رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 518427

نحوه استفاده از بوگیر برای بوی بد ماشین لباسشویی دوو

رپورتاژ تبلیغی / امروزه یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی دوو با آن مواجه هستند بوی بعد آن و همچنین انتقال آن به لباس ها می باشد.

dir="RTL" style="text-align:right">

در واقع این مشکلیست که امکان دارد برای هر ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد که در اصل خودتان باعث به وجود آمدن آن هستید. اما نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که باعث ایجاد بوی بد نامطلوب در ماشین لباسشویی شما میشوند و همچنین نحوه استفاده از بوگیر آن آشنا کنیم.

در صورتی که با خواندن این مقاله باز هم بوی بد ماشین لباسشویی شما برطرف نشد می توانید با نمایندگی مرکزی لباسشویی دوو به شماره 22225007-021 تماس بگیرید تا تعمیرکاران به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

عواملی که باعث بوی بد در ماشین های لباسشویی دوو میشود؟

در صورتی که برای چندمین بار است که از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنید و متوجه بوی بد و همچنین انتقال آن به لباس ها شدید توصیه ما به شما این است که حتما این موضوع را جدی بگیرید. زیرا ماشین لباسشویی شما به یک محیط برای زندگی میکروارگانیسم هایی مانند انواع کپک، میکروب، باکتری و ... تبدیل شده است.

این موضوع علاوه بر اینکه باعث میشود در ماشین لباسشویی بوی بسیار بدی ایجاد شود موجب میشود به لباس های داخل ماشین هم انتقال پیدا کند و این امر باعث به وجود آمدن بیماری هایی مانند حساسیت های پوستی میشود.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه چیزی باعث بوی بد ماشین لباسشویی میشود و چگونه می توان آن را از بین برد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای از بین بردن آن می‌توانید از روش های خانگی و یا از انواع بوگیر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

· رسیدگی نکردن به ماشین لباسشویی

· بیرون نیاوردن فوری لباس از ماشین لباسشویی

· وجود نداشتن تهویه هوا در ماشین لباسشویی بعد از پایان کار آن

· تمیز نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

· تمیز کردن جا پودری ماشین لباسشویی

رعایت نکردن موارد بالا همگی موجب ایجاد بوی بد در ماشین میشوند.

از بین بردن بوی بد لباسشویی با استفاده از بوگیر ماشین لباسشویی

اکثر افراد در صورت به وجود آمدن بوی بد لباس ها و یا بوی متعفن در آشپزخانه نمی دانند باید چه کاری انجام دهند. از همین رو ما در این بخش از این مقاله قصد داریم انواع روش های از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی را بیان کنیم و به طور مفصل راجع به ویژگی ها و نحوه استفاده از بوگیر ماشین لباسشویی صحبت کنیم. به طور کلی راه های از بین بردن این معضل به دو دسته تقسیم می شوند

· بهره گیری از روش های خانگی

· استفاده از محصولات موجود برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی

برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی با استفاده از بوگیر

در این روش شما با رعایت موارد زیر میتوانید از به وجود آمدن بوی بد در لباسشویی جلوگیری نمایید.

· خارج کردن فوری لباس های شسته شده از ماشین

· باز گذاشتن درب ماشین پس از اتمام فرایند شستشو

· تمیز کردن جاپودری پمپ تخلیه و لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی

· خشک کردن سبد داخلی ماشین لباسشویی

در صورت بروز چنین مشکلی اگر به بوگیر ماشین لباسشویی دسترسی نداشتید می توانید از روش هایی که در ادامه ذکر میکنیم استفاده کنید.

· شما می‌توانید سرکه و جوش شیرین را با یکدیگر مخلوط کرده و در داخل ماشین لباسشویی بریزید سپس آن را در حالت شستشو تنظیم نمایید تا بوی بد ماشین از بین برود.

· می توانید از مخلوط مواد سفید کننده با آب نیز استفاده کنید.

· جالب است بدانید می توانید از برنامه شستشو با آب گرم که در داخل ماشین وجود دارد برای از بین بردن این بوی بد استفاده کنید.

از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی به کمک بوگیر

در واقع محصولات تجاری تولید شده برای برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی که با عنوان بوگیر ماشین لباسشویی و یا خوشبو کننده شناخته می شوند یکی از بهترین و همچنین نتیجه بخش ترین راه های موجود برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی می‌باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از موادی مانند وایتکس امکان دارد باعث زنگ زدگی و همچنین خوردگی در سبد لباسشویی شما شود بنابراین توصیه می‌کنیم از چنین موادی برای رسوب زدایی و یا از بین بردن بوی بد استفاده نکنید.

· بوگیر های ماشین لباسشویی در بازار در دو نوع محلول و قرص وجود دارند

· بوگیر هایی که به صورت محلول هستند را باید در قسمت هایی مانند جاپودری ، درب یا دیگ لباسشویی، ورودی و خروجی آب ماشین و ... را اسپری کنید و سپس درب ماشین را ببندید.

· این کار موجب میشود تمام باکتری ها و میکروب ها و دیگر میکروارگانیسم های موجود در ماشین لباسشویی و همچنین بوی بد آن از بین برود.

· از قرص های بوگیر ماشین لباس شویی می توانید در داخل جاپودری استفاده نمایید.

· این قرص ها را می توانید در داخل محفظه دیگه ماشین قرار دهید و آن را بر روی یکی از برنامه های شستشو تنظیم کنید این کار باعث پخش آن در تمامی قسمت های ماشین می شود. با این کار بوی بد ماشین لباسشویی به طور کامل از بین خواهد رفت.

جمع بندی

در صورتی که اطلاع ندارید برای از بین بردن بوی بد لباسشویی دوو چه کاری باید انجام دهید با مطالعه این مقاله می توانید یکی از راهکارها استفاده از بوگیر یا همان خوشبو کننده لباسشویی استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمیز نگه داشتن قطعات و همچنین جرم گیری لباسشویی می تواند به شما در برطرف کردن این مشکل کمک کند.

اگر خودتان نتوانستید این مشکل را برطرف کنید می توانید با تعمیرکار دوو تماس بگیرید تا سریعا برای تست و عیب یابی لباسشویی شما به منزل تان بیایند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها