رفتن به محتوا
کد خبر 543

اخر هفته پر تحرک لیگ برتر

استقلال-سپاهان و ذوب آهن-پرسپولیس آخر هفته بازی می کنند

سایت خبری تحلیلی ساعت 24-دو دیدار تهرانی ـ اصفهانی هفته سوم ممکن است به معنای پایان رخوت لیگی باشد که تا اینجا از کمترین میزان استقبال تماشاگران همیشگی فوتبال برخوردار بوده است.

استقلال-سپاهان و ذوب آهن-پرسپولیس آخر هفته بازی می کنند
پنجشنبه و جمعه استقلال ـ سپاهان و ذوب‌آهن ـ پرسپوليس دو بازي حساس و احتمالا تماشايي ليگ را در شرايطي برگزار مي‌ کنند که بازي استقلال و سپاهان طبق معمول اين سال ها نبرد دو تيم صدرنشين ليگ است.

سپاهان و استقلال با ۶ امتياز از دو بازي با تفاضل گل متفاوت در صدر جدول حضور دارند و بازي ها آنها اگر با نتيجه اي غير از تساوي به پايان برسد به اين معناست که ليگ‌برتر در هفته سوم صدرنشين يکتايي خواهد داشت. اولين تيمي که مي‌ تواند از سايرين فاصله بگيرد، فاصله اي که حداقل ۲ امتياز خواهد بود.

طبق برنامه ريزي روز پنجشنبه ۵ مسابقه داريم: پديده ـ صبا، سايپا ـ گسترش، راه‌آهن ـ فولاد، سپاهان ـ استقلال، پيکان نفت مسجدسليمان، روز جمعه همه۳ بازي نسبتا حساس برگزار مي‌ شود که در آن تراکتور ـ ملوان، پرسپوليس ـ ذوب‌آهن، استقلال خوزستان ـ نفت مسجدسليمان به ميدان مي‌ روند.

در حال حاضر در جدول ليگ‌برتر تيم ها شرايط چندان متعادلي ندارند و از بين مدعيان استقلال، سپاهان و تراکتور در حد انتظار نتيجه گرفته اند.

از بازي هاي اين هفته به جز بازي دو تيم صدرنشين مسابقه ۲ تيم پرسپوليس ـ ذوب‌آهن حساسيت فوق العاده دارد و از جنبه هاي مختلف مورد توجه قرار خواهد داشت. هر دو تيم که با اميدواري ليگ را آغاز کرده اند در ۲ هفته اول به يک امتياز قانع شده اند و بازي روز جمعه اين دو تيم مي‌ تواند آغازي بر حرکت رو به جلويشان باشد. اين مسئله به خصوص براي پرسپوليس که همچنان درگير مصائب و اتفاق هاي مديريتي است بيشتر اهميت دارد. البته يحيي گل‌محمدي از ۲ نبرد سال گذشته با علي دايي ۴ امتياز به دست آورده براي پيروزي به زمين خواهد آمد. فراموش نکنيد که در فوتبال ايران اتخاذ شيوه دفاع و ضدحمله به روش اصلي تبديل شده است، کاري که يحيي با تيم نفت در آن استاد بود و حالا با ذوب‌آهن هفته به هفته به سمت جلو قدم برمي دارد. اينکه در پايان اين هفته تيتر مطبوعات چه باشد و چه اتفاق هايي در راه، هيچ کس نمي‌ داند!
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها