رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 506455

تثبیت‌کننده آرایشی یا فیکساتور چیست؟

رپورتاژ تبلیغی / معمولا مواد آرایشی روی پوست، پس از گذشت مدتی به دلیل تعرق و فعل و انفعالاتی که در پوست رخ می‌هد شروع به پخش شدن و ریختن ‌می‌کنند. تجربه‌ی پخش شدن مواد آرایشی روی پوست خصوصا در مهمانی‌هایی که ساعت‌های طولانی در ‌آن‌ها حضور دارید، تجربه‌ی خوشایندی محسوب نمی‌شود. حتما بارها از خود پرسیده اید که چه راهکارهایی برای رفع این مشکل وجود دارد. در این مطلب قصد داریم راه‌ حل این مشکل را به شما معرفی کنیم. برای تثبیت آرایش روی صورت، سه محصول متفاوت در بازار با برندهای گوناگون عرضه می‌شوند.

h1 dir="RTL" style="text-align:justify">

· پرایمر

· پودر فیکس

· اسپری فیکس

فیکساتور

فیکساتور یک نوع تثبیت کننده‌ی آرایشی است که معمولا به شکل پودری و یا اسپری می‌باشد. از پودر فیکس برای بعد از آرایش و از اسپری فیکس برای قبل و بعد از آرایش می‌توان استفاده کرد. در حقیقت فیکساتور باعث چسبندگی لایه‌های آرایش و پوست به یکدیگر شده و از تعرق پوست و در نتیجه‌ی آن از پخش شدن آرایش روی پوست جلوگیری می‌کند. از فیکساتورهای خیلی خوب عرضه شده در بازار می‌توان به فیکساتورهای دو برند هدی بیوتی و مک اشاره کرد.

پودر فیکس

پودر فیکس، محصولی برای تثبیت آرایش بوده که پس از اتمام آرایش، با پدهای آرایشی روی پوست استفاده ‌می‌شود و با ضربه‌های متوالی و آرام روی پوست را گرفته و از پخش شدن آرایش جلوگیری می‌کند. از دیگر فیکساتورهای پودری می‌توان به پودر بیک اشاره کرد که تفاوت آن با پودر فیکس در رنگ و نحوه‌ی استفاده می‌باشد. پودر فیکس سفید بوده و پس از استفاده روی پوست، باید چند دقیقه صبر کرده و بعد آن را با پد پخش کرد.

پودر فیکس مک MAC

همانطور که می‌دانید برند مک از جمله برندهای پرفروش و پرطرفدار می‌باشد که محصولاتی با کیفیت بالا و متنوع تولید می‌کند. پودر فیکس مک MAC در 6 رنگ متفاوت با ماندگاری بالا، چربی‌های پوست را از بین برده و باعث دوام بیشتر آرایش شما خواهد شد. پودر بیک مک پرطرفدارترین پودر فیکس این مجموعه می‌باشد که آن را در تصویر مشاهده می‌کنید.

پودر فیکس هدی بیوتی Huda Beauty

از کاربردی‌ترین محصولات برند هدی بیوتی که چربی‌های پوست را از بین برده و باعث ماندگاری آرایش شما می‌شود، پودر فیکس هدی بیوتی Huda Beauty می‌باشد. پودر فیکس HudaBeauty دارای 4 رنگ‌بندی با کیفیت بوده که دوام آرایش شما را تا دو برابر افزایش داده و خطوط و منافذ باز پوست صورت شما را می‌پوشاند.

اسپری فیکس

اسپری فیکس تثبیت‌کننده‌ای است که حاوی پرایمر نیز می‌باشد. به همین دلیل می‌توان از آن قبل و بعد از آرایش استفاده نمود. برای استفاده از اسپری فیکس پیش از آرایش، صورت را شسته و سپس از فاصله‌ی 30 سانتی‌متری آن را روی پوست صورت خود اسپری کنید و صبر کنید تا خشک شود. پس از اتمام آرایش نیز همین کار را تکرار کنید.

اسپری فیکس مک MAC

اسپری فیکس مک MAC از دیگر محصولات پرفروش و محبوب برند مک است که استفاده‌ی آن به دلیل دارا بودن پرایمر، پیش از آرایش باعث ایجاد رطوبت مناسب روی پوست شده و در پوشاندن جای جوش و لکه‌های پوستی، پیش از انجام آرایش به شما کمک خواهد کرد. همچنین از اسپری فیکس مک پس از انجام آرایش نیز استفاده می‌شود که باعث بسته شدن منافذ پوست شده و از تعرق پوست جلوگیری می‌کند. توجه کنید که برای استفاده از اسپری فیکس و پرایمر مک آن را از فاصله‌ی 30 سانتی‌متری به صورت خود بزنید.

اسپری فیکس هدی بیوتی

اسپری فیکس هدی بیوتی باعث دوام آرایش روی پوست شما شده و پوستی صاف و بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. اسپری فیکس شاین هدی بیوتی، خاصیت فیکس پلاس بالایی داشته و جلوه‌ای شاین و درخشان به آرایش شما می‌بخشد.

پرایمر

پرایمر ژله ‌ای برای زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد که حاوی موادی مفید و آبرسان است و با بستن منافذ باز و پوشاندن جای جوش و لکه‌های صورت، آن را برای آرایش آماده می‌کند. پس از استفاده از پرایمر باید صبر کنید تا کاملا جذب شود و سپس آرایش خود را شروع کنید.

پرایمر مک MAC

پرایمر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم آرایشی است که موجب لطافت و نرمی پوست شما قبل از آرایش می‌شود. پرایمر ژله ای مک غنی از موادی است که برای پوست بسیار مفید بوده و با قدرت پوشانندگی بالایی که دارد، پوست صورت شما را صاف، یکدست و آماده‌ی آرایش می‌کند.

پرایمر هدی بیوتی

پرایمر ژله‌ای هدی بیوتی Huda Beauty با ساختاری که دارد نرمی و رطوبت پوست را به حد مورد نیاز می‌رساند تا بتوانید آرایشی صاف، یکدست و ماندگار داشته باشید. پرایمر هدی بیوتی دارای بسته بندی شیشه‌ای و رنگی شفاف بوده که باعث بستن منافذ پوست می‌شود و در نتیجه آن برای شما آرایشی ماندگار و مرتب به ارمغان می‌آورد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها