رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 505340

تور کیش با کمترین هزینه و بالاترین سطح خدمات با آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

رپورتاژ تیلیغی / اگر قصد سفر به کیش را دارید، با حضور در تور کیش آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان می توانید از خدماتی با بالاترین کیفیت استفاده نمایید. انتخاب هتل و تعداد روزهای اقامت، با توجه به انتخاب مسافران بوده و در آن محدودیتی وجود ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات تور و همچنین نحوه رزرو تور کیش با ما همراه شوید.

dir="RTL" style="text-align:justify">

تور کیش با قیمتی استثنایی

آیا می دانستید سفر با تور کیش و آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان، فرصت بسیار استثنایی را برای گشت و گذار در کیش برایتان ایجاد می کند؟ آیا می دانستید که سفر به کیش با تور، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله، خدمات تور کیش را برایتان توضیح دهیم.

مسافرت به کیش از طریق هوایی و یا زمینی انجام می پذیرد، مسیر هوایی از نظر زمانی و انتخاب مسیر زمینی از نظر ریالی بسیار به صرفه است. اگر می خواهید به وسیله مسیر زمینی به بندر عباس بروید، مسیر بسیار طولانی در پیش رو دارید.

تور کیش دارای تفریحات متنوعی از قبیل سوارکاری، پیست دوچرخه سواری، کارتینگ، فلای بورد، غواصی، پلاژ مجموعه تفریحی آقایان و خانم ها، جت اسکی و اسکی روی آب است که لحظات به یاد ماندنی را در خاطرتان ایجاد می کند.

علاوه بر تفریحات آبی، مراکز خرید اعم از بازار بین المللی پردیس 1و2، بازار بین المللی ونوس، بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار مروارید لذت یک خرید متفاوت را در این جزیره کوچک برایتان به همراه دارد.

بازدید از مکان های تاریخی، مذهبی و فرهنگی متعدد کیش فرصت بسیار مناسبی را برای گشت شهری جزیره ایجاد کرده و با صرف 3 تا 4 روز می توانید از تمامی جاذبه ها دیدن فرمایید.

آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان مجری تور کیش، هر روزه مسافران و گردشگران زیادی را برای بازدید به کیش می برد، سفرها به صورت روزانه بوده و در هر تاریخی که بخواهید می توانید تور کیش را رزرو نمایید، برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب ما با شماره تماس 44378215-021 تماس حاصل فرمایید.

تور کیش با قیمتی ارزان

آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان با داشتن سابقه در زمینه اجرای تور کیش از اصفهان، این امکان را برای هموطنان اصفهانی پدید آورده است که با رزرو اینترنتی و صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند در تور کیش حضور داشته باشند.

یکی از هتل های پیشنهادی ما برای تور کیش هتل داریوش می باشد و خدمات این تور شامل بلیط هوایی رفت و برگشت و اقامت در هتل ویدا کیش می باشد. هتل های موجود در تور کیش 3، 4 و 5 ستاره بوده و بالاترین سطح کیفیت را با نازلترین هزینه به مسافران خود ارائه می دهند.

بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر هواپیمایی، گشت شهری همراه با ارائه خدمات مربوط به اسکان در هتل با بالاترین سطح کیفیت و رعایت نکات بهداشتی به مسافران عزیر اصفهانی، از جمله خدمات مربوط به تور کیش است.

برای رزرو تور کیش از اصفهان، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می توانید آن را به صورت اینترنتی انجام دهید. به سایت آژانس ندا بال آسمان مراجعه نموده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید، با انتخاب هتل، اطلاعات مربوط به هتل، خدمات و همچنین میزان رضایت مسافران قبلی از میزان پاکیزگی، کیفیت غذا، برخورد پرسنل و همچنین نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید به شما نمایش داده می شود.

با انتخاب زمان و هتل و وارد کردن اطلاعات شخصی، ثبت نام شما برای حضور در تور کیش از اصفهان انجام می پذیرد، در صورت بروز هرگونه سوالی می توانید با شماره 44378215-021 با ما در تماس باشید.

تور کیش هتل داریوش

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها