رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 501297

پهنای باند اختصاصی اینترنت

رپورتاژ تبلیغی / امروزه با توجه به پیشرفتهای حاصله در حوزه فناوری اطلاعات، همگان بیش از پیش جهت انجام امور روزمره خود نیاز دسترسی آسان به اینترنت را احساس میکنند. در این میان کسب و کارها، سازمانها و ادارات بیش از سایرین نیازمند دسترسی به پهنای باند اینترنت پرسرعت و پایدار میباشند. ضرورت حفظ پایداری، سرعت، امنیت و تضمین ارائه خدمات جز لاینفک یک سرویس اینترنت برای تمامی افراد و بالاخص کسب و کارها و مشاغل میباشد.

پایداری

مهمترین عامل در ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی اینترنت شرط پایداری سرویس میباشد. قرارداد سطح خدمات ارائه شده توسط تک نت به مشترکین اختصاصی خود، تضمین برقراری سرویس پایدار 99.9 درصد میباشد. همچنین سعی نموده ایم جهت حفظ حقوق مشترکین و پایبندی به تعهدات خود، برای مشترکین سرویسهای پشتیبان تهیه نمائیم تا در صورت بروز اختلال در شبکه و زیرساخت، ارتباطات و سرویسهای کاربران دچار مشکل نگردد.

سرعت

بی شک با پیشرفت تکنولوژی، کلیه شرکتها و بنگاههای اقتصادی نیازمند سرویس اینترنت با سرعت بسیار بالا و بدون محدودیتهای گذشته میباشد. امروزه پهنای باند اختصاصی اینترنت در بسیارهای متنوعی ارائه میگردد که هر کدام پاسخگوی نیازی خاص از سمت کاربران میباشد. تک نت با استفاده از بروزترین تجهیزات مخابراتی روز دنیا، این محدودیت سرعت را کنار گذاشته و دسترسی به بالاترین پهنای باند اینترنت را فراهم نموده است.

پشتیبانی

هر سرویس و خدمت قابل ارائه، بدون پشتیبانی مناسب و جامع، نمیتواند رضایت مشترکین و کاربران را تامین نماید. یکی از اساسی ترین و مهمترین موارد در تامین پهنای باند اختصاصی اینترنت یک مجموعه، بحث پشتیبانی و برطرفسازی مشکلات احتمالی کاربران در کوتاهترین زمان ممکن میباشد. وظیفه اصلی یک سرویس دهنده معتبر اینترنت، پشتیبانی بصورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته میباشد.

پوشش جغرافیایی

گستره فعالیت و پوشش دهی وایرلس، یک بعد بسیار مهم و اساسی در ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی میباشد. پوشش دهی وایرلس و راه اندازی پاپ سایت جهت ارائه سرویس در سطح کشور همواره دغدغه کلیه شرکتهای ارائه دهنده سرویس اینترنت بوده و خواهد بود. خوشحال هستیم که مجموعه بزرگ تک نت با بکارگیری نیروهای مختصص و مجرب خود، توانسته شبکه ارتباطی خود را در سطح کشور، وسعت بسیاری بخشد.

تنوع در ارائه سرویس

مفتخر هستیم که توانسته ایم با پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گستره فعالیتهای خود را افزایش داده و بروز نماییم. تک نت مفتخر است در کنار ارائه سرویسهای پهنای باند اختصاصی اینترنت، به سایر نیازهای شرکتها و سازمانها پاسخگو بوده و توانسته است در زمینه تامین سایر بسترهای مخابراتی از جمله VPLS، VPN، اینترانت و... گام بلندی بردارد.

همچنین تک نت با توجه به شناخت صحیح از نیازهای جامعه و اقشار مختلف اجتماع، اقدام ساخت سرویسهای اینترنت بر اساس صنوف و مشاغل گوناگون نموده است. سرویسهای ویژه اینترنت بورس، اینرنت مختص گیم و گیمرها، سرویس اینترنت استارت آپها و ... از جمله این خدمات میباشد.

در پایان

با در نظر گرفتن کلیه موارد مطرح شده در فوق، بدیهی است که انتخاب یک سرویس دهنده معتبر و قابل اطمینان کار دشواری میباشد. ما سعی نموده ایم تا ضمن اطلاع و آگاهی از نگرانی های کاربران، همواره در کنار شما بوده و سرویسی مناسب و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم.

از علاقمندان خواهشمند است جهت اطلاع از سایر شرایط و پاسخ به سوالات خود با شماره تلفن 1543 تماس حاصل فرمایند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها