رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 496991

لذت خرید آسان و آگاهانه انواع دوربین مدار بسته در فروشگاه آنلاین دیاکالا

رپورتاژ تبلیغی / مدت هاست که فروشگاه های آنلاین در حال ساختن تجربه ای نو و لذت بخش از خرید آگاهانه و آسان هستند . در ایران فروشگاه ای بزرگی مانند دیجی کالا و بامیلو و اسنپ مارکت قدم های موثر و قدرتمندی را برداشته اند اما هر چه فروشگاه های آنلاین اصلی بزرگ و بزرگ تر می شوند نیاز به فروشگاه های تخصصی بیشتر از پیش احساس می شود.

در این مطلب قصد داریم یک فروشگاه تخصصی برای سیستم های امنیتی و حفاظتی را معرفی نمایید . فروشگاه آنلاین دیاکالا بزرگترین فروشگاه تخصصی سیستم های الکترونیکی و امنیتی نظیر سیستم دوربین مدار بسته , دوربین های مداربسته بیسیم , دستگاه حضور و غیاب , پنل های خانه هوشمند , دزدگیر , اعلام حریق و ... در ایران است . دیاکالا به پشتوانه ده ها سال تجربه در این زمینه توانسته سیستم فروش سنتی را به دنیای سایبری پیوند زده و تجربه خرید با دید باز , آگاهانه , سریع , آسان و مطمئن را برای مخاطبین خود رقم بزند.

دوربین مدار بسته دیا کالا

دیاکالا در سال 93 موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت , معدن و تجارت گردید و در سال 97 موفق شد این نماد را به 2 ستاره ارتقاع دهد.

همچنین این فروشگاه برای بالا بردن رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات ارسال رایگان سفارشات , مهلت تست و مرجوعی 7 روزه و گارانتی های بلند مدت نموده تا جای هیچ شک و شبهه ای در خرید باقی نماند. تاسیس کنندگان دیا کالا در اسانامه تاسیس فروشگاه , اهداف زیر سرلوحه کار خود قرار داده اند:

افزایش ضریب امنیت مشتریان

یکی از ماموریت های مهم و اهداف والای فروشگاه دیاکالا , بالا بردن میزان امنیت کاربران خود است . امنیت یکی از نیاز های اولیه هر انسانی است و دیاکالا را ارائه تجهیزات و پکیج های با کیفیت و کارشناسی شده سیستم های دوربین مداربسته , دزدگیر اماکن , سیستم های اعلام حریق و کنترل تردد می تواند نقش بسزایی در بالا بردن امنیت جان و مال افراد داشته باشد.

گسترش آگاهی عمومی

دیاکالا با هدف گسترش آگاهی مخاطبین خود اقدام به ارائه سمینار ها , میتینگ ها و تدوین مقالات آموزشی و تحلیلی متعددی در زمینه برق و الکترونیک , سیستم های دوربین مدار بسته , سیستم های هشدار ورود غیر مجاز , سیستم های کنترل تردد الکترونیک و حضور و غیاب , سیستم های هشدار آتش و ... نموده است.

خدمات پس از فروش قدرتمند

با خرید هر کالایی فروشگاه آنلاین دیاکالا , خدماتی نظیرمشاوره برای خرید دوربین مداربسته , نصب دزدگیر , نصب سیستم های امنیتی , پشتیبانی آموزشی محصول , پشتیبانی فنی محصول , خدمات برگشت کالا 7 روزه و خدمات گارانتی بلند مدت محصول را از دیاکالا دریافت خواهید کرد.

ارائه با کیفیت ترین تجهیزات

در فروشگاه دیاکال می توانید بهترین برند های جهانی دوربین , دزدگیر, خانه هوشمند , کنترل تردد و ... را در کنار هم ببینید.

فروشگاه دیاکالا در زمینه دوربین مداربسته نمایندگی فروش تجهیزات هایک ویژن , تجهیزات داهوا , سیستم های دوربین مداربسته سامسونگ , دوربین مدار بسته سونی , دوربین مداربسته یونی ویو و دوربین های مداربسته پاناسونیک است. در زمینه دزدگیر اماکن نیز انواع دزدگیر های پارادوکس کانادا , مکسرون کره , جی ام کا , فایروال , کلاسیک , سایلکس و گپ بصورت آنلاین با بهترین قیمت آماده ارسال هستند. با خرید از دیاکالا کیفیت در امنیت را تجربه خواهید کرد.

فروشگاه دوربین مدار بسته - دیا کالا DIYAKALA.COM

ضمانت بهترین قیمت

برای اطمینان هر چه بیشتر مشتریان, دیاکالا اقدام به طراحی سامانه ای هوشمند جهت ارائه تجهیزات با نازل ترین قیمت نموده است و این سیستم به قدری دقیق است که دیاکالا به شما این امکان را می دهد که حتی پس از خرید می توانید با گزارش وجود قیمت کمتر کالا در بازار , مابه التفاوت آن را دریافت نمایید.

ارسال رایگان سفارشات به سراسر ایران

گروه دیاکالا در سال 97 موفق به امضای توافق نامه ای با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شد که به موجب آن مشتریان دیاکالا با خرید بالای 300 هزار تومان می توانند کلیه کالاهای خود را در سریعترین زمان ممکن به صورت رایگان در آدرس خود دریافت کنند . همچنین این توافق به مشتریان دیاکالا این امکان را می دهد که وجه سفارشات خود را پس از دریافت کالا تسویه حساب نمایند.

مراحل خرید دوربین مدار بسته

جمع بندی

دیاکالا با در اختیار داشتن گروه با تجربه و متخصص در امنیت الکترئونیکی ی توانسته بستری قدرتمند و آنلاین برای خرید تجهیزات حفاظتی و امنتی ایجاد کند . این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت است و به ارائه خدمات تحویل در محل , 7 روز گارانتی بازگشت وجه , ضمانت بهترین قیمت و ارسال رایگان راه کاری قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای خرید تجهیزات الکترونیکی و امنیتی است.

برای ارتباط با دیاکالا می توانید با تلفن 46083954 تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی https://DIYAKALA.com مراجعه نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها