رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 528179

قدم به قدم تا اکسپلور با الگوریتم 2020 اینستاگرام

رپورتاژ تبلیغی / در سال 2020 دجار تغییرات شدیدی در نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام برای ورود به اکسپلور بودیم! در این حال ما مقاله ای را برای شما آماده نمودیم ایم که بر اساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام و در 8 گام کلیدی می توانید به صفحه اکسپلور دسترسی داشته باشید!

چطور می توانیم وارد صفحه اکسپلور شویم؟

قرارگیری پست ها و مطالب پیج شما در صفحه اکسپلور می تواند ارتباط بسیار دقیقی با میزان فروش و همچنین جذب فالوور داشته باشد اما راه رسیدن به آن کمی سخت و طولانی است! ما در ادامه به معرفی و بررسی 9 عامل بسیار مهم و کلیدی خواهیم پرداخت که در صورت رعایت نمودن این موارد می توانید پست هایتان را در اکسپلور مشاهده کنید.

1- سعی کنید محتوایی با ارزش و در خور کاربرانتان تولید کنید.

بدون شما شما علاقه مندی کاربرانتان را به خوبی می دانید و برای آن که بتوانید آن ها را نیز علاقه مند نگه دارید بدون شک باید محتوایی تولید کنید که با علاقه آن ها سازگاری دارد تا در این صورت بتوانید در صفحه اکپسلور قرار بگیرید.

به عنوان مثال تصور کنید که شما دارای یک پیج آموزش آشپزی هستید اما وقتی محتوای ویدئویی تولید می کنید بدون شک شاهد افزایش میزان علاقه مندی کاربرانتان به این مدل از تولید محتوا خواهید بود! بنابراین سعی کنید این روند را به خوبی ادامه دهید.

2- محتوایی تولید کنید که تعامل میان کاربرانتان را افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند پست هایتان را در صفحه اکسپلور نشان دهد، میزان تعامل و درگیر بودن کاربران با محتوای تولید شده توسط صفحه شما است. تصور کنید در 1 سالعت اول و ابتدایی تولید پست، بازدید، لایک، اشتراک‌گذاری و نظرات زیادی برای آن پست توسط فالوور های شما اعمال شود.

در این صورت این ویژگی یک سیگنال مثبت برای الگوریتم های اینستاگرام است تا پست شما را در اکسپلور قرار دهد چرا که شما لایق آن هستید! البته تنها به این موارد نمی توان بسنده کرد، بلکه دایرکت، reply روی استوری‌ها و... نیز از مهم ترین روش های افزایش تعامل در پیج است.

بنابراین نکته ای که در این بین وجود دارد، این است که افرادی که اقدام به تهیه و خرید اکانت اینستاگرام می کنند باید با انتشار پست های عادی از علاقه مندی فالوور های خود مطمئن شوند تا بتوانند در مسیر رسیدن به اکسپلور قرار بگیرند.

3- سعی کنید در اینستاگرام بیش از قبل فعال باشید.

علاوه بر تعاملی که میان شما و کاربرانتان قرار دارد، حضور شما به صورت مرتب در شبکه اجتماعی اینستاگرام می تواند سیگنال مثبتی برای رفتن به اکسپلور باشد. بنابراین سعی کنید حتما به صورت مرتب سری به سایر مطالبی که توسط فالوور هایتان ایجاد شده است، بزنید! آن ها را لایک کنید، کامنت بگذارید و با آن ها از طریق دایرکت در ارتباط باشید.

نکته ای که باید در این بخش بدانید این است که در کامنت گذاری خسیس نباشید چراکه کامنت‌های کمتر از 4 کلمه برای اینستاگرام بی‌ارزش محسوب می‌شوند.

4- پست و استوری خود را پس از انتشار، در ابتدا حذف یا ویرایش نکنید!

همان طور که اشاره نمودیم اولین ساعت پس از انتشار مطالب شما بهترین و کلیدی ترین زمانی است که الگوریتم های اینستاگرام تشخصی می دهند که آیا محتوای شما می تواند در صفحه اکپسلور قرار بگیرد یا خیر!

طبق بررسی های صورت گرفته و تجربه سایر دوستان، با حذف پست و انتشار مجدد آن و همین‌طور ویرایش متن پست‌های تازه منتشر شده، می توانید شانس حضور در اکسپلور را به شدت کاهش دهید.

5- سعی کنید به صورت اصولی فالوور و لایک خریداری کنید!

خرید فالوور ایرانی و همچنین خرید لایک ایرانی اینستاگرام از دیگر روش های بسیار زیرکانه ورود به صفحه اکسپلور هستند که در صورتی که اطلاعات کاملی در این خصوص دارید می توانید این فرایند را انجام دهید!
توجه داشته باشید که بدون در نظر گرفتم موارد اصولی در تهیه و خرید این نوع از اقدامات می توانید پیج خود را برای همیشه از دست بدهید! در همین خصوص توصیه می کنیم حتما از راهنمایی های یک متخصص اینستاگرام استفاده کنید و یا از تیم خوب و محبوب پارس اینستاگرام استفاده کنید تا در این خصوص اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار بدهد.

6- به صورت کاملا اصولی از هشتک ها استفاده کنید.

هشتک ها یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام است که به کمک اون می تونید محتواهای منحصر به فرد و خاص خودتون رو در کمتزین زمان پیدا کنید! البته خیلی ها از این مورد برای افزایش میزان فالوور هم استفاده می کنند (با هشتک گذاری نامرتبط و غلط) که این روش رو به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

بهترین و مناسب ترین تعداد هشتکی که می توانید زیر پست هایتان قرار دهید، بین 5 تا 9 عدد است که البته اینستاگرام به شما اجازه قرار دادن 30 هشتک را می دهد اما سعی کنید حتما از مرتبط ترین و نزدیک ترین هشتک برای پست های خودتان استفاده کنید.

7- سعی کنید لوکیشن پست های خودتان را هم ثبت کنید.

قرار دادن لوکیشن در پست ها می تواند کمک قابل توجه ای به شما در قرار گیری در اکسپلور کند! البته نه هر نوع لوکیشنی، بلکه تنها لوکیشن مناطق محبوب و پر مصرف! شما با قرار دادن لوکیشن مناطقی همچون برج میلاد، میدان نقش جهان، حافظیه و... می توانید علاوه بر افزایش بازدید در آن لوکیشن، به صفحه اکسپلور نیز راه پیدا کنید.

8- باور داشته باشید که محتوای شما می تواند مخاطب را در صفحه نگه دارد!

یکی از مهم ترین مواردی که در تشخیص ربات اینستاگرام برای قرار گیری پست های شما در اکسپلور وجود دارد این است که هر کاربر به صورت میانگین چه زمانی را بر روی مشاهده محتوای پیج شما می گذارد!

شما باید سعی کنید که با توضیحات جذاب و طولانی، عکس نوشته، تصاویر با کیفیت، ویدیو و... مخاطب را درگیر محتوایتان کنید تا زمان بیشتری را برای مشاهده محتوای پست شما بگذارد! این سیگنال مثبت را به هیچ عنوان از دست ندهید چراکه ارتباط کاملی با حضور صفحه شما در اکسپلور دارد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها