای مهاجرت به حساب نمی آید .

مهاجرانی که می توانند خانه ای در کانادا خریداری کنند ، باید بدانند که داشتن ملک در خاک کانادا هیچ امتیاز خاصی برای مهاجرت ندارد.

شما مجاز به اقامت در کانادا به مدت کمتر از شش ماه به طور همزمان هستید ، مگر اینکه ویزای کار یا دانشجویی داشته باشید یا اقامت دائم داشته باشید.

طبق قوانین مهاجرت کانادا ، واجد شرایط بودن برای مهاجرت لازم است.

مهاجران و شهروندان کانادایی به طور یکسان باید نسبت به قیمت خرید یک خانه مبلغی را پرداخت کنند.

بسته به نوع خاص وام مسکن که پرداخت می شود ، میزان پرداخت مورد نیاز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، وام های معمولی برای ساکنان کانادا به حداقل 20 درصد پیش پرداخت نیاز دارد.

و گرچه این ممکن است بسیار به نظر برسد ، می تواند به وام گیرندگان کمک کند که هم مبلغ وام را کاهش دهند و هم از پرداخت اضافی در حق بیمه پیش فرض وام مسکن جلوگیری کنند.

وامهای با نسبت بالا به حداقل پنج درصد پیش پرداخت نیاز دارند ، هرچند این امر به پرداخت حق بیمه به بیمه پیش فرض وام نیاز دارد.

اما کمترین میزان پرداخت برای افراد غیر مقیم معمولاً بسیار بیشتر خواهد بود. حداقل هزینه پرداخت می تواند تا 35 درصد یا بیشتر از قیمت خرید یک خانه باشد.

به همین ترتیب ، برای مهاجران که مایل به خرید در کانادا هستند ، فهمیدن شرایط مالی و زمان لازم برای پس انداز قبل از شروع جستجوی خانه جدید ، مهم است.

به بیمه دارایی نگاه کنید

بیمه ملک برای خرید خانه در تورنتو الزامی است. وام دهندگان می خواهند تأیید کنند که یک خانه قبل از توافق برای تمدید وام مسکن قابل بیمه است. و در حالی که می تواند کمی مشکل برای ساکنان کانادا برای دریافت بیمه باشد ، می تواند حتی برای افراد غیر مقیم نیز یک چالش باشد.

قبل از خرید خانه ، باید مطمئن شوید که وجوه مورد نیاز برای انجام معامله قبل از تاریخ به یک موسسه مالی کانادایی منتقل می شود.

بسته به جایی که در آن هستید ، می تواند تا دو هفته طول بکشد تا منابع مالی شما پاک شود.

به این ترتیب ، پیشنهاد می شود پول قبل از شروع جستجو منتقل شود.

برای خرید خانه وکالت دهید

در سالهای گذشته ، لازم بود که خریداران خارجی هنگام خرید خانه در تورنتو ، از نظر جسمی حضور داشته باشند. این روزها به لطف فناوری دیجیتال معمولاً امضاهای الکترونیکی پذیرفته می شوند.

ارتباطات از طریق کنفرانس ویدئویی با استفاده از ابزارهایی مانند FaceTime ، Skype یا Google Hangouts نیز انجام می شود.

با این حال ، اگر قصد دارید خانه را در حالی که هنوز در خارج از کشور است ، بخرید ، لازم است به فردی وکالت دهید .

این می تواند نماینده املاک و مستغلات شما یا یک وکیل باشد که از طرف شما اجازه صریح و کتبی دارد و میث تواند اقدام به امضای اسناد لازم برای بستن قرارداد کند.

پیشنهاد می کنیم مطلب خبرآنلاین درمورد مهاجرت به کانادا نیز بخوانید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها