رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 533579

9 هدیه خاص و متفاوت برای آقایان و تولد پدرتان

رپورتاژ تبلیغی / یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا، کادو گرفتن و هدیه دادن است که در اولین نگاه کاری آسان و ساده است. اما وقتی می خواهیم خرید کنیم، تصمیم گیری و انتخاب بسیار سخت می شود و دچار سردرگمی می شویم مخصوصا اگر هدفمان خرید هدیه خاص برای آقایان باشد در خرید هدیه برای آقایان باید به نکاتی مانند سن و سال، شغل، کار های روزانه و … توجه کنیم. اما مهم ترین نکته این است که آقایان هدیه ای را بیشتر می پسندند که برای آن ها کاربردی باشد و در زندگی به استفاده از آن نیاز داشته باشند.

انتخاب هدیه خاص برای آقایان ، کار دشواری است، اگر در تهیه‌ی کادو تولد برای پدر و همچنین هدیه خاص برای آقایان بتوانید علاقه‌مندی‌های آن‌ها را از قبل کشف کنید؛ یک بر صفر جلو هستید!در ادامه می خواهیم چند هدیه که می تواند برای هر آقایی جذاب باشد معرفی کنیم و کمک کنیم تا راحت تر بتوانید با خرید هدیه برای همسر، پسر، دوست و یا کادو تولد برای پدر آنها را خوشحال کنید و علاقه خود نسبت به آن ها را نشان دهید.

9 هدیه خاص و متفاوت برای آقایان و تولد پدرتان

اگر قصد خرید کادو تولد برای پدر را دارید، روی لینک کلیک کنید.

معیارهای انتخاب هدیه خاص برای آقایان

بهترین هدیه برای مردان با توجه به شخصیت

همه مردان مثل هم نیستند .اگر برای مرد مورد علاقه تان به دنبال یک هدیه خاص هستید ، باید کمی او را بشناسید. ویژگی های شخصیتی هر فرد معیار خوبی برای شناخت علایق و خواسته های اوست. با توجه به شناختی که از او دارید می توانید بهترین هدیه برای مردان تهیه کنید.

بهترین هدیه برای مردان بر اساس سن

سن معیار خوبی برای خرید هدیه در هر مناسبتی است . بدیهی است کادویی که یک مرد جوان را خوشحال می کند نمی تواند مورد پسند پدربزرگ قرار گیرد. مردان جوان اغلب دیجیتالی هستند و به کادو های الکترونیکی بیشتر علاقه نشان می دهند ولی پدربزرگ دوست داشتنی شما نمی تواند با لوازم دیجیتال جدید ارتباط خوبی برقرار کند.

بهترین هدیه برای مردان با توجه به شغل

برای خرید هدیه خاص برای آقایان ،شغل و حرفه او را در نظر بگیرید خرید هدیه برای مردان کارمند با خرید هدیه برای مردانی که فعالیت های یدی دارند تفاوت دارد. هدایایی که بر اساس حرفه انتخاب می شوند، کاربردی تر هستند و همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر می خواهید همیشه جزئی از خاطره شریک زندگی تان باشید، کادویی هدیه دهید که همیشه جلوی چشم باشد .

بهترین هدیه برای مردان با کمی خلاقیت

بهترین هدیه برای مردان ایده های خلاقانه و غیر منتظره است. با کمی خلاقیت می توانید او را شگفت زده کنید. برای تهیه هدیه خاص برای مردان، چهره او را در یک قاب زیبا نقاشی کنید. این یک هدیه فراموش نشدنی است که میزان علاقه و احترام شما را نشان می دهد.

لیست هدیه خاص برای آقایان

لیستی از بهترین هدیه مورد علاقه مردان را برای شما آماده کرده ‌ایم. حتی مشکل ‌پسند ترین مردان هم یکی از کادو های زیر را دوست دارند. با کمی شناخت از مرد مورد نظرتان قادرید کادوی تولد برای پدر و یا هدیه خاص برای همسر یا پسرتان را از همین لیست انتخاب کنید:

ست ماشین اصلاح مردانه

معمولا آقایان در وسایل شخصی خود ست اصلاح را دارند اما ممکن است بسیار قدیمی و کهنه باشد و خودشان یا حوصله خرید جدید نداشته باشند یا از سر صرفه جویی با همان ست کهنه سر کنند. از این رو ریش تراش و انواع موزر مردانه هدیه ایی کاربردی و مناسب است که مطمئنا آقایان استقبال خوبی از آن می کنند.

کیف پول و جا کارت چرمی

وقتی صحبت از کیف پول مردانه می‌شود، برندهای خوب بسیاری وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. بعضی از آن‌ها طرحی ساده دارند که نازک است اما در عین حال می‌توانید هر چیزی را که احتمالا نیاز خواهید داشت همراه خود هم حمل کنید در آن جا بدهید. چه آن را جیب جلو بگذارید چه جیب عقب، جلوه و ظاهری نرم و براق خواهد داشت.

کارت‌های تجاری و یا اعتباری مختلف می‌توانند جای زیادی در کیف پول آقایان بگیرند. با وجود کارت‌های اعتباری و پول نقد، جای کافی در کیف پول آقایان باقی نمی‌ماند و هیچ مردی دوست ندارد یک کیف بزرگ را با خودش، به این طرف و آن طرف حمل کند. خرید یک جاکارتی چرمی شیک و جمع و جور مشکلات اینچنین هر آقایی را برطرف می کند.

دمپایی‌های داخل خانه‌ یا راحتی محل کار

در حالی که دمپایی‌های خانگی مرسوم عموما شل و ول هستند و کفه‌ی ضعیفی دارند، برخی از دمپایی‌های کلاسیک یک رویه‌ی محکمتر اما نرم و راحت و یک کفه‌ی لاستیکی نرم دارند. بسیاری از آقایان علاقه دارند در خانه با دمپایی راه بروند یا وقتی به محل کارشان می رسند کفش های رسمی رادرآورند و دمپایی بپوشند. خوب است به این سلیقه احترام بگذارید و یک جفت از آن دمپایی های زیبا را بخرید.

یک جفت کتانی راحت

هر مردی باید یک جفت کتانی شیک و راحت را داشته باشد، پس اگر شماره پایش را می‌دانید خریدن یک جفت کتانی واقعا هیجان انگیز است.

ست لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

هدفون

موسیقی های لایت و آرامش بخش تاثیر زیادی در روحیه اشخاص دارند و در واقع موسیقی جزو جدایی ناپذیر زندگی خیلی از افراد می باشد، حال یکی از ابزار های عالی و مناسب برای گوش دادن موسیقی, هدفون می باشد که می تواند به عنوان یک هدیه دوست داشتنی برای آقایان در نظر گرفته شود. انتخاب هدست بدون سیم که قابلیت های زیادی از جمله برقراری تماس تلفنی و نیز پخش موسیقی را دارد، برای افرادی که زیاد با تلفن صحبت می کنند و یا بیشتر اوقات آنها پشت فرمان اتومبیل سپری می شود و نیز برای آقایان ورزشکار به عنوان یک هدیه پرکاربرد و جذاب، قطعا آنها را خوشحال خواهد کرد، حال می توانید از بین انواع مختلف هدفون ها, مناسب ترین و بهترین آن را با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود انتخاب کرده و فرد مورد نظر خود را با این هدیه عالی شگفت زده کنید.

ماساژور

اغلب آقایان چندین ساعت از شبانه‌روز خود را به کار اختصاص می‌دهند و این کارها گاه به‌صورتی هستند که خستگی جسمانی زیادی را به‎‌دنبال دارند. اگر همسر شما هم چنین شرایطی دارد، می‌توانید با یک ماساژور بخش زیادی از خستگی روزمره‌ی او را به‌در کنید. البته ماساژورها کاربردهای دیگری مثل کمک به افزایش جریان خود برای برطرف‌کردن مشکلات مبتلایان به بیماری‌های مختلف و رفع گرفتگی‌های عضلانی در ورزشکاران هم دارند و در این شرایط هم مناسب و کارا هستند.درصورتی‌که هدف‌تان از خرید ماساژور کمک به درمان نوعی بیماری است، حتماً پیش از خرید درباره‌ی مناسب‌بودن آن ماساژور برای آن مشکل خاص تحقیق کنید.

پاور بانک

پاور بانک کادو تولدی مناسب برای مردانی‌ست که زیاد سفر می‌کنند و یا بسیاری از ساعات روز را در مکان‌ها و موقعیت‌هایی سپری می‌کنند که در آن‌ها امکان دسترسی به برق شهری سخت یا غیرممکن است. البته استفاده‌ی زیاد از تلفن همراه و سایر دستگاه‌های هوشمند وجود پاور بانک را تقریباً برای همه به یک ضرورت تبدیل کرده است. قطعاً گرفتن هدیه‌ای که مشکل و دردسر نداشتن شارژ را برطرف کند، هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای همسرتان خواهد بود.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند گزینه‌ای دیگر برای خرید کادو تولد مردانه است. ساعت هوشمند هدیه‌ای عالی برای ورزشکاران است و چنان‌چه همسرتان، چه به‌صورت حرفه‌ای و چه به‌صورت غیرحرفه‌ای، ورزش می‌کند، این هدیه کارایی بسیاری برای او خواهد داشت.کم نیستند افرادی که در ورزش‌کردن تنبلی نشان می‌دهند و بهانه‌تراشی می‌کنند. ساعت هوشمند می‌تواند انگیزه‌ای برای ورزش‌کردن به این افراد بدهد و درواقع با هدیه‌ی ساعت هوشمند به همسرتان سلامتی و سرزندگی بیشتر را به او هدیه خواهید داد. ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های متنوعی دارند و در بسیاری از موارد با اتصال به تلفن همراه انجام کارهای روزمره را نیز آسان‌تر می‌کنند.

ست کراوات مردانه

ست کراوات مردانه، چه با دکمه‌سرآستین، چه با پایپون و گل و چه با دستمال جیبی یکی از بهترین انتخاب‌ها به‌عنوان کادو تولد مردانه است. کراوات‌ها نیازی به پرو ندارند و درصورتی‌که کمی در انتخاب طرح و رنگ‌شان دقت کنید، می‌توانید انتخابی باب‌طبع همسر یا مردی که برای او هدیه می‌خرید داشته باشید.

سخن پایانی

از میان وسایل معرفی شده در رابطه با هدیه خاص برای آقایان ، یک مورد را که به شخصیت و علایق فرد است، انتخاب کنید. به شما حق می ‌دهیم که انتخاب کادو تولد برای پدر و یا هدیه خاص برای آقایان کمی دشوار باشد، اما اگر انتخاب را به دل خود بسپارید، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

ما در فروشگاه اینترنتی پنداریم تلاش کرده‌ایم تا بهترین کادو تولد برای پدر و هدیه خاص برای آقایان به شما معرفی کنیم. امیدواریم که شما بتوانید از میان گزینه‌های پیشنهادی کمک بگیرید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها