رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 516594

بررسی نقات قوت گوشی a51 سامسونگ و انواع قاب موجود برای آن

رپورتاژ تبلیغی / پس از معرفی گوشی گلکسی a51 سامسونگ به عنوان یکی از میان رده های این کمپانی وجود امکانات خاصی که در این دستگاه در نظر گرفته شده بود، یک بار دیگر فعالان بازارگوشی های هوشمند را بر ان داشت تا مهر تاییدی بر کیفیت و کارایی محصولات سامسونگ بزنند.

dir="RTL">تغییراتی که درعضو جدید خانواده گلکسی مشهود است ناخوداگاه باعث میشود که a51 را قدری بالاتر از دیگر میان رده های سامسونگ ببینیم. با توجه به استقبال همیشگی مشتریان سامسونگ از گوشی های با صفحه تاچ ال سی دی بزرگ این ویژگی در این گوشی نیز تکرار شده. صفحه نمایش a51 سامسونگ هم از دسته گوشی هایی است که از تکنولوژی ناچ استفاده می کند. وجود یک دوربین سلفی کم نظیر و با کیفیت 32 مگاپیکسیلی و وجود 5 دوربین پشتی مکمل باعث شده تا یک از قوی ترین نقاط قوت گوشی، دوربین ان باشد. در A51 خبری از مشکلات قبلی حسگر اثر انگشت نیست و گویا همه چیز اماده شده تا شما تصمیم نهایی را برای خرید یک A51 بگیرید.

در کنار امکانات متعدد این گوشی باید دانست که بدنه پشتی آن از جنس پلاستیک می باشد. با وجود اینکه این مسئله در میان محصولات سامسونگ تازگی ندارد اما باید پذیرفت که این مسئله لزوم توجه بیشتر به محافظت از دستگاه را با خود به همراه دارد. بدنه ی پلاستیکی این گوشی هر چند که برای استفاده ی معمول مناسب است اما تضمینی برای تحمل ضربات احتمالی به شما نمی دهد. از طرفی این گوشی از امکانات فوق العاده ای مانند دوربین بسیار قدرتمند برخوردار است و ظاهر زیبایی نیز دارد که همین امر شاید باعث شود که بدنه پلاستیکی دستگاه هم چندان نقص به حساب نیاید! البته واقعا هم نقص نیست و راههای زیادی برای محافظت از این گوشی و سایر گوشی های هوشمند که آنها هم حساسیت های زیادی دارند وجود دارد.

خبر خوب این است که نیاز نیست بین خرید یک گوشی تقریبا گران قیمت با امکانات جذاب ولی نه چندان محکم یا نخریدن و صرف نظر کردن از آن یکی را انتخاب کنید. راه سوم همینجا پیش روی شماست. تنها با انتخاب یک قاب گوشی سامسونگ مناسب، با صرف هزینه ای اندک می توانید استحکام دستگاه خودتان را تا حد قابل قبولی افزایش دهید.مزیت جالب توجه دیگر خرید قاب گوشی در تنوع رنگی که برای شما به ارمغان می آورد مشهود است. A51 تنها در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و صورتی طراحی شده که در برخی نقاط هم این رنگ ها به سفید و مشکی محدود میشود. برای اینکه یک گوشی موبایل مطابق با سلیقه و رنگ دلخواهتان در دست بگیرید تنها کافی است که یکی از هزاران مدل قاب گوشی a51 که در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد را انتخاب وتهیه کنید .

امروزه با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده سعی شده تا با افزایش مدل ها و بهبود طراحی ها رضایت مشتری جلب شده و به قاب های محافظ گوشی دیگر تنها به عنوان یک کالا ی ضروری برای حفظ دستگاه از اسیب احتمالی نگاه نشود، بلکه به عنوان یک کالای ظریف و در عین حال کاربردی که حتی در برخی موارد قادر به پوشاندن نقص های موجود در طراحی گوشی های نام و نشان دار است شناخته شود.

قاب گوشی سامسونگ همیشه درفروانی بیشتر، طرح های متنوع تر و رنج قیمتی مناسب تر نسبت به سایر برندهای معروف در دسترس بوده است.

قاب سیلیکونی گوشی های سامسونگ همیشه یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین قاب های محافظ بوده است. وجود رنگ های متنوع و طرح های شیک و ساده اصلی ترین دلیل استقبال مردم از این نوع گارد گوشی بوده است.

قاب گوشی چرمی دیگر انتخاب پرتکرار مصرف کنندگان به خصوص اقایانی است که به جزئی ترین نکات موثر در یک استایل شیک و امروزی اهمیت میدهند. خلاقیت به خرج داده شده در طراحی برخی از این قاب ها با استفاده از برند ها مطرح جهانی، باعث شده تا قاب چرمی هم بخشی از یک ست خاص پوششی از یک برند خاص باشد.

قاب های 360 درجه انتخاب مناسبی برای کسانی است که اولویت شان حفاظت هرچه تمام تر از سلامت فیزیکی گوشی است.و علاوه بر قسمتی پشتی، حاشیه های گوشی و حتی دوربین را به صورت مجزا حفاظت میکند.حتی در این نوع از قاب گوشی a51 ظاهر قاب فراموش نشده و کاملا شیک به نظر میرسد.

قاب های دکوراتیو با به کار گیری نقاشی های زیبا و استفاده از متریال پارچه و خز و همینطور اقلام تزئینی مثل نگین و زنجیر درنهایت زیبایی و خاص بودن جایگاه خود را میان خانم های جوان پیدا کرده است. کمتر دختری پیدامیشود که حداقل یکی از این قاب های بی نظیر ولاکچری را نداشته باشد.

قاب کلاسوری گوشی های موبایل بیشترین طرفدار را در میان قشر میان سال دارد. با استفاده از این نوع قاب نه تنها امنیت فیزیکی بدنه ی گوشی تامین میشود بلکه یک لایه محافظ اضافه هم سلامت تاچ ال سی دی شمارا تضمین میکند.یک زره تمام عیار!

هنوز هم عده ای در دست داشتن یک گوشی با طراحی زیبا را به هر قاب زیبایی ترجیح میدهند. اما اگر فقط یک نگاه سرسری به قیمت دلار داشته باشید قطعا تصمیم میگیرید به هر طریقی از گوشی عزیزتان محافظت کنید. رنگ صورتی و آبی گلکسی a51 به خودی خود انقدر جذاب هست که دلتان نخواهد ان را پشت یک قاب گوشی پنهان کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از قاب گوشی a51 شفاف است.

قاب های محافظ گوشی سامسونگ یکی از محصولاتی است که قطعا تنوع بی پایانی دارد. و هرچند وقت یکبار شما را به یک تغییر دلنشین دعوت میکند. یک قاب زیبا میتواند هدیه مناسبی برای دوستان و عزیزان شما باشد. چه چیزی بهتر از این که یک قاب زیبا که همیشه مقابل چشمان عزیزان شماست خاطرات خوب تان را تداعی کند. برای انتخاب تردید نکنید و سری به فروشگاه اینترنتی قاب و کاور بزنید!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها