رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 500961

تشک بادی روی آب اینتکس چست ؟

رپورتاژ تبلیغی / تشک های بادی روی آب کارخانه معتبر اینتکس و بست وی دارای طرح های زیبا و جذابی هستند

تشک بادی روی آب اینتکس چست ؟

تشک روی آب یا همان شناور بادی روی آب اینتکس از جمله محصولات بادی نمایندگی اینتکس در ایران هستند که توسط شعبه اصلی سایت اینتکس لند با قیمت های ارزان خرید و فروش می شوند ، در واقع تشک های بادی روی آب استخری از لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت اینتکس هستند که از بدنه پی وی سی تولید می شوند و از اشکال مستطیل ، مربع ، دایره ، طرح حیوانات و طرح میوه ها ساخته شده اند .

تشک های بادی روی آب کارخانه معتبر اینتکس و بست وی دارای طرح های زیبا و جذابی هستند که برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان مخصوص خانم ها و آقایان تولید می شوند .

تشک بادی روی آب اینتکس چست ؟

مبل بادی تاشو روی آب ، تشک تکنفره روی آب تشک دو نفره روی آب ، حلقه شنا 1 نفره ، حلقه شنا 2 نفره ، شناور روی آب فلامینگو تکنفره و دو نفره ، شناور بادی روی آب طرح قو ، شناور روی آب یونیکورن اسب شاخ دار 1 و 2 نفره ای ، شناور روی آب نهنگ مشکی ، تخت بادی روی آب ، تشک بادی روی آب بال فرشته ، شناور بادی 4 نفره دایره ای ، جزیره بادی روی آب چهارنفره ، شناور بادی سایبان دار ، شناور ایموجی ها ، شناور با طرح انواع بستنی ها ، تشک بادی روی آب میوه های مختلف ، طرح چیبس و طرح گل های مختلف و زیبا که برای همه سلیقه ها مدل های متفاوتی دارد که بسیار محبوبیت فروش دارند .

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو intex سایز بزرگسال دارای دو مدل کوچک 1 نفره و بزرگ 2 نفره است که با رنگ صورتی تولید شده است و بیشتر مورد توجه و خرید خانم ها می باشد ، این شناور های بادی را می توانید در استخرهای بزرگ شخصی استفاده کنید و بر روی آنها استراحت کنید ، آفتاب بگیرید و ریلکس کند ، ضمنا بر روی بدنه این شناور های جالب دسته های پلاستیکی قرار دارد تا بتوانید از آنها برای حفظ تعادل استفاده کنید .

شناور بادی روی آب اسب شاخ دار اینتکس

این شناور بادی نیز مانند دیگر شناور های بادشو از بدنه پلاستیکی تولید می شود و دارای دو مدل دونفره و تکنفره می باشد و با رنگ های سفید و قرمز و سرخ آبی طراحی شده است دارای دستگیره های بادی می باشد و برای خانم ها و آقایان تولید شده است .

تشک بادی روی آب قو اینتکس

این شناور یا تشک روی آب بادشو intex نیز دارای مدل های کوچک و بزرگ است که با رنگ سفید تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند ، همچنین نوع مدل بست وی آن نیز با همین مشخصات تولید می شود و برای بزرگسالان و کودکان مناسب خرید است .

شناور های بادی روی آب با طرح های میوه

تشک های روی آب زیادی نیز وجود دارد که با طرح آناناس ، پرتغال ، کیوی ، بادمجان ، سیب ، هنوانه ، گیلاس ، لیمو و توت فرنگی و غیره تولید می شوند و همچنین طرح های بستنی های دوقلو ، کیم و قیفی و غیره یا با طرح پیتزا ، ساندویچ ، هات داگ و هزاران مدل دیگر که همگی از بهترین جنس و مواد اولیه تولید می شوند و برای بدن هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنند .

شناور های بادی روی آب طرح کودک و نوزاد اینتکس

شناور های بادی بچه گانه نیز به دو دسته نوزاد و کودک تقسیم می شوند که عبارتند از شناور های شورتی با طرح ، ماشین ، هواپیما ، خرگوش ، لاکپشت ، ماشین پلیس ، ماشین آتش نشانی ، موتور ، خرسی ، ماهی و غیره که وسط آنها جای دو پا قرار دارد که به شناور های شورتی معروف هستند و کودک و نوزاد را می توانید به سادگی در آن قرار دهید تا در آن به آب بازی بپردازند ، بازوبند های شنا ، حلقه های شنا و گردنی های آموزش شنا کودک نیز از این دسته هستند که برای بازی و تفریحات آنها در آب استخر های خانگی و عمومی طراحی شده اند .

پمپ باد تشک بادی روی آب اینتکس چست ؟

برای باد کردن تشک های بادی روی آب نیاز به خرید یک پمپ باد از نوع دستی ، برقی یا پدالی دارید که می توانید آنها را نیز از نمایندگی اینتکس در ایران یعنی فروشگاه اینتکس لند خرید کنید که با آنها بدنه شناور های بادی خریداری شده را باد کنید .

توجه داشته باشید که باید پس از هر بار مصرف و استفاده از شناور های بادی اینتکس باید آنها را خالی و در جایی نگهداری کنید و در نوبت های بعدی آنها را باد کنید و از آنها استفاده کنید تا باعث افزایش طول عمر آنها شود در غیر این صورت سوپاپ های باد آنها دفرمه شده و باد را در داخل آن نگه نمی دارد .

چنانچه بدنه تشک های بادی روی آب intex و bestway به هر دلیلی سوراخ ، پنچر و پاره شود به وسیله چسب تعمیرات مخصوص شناور های روی آب قابلیت تعمیر و آپارات را دارند که می توانید با خرید این چسب های اصلی آنها را شخصا تعمیر کنید و یا برای تعمیرات آنرا به واحد های خدمات پس از فروش نمایندگی های اینتکس بسپارید .

روش تعمیر تشک های روی آب بادی

ابتدا محل صدمه تشک های بادی روی را پیدا کنید سپس وصله داخل بسته تعمیرات را به چسب مایع آغشته کنید و بدنه شناور را نیز چسبی کنید وصله چسبی را بر روی شناور استخری قرار دهید و بر روی آنها یک تکه چوب یا کتاب قرار دهید و بر روی کتاب یا چوب یک وزنه صاف بدونه تیزی به وزن 3 کیلوگرم را برای 4 ساعت قرار دهید تا کاملا به هم بچسبند به این ترتیب شناور بادی شما کاملا تعمیر شده و سالم شده است تا از آن مجددا استفاده کنید .

برای خرید انواع شناور و تشک بادی روی آب استخر با قیمت ارزان ، تخفیف دار و مصوب شرکت اینتکس می توانید وب سایت اینترنتی https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره 021-44204854 با مشاوران این فروشگاه در تماس باشید .

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها