رفتن به محتوا
کد خبر 572

مدیرکل دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع

دمای زمین در صدسال آینده 4.6درجه سانتیگراد گرمتر می شود

سایت خبری تحلیلی ساعت24- مدیرکل دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع گفت: تخریب منابع طبیعی زمینه ساز کم بارشی و کاهش نزولات آسمانی است.

دمای زمین در صدسال آینده 4.6درجه سانتیگراد گرمتر می شود
غلامرضا هادربادی در همایش همیاران طبیعت درزنجان، از کمبود منابع آبی به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه های جوامع انسانی در عصر حاضر نام برد و افزود: خشکسالی پیامد اجتناب ناپذیر تخریب منابع و کاهش میزان بارش ها است.
وی اظهار کرد: طی ۱۰۰ سال اخیر میزان دما در کره زمین هفت دهم درجه سانتیگراد افزایش یافته که با ادامه این روند در ۱۰۰ سال آینده حرارت زمین ۴،۶ دهم درجه سانتیگراد بیشتر خواهد شد.
مدیرکل دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع برلزوم حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: آب، خاک و هوا شالوده منابع طبیعی بوده و حفاظت از این منابع زمینه ساز افزایش بهره وری است.
هادربادی ارتقا بهره وری را شالوده اقتصاد مقاومتی خواند و ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی متکی بر ارزش های انسانی و اعتقادات دینی بوده و شرعا و عرفا باید از این منابع خدادادی نگهداری کنیم.
وی بر لزوم ترویج، حفظ و نگهداری از منابع طبیعی اشاره و تصریح کرد: ترویج فرهنگ عمومی برای مشارکت مردم در حفاظت منابع طبیعی از رویکردهای سازمان جنگل ها و مراتع است.
منبع: ايرنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها