رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 504138

نرم افزار کاربر مجازی، ربات سازی برای ویندوز و صفحات وب

رپورتاژ تبلیغی / احتمالا نام ربات های نرم افزاری مانند ربات اینستاگرام، ربات های مختلف بورسی مانند ثبت سفارش سرخط یا ربات استخراج اطلاعات از سایت های مختلف را شنیده اید. این ربات ها به وسیله نرم افزارهای ربات ساز ساخته می شوند. در این مقاله قصد داریم یک نرم افزار ربات ساز ایرانی را معرفی کنیم که ساخت ربات به وسیله آن بسیار آسان است بطوریکه می توان به وسیله این نرم افزار با داشتن کمترین اطلاعات برنامه نویسی، پیچیده ترین ربات های نرم افزاری و اینترنتی را طراحی نمود.

کاربر مجازی نامی است که شرکت بهسازان مجازی برای محصول نرم افزاری خود انتخاب کرده است، این محصول کاملا ایرانی، در حقیقت یک ربات ساز همه کاره است که در بازار داخلی و خارجی به محبوبیت دست یافته است؛ البته ربات ساز کاربر مجازی، بیشتر این محبوبیت را مدیون ربات های کوچکی است که برای استفاده عمومی طراحی کرده است. ربات هایی نظیر...

· ربات اینستاگرام کاربر مجازی

رباتی با عملکردی کاملا انسانی برای انجام کلیه امور در اینستاگرام، اموری نظیر لایک زدن، کامنت یا پست گذاشتن، فالو کردن و ...

· ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان ها کاربر مجازی

ربات درج کننده خودکار پیام یا نظر در صفحات مختلف سایت ها، با امکان پیدا کردن سایت های دارای بخش نظر دهی در گوگل.

· ربات استخراج اطلاعات از سایت ها کاربر مجازی

رباتی که میتواند از سایتهای مختلف اطلاعات آگهی ها یا کالاهای مندرج را استخراج کرده و در یک فایل اکسل ذخیره کند.

· ربات پیام گذار در سایت ها کاربر مجازی

رباتی برای ارسال پیام گروهی و انبوه در واتساپ، سروش و دیگر پیام رسان ها؛ بصورت پیام خصوصی به همراه عکس، ویدئو و ...

· ربات خودکار ساز مراحل نصب کاربر مجازی

رباتی که میتواند خودش مراحل نصب را بطور خودکار طی کند، دکمه ها را کلیک کند، فایلها را کپی کند، شماره سریال را درج کند و...

· ربات ورودی گوگل و ارتقاء سئو کاربر مجازی

رباتی که میتواند عملیات سرچ عبارات کلیدی و کلیک بر روی سایت شما در گوگل را دقیقاً شبیه به انسان به اجرا در آورده و سئو سایت شما را ارتقاء دهد.

در آینده نزدیک ربات های نرم افزاری گوناگونی تولید خواهند شد که در امور تکراری و خسته کننده به کمک انسان ها خواهند آمد. اگر تا کنون با ربات های نرم افزاری کار نکرده اید زمانش رسیده که نگاهی به این نرم افزارهای جالب و کاربردی بیاندازید.

ما قصد داریم شرح ربات ها و نرم افزار های ربات ساز با نرم افزار کاربر مجازی به سمع و نظرتان برسانیم زیرا این نرم افزار علاوه بر فارسی بودن و داشتن اغلب استانداردهای بین المللی؛ طراحی ساده و سر راستی دارد که ماهیت یک نرم افزار ربات ساز را به خوبی نشان می دهد و شرح آن باعث میشود راحت تر با کلیت نرم افزارهای ربات ساز ارتباط برقرار نمایید.

اگر بخواهیم خیلی ساده نرم افزار کاربر مجازی را شرح دهیم باید ابتدا 3 برنامه اصلی آن را معرفی کنیم:

1- برنامه ضبط کننده ( )

این برنامه میتواند فعالیت هایی که شما با مأوس و کیبورد انجام میدهید را ضبط و ثبت نموده و در قالب یک فایل (فایل ربات) در سیستم شما ذخیره کند.

2- برنامه ویراستار ( )

برنامه ویراستار برای ویرایش دستورات ضبط شده و افزودن دستورات جدید به لیست دستورات ذخیره شده به کار میرود و میتواند هوشمندی ربات نهایی را افزایش دهد.

3- برنامه اجرا کننده ( )

این برنامه برای اجرای ربات های ساخته شده در نظر گرفته شده است.

همانطور که از توضیحات فوق پیداست ، شما میتوانید دستورات مورد نظرتان را توسط برنامه های ضبط کننده و ویراستار به یک ربات نرم افزاری هوشمند تبدیل کنید سپس هر زمان که خواستید، با استفاده از برنامه اجرا کننده، رباتی که ساخته اید را به اجرا درآورید .

البته بهتر است به سایت سازنده نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (v-user.com) ä سری بزنید و با تماشای فیلم های آموزشی کوتاهی که در صفحه اول سایت قرار داده شده اند اطلاعات بیشتری در رابطه با این 3 برنامه کسب کنید. همچنین نسخه آزمایشی کاملاً رایگان نرم افزار کاربر مجازی را دانلود نموده و کارایی آن را در سیستم خود بیازمایید.

آیا ربات های نرم افزاری امکان تصمیم گیری و درک شرایط را دارند؟

بله، . اکنون که بیش از 15 سال از عمر اولین ربات های نرم افزاری میگذرد پیشرفت های بسزایی در رابطه با هوشمند سازی آنها اتفاق افتاده و امکانات متعددی در این دست نرم افزار ها تعبیه شده است که با استفاده از آن ها میتوان بسیاری از شرایط را تحت کنترل و مدیریت در آورد. کافیست بوسیله امکاناتی که برخی از آنها را در ادامه شرح میدهیم، شرایط مختلف و عکس العملی که باید در آن شرایط اتفاق بیافتد را برای ربات ها تعریف کنیم تا ربات در مواجه با آن شرایط آمادگی لازم را داشته باشد.

برخی از امکانات نرم افزار های ربات ساز برای تصمیم گیری در برخورد با شرایط مختلف:

ü امکان ایجاد شرط و دستورات شرطی برای مدیریت کردن شرایط مختلف

در نرم افزار کاربر مجازی امکان ایجاد شرط متناسب با نتیجه اجرای هر دستور وجود دارد (میتوان تعیین کرد که در صورت موفقیت آمیز بودن یا عدم موفقیت یک دستور، چه کاری انجام شود). همچنین امکان ایجاد شرط از طریق دستورات کنترلی نیز وجود دارد (دستوراتی نظیر Check Number, Excel Check Cell که مقدار یک سلول اکسل یا یک عدد را بررسی میکنند تا کوچکتر بزرگتر یا برابر با عدد دیگری هست یا خیر) و دیگر دستورات شرطی مشابه که مدیریت کردن شرایط را آسان میکنند.

ü متغیّر پذیری برای بالا بردن انعطاف ربات در سیستم های مختلف

نرم افزار کاربر مجازی دارای متغیّرهای عددی و متنی (قابل تعریف به تعداد دلخواه) و متغیّرهای سیستمی از پیش تعریف شده(نظیر پوشه های Program Files، My Documents و... )است. امکان استفاده وسیع از این متغیّرها تقریباً در تمامی دستورات (به ویژه دستورات کنترلی و شرطی) باعث میشود ربات با سیستم ها و شرایط مختلف هماهنگ شود.

ü عبور از کدهای امنیتی Captcha

شاید خیلی ها با این گزینه موافق نباشند اما اگر قرار است ربات جایگزین انسان شود باید بتوانند همانند انسان از کدهای امنیتی Captcha (کپچا) عبور کند. بنابراین امکان تشخیص و درج کدهای امنیتی Captcha، در نرم افزار کاربر مجازی گنجانده شده است.

ü امکان منتظر ماندن برای موارد خاص به منظور تصمیم گیری و اقدام در لحظه مناسب

انتظار و تشخیص تغییر وضعیت یک کنترل خاص (مثلاً تیکدار شدن یک کنترل)، انتظار و تشخیص باز یا بسته شدن یک پنجره خاص، انتظار و تشخیص پر شدن یک فیلد خاص توسط کاربر، انتظار و تشخیص تکمیل شدن بارگذاری (Load) صفحات وب، انتظار و تشخیص پدیدار یا مخفی شدن اِلمان های صفحه وب و مواردی از این دست جزء دیگر موارد مهمی هستند که نرم افزار کاربر مجازی به آنها مجهز میباشد.

هوشمندی نرم افزارهای ربات ساز تنها به موارد بالا ختم نمی شوند. برای آشنایی با توانمندی های شگفت انگیز این دست نرم افزار ها و بویژه نرم افزار کاربر مجازی میتوانید به سایت سازنده نرم افزار مراجعه نموده و ربات هایی که توسط این شرکت آنها طراحی شده اند را مشاهده و بررسی نمایید. ربات هایی که حتی از سد شرکت های بزرگی چون گوگل و اینستاگرام با تمام تمهیدات ضد رباتشان عبور کرده و عملیات درخواستی را بی کم و کاست در شرایط مختلف و در سیستم های گوناگون به درستی پیاده سازی میکنند.

https://www.v-user.com/fa

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها