رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 581995

اهمیت استفاده از پایه چراغ روشنایی سپهر صنعت آداک

ساعت۲۴-پایه چراغ روشنایی از جمله دلایل زیباسازی پارک‌ها و خیابان‌هاست. حتی اگر این موضوع را نیز در نظر نگیریم، استفاده از این ابزار، ضروری به نظر می‌رسد؛ چرا که هیچکس علاقه‌ای به گذر از مکان‌ها و موقعیت‌های کاملاً تاریک را ندارد.

خبر
html>

پایه چراغ روشنایی از جمله دلایل زیباسازی پارک‌ها و خیابان‌هاست. حتی اگر این موضوع را نیز در نظر نگیریم، استفاده از این ابزار، ضروری به نظر می‌رسد؛ چرا که هیچکس علاقه‌ای به گذر از مکان‌ها و موقعیت‌های کاملاً تاریک را ندارد. در واقع نورپردازی خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها و یا دیگر محیط‌ها مانند فضاهای باز شهری، پارکینگ‌ها و مواردی از این دست فقط با استفاده از پایه چراغ روشنایی که در انواع و اشکال مختلف وجود دارد، امکان‌پذیر خواهد بود. این ابزار که با نام‌هایی مانند پایه چراغ خیابانی نیز شناخته می‌شود، باید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد؛ چرا که به طور پیوسته در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ این ابزار ضروری شهر و دیگر موقعیت‌های مهم صحبت کنیم.

اهمیت استفاده از پایه چراغ روشنایی سپهر صنعت آداک

انواع پایه چراغ روشنایی خیابانی

پایه چراغ روشنایی به طور کلی به دو دسته ساده و دکوراتیو تقسیم‌بندی می‌شود:

· پایه چراغ ساده روشنایی

معمولاً این نوع پایه‌ها دارای جنس فولاد از نوع ST37 هستند که روی آن‌ها با استفاده از گالوانیزه گرم پوشش داده می‌شود. ضمناً گفتنی است که در موقعیت‌هایی که نیاز به زیباسازی خاصی وجود ندارد، از این نوع پایه چراغ به‌کارگیری می‌شود که از جمله می‌توان به جاده‌های بین شهری اشاره کرد. ضمناً از لحاظ قیمتی نیز به نسبت نوع دیگر پایه چراغ روشنایی به‌صرفه‌تر بوده که طبیعتاً کاربرد بیشتری نیز خواهند داشت. به طور کلی این نوع پایه‌ها در حالت‌های پایه چراغ لوله‌ای یا چندوجهی در دسترس هستند.

· پایه چراغ دکوراتیو روشنایی

این نوع پایه نیز از شکل و شمایل مدرن‌تری برخوردار است و برای تولید آن نیز از متریال‌های لوکس‌تری استفاده شده است. گفتنی است که سطح مقطع این نوع پایه چراغ خیابانی به وسیله‌ کاورهای داکتیل یا آلومینیومی پوشش داده شده است که معمولاً از طراحی‌های جذابی برخوردار هستند. ضمناً ناگفته نماند که این نوع پایه چراغ روشنایی متناسب با موقعیتی که قرار است از آن به‌کارگیری شود، طراحی می‌شوند تا کاملاً به‌روز باشد.

کاربرد انواع پایه چراغ‌های روشنایی

انواع پایه چراغ‌ها به نسبت برج‌های نوری به دلیل نوع کاربری‌شان دارای اهمیت بیشتری هستند. همان‌طور که مشخص است برج‌ نوری فضای بیشتری از موقعیت‌ها را روشن می‌کنند، اما ممکن است به واسطه‌ ارتفاع زیادشان، نور کافی نداشته باشند. در مقابل پایه چراغ روشنایی به علت در نظر گرفتن شرایط نور بهتر، تأمین روشنایی مسیرها و مکان‌های مختلف را به طور کامل انجام می‌دهند. به طور کلی از انواع پایه چراغ‌ها در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • در نظر گرفتن نور خیابان‌ها و کلیه معابر.
  • در نظر گرفتن نور پارک‌ها و کلیه فضاهای سبز.
  • در نظر گرفتن نور مجتمع‌های مسکونی یا صنعتی.
  • در نظر گرفتن فرودگاه‌ها و دیگر مکان‌ها.

اهمیت استفاده از پایه چراغ روشنایی سپهر صنعت آداک

نکات مهم در طراحی پایه چراغ خیابان

پر واضح است که برای طراحی این ابزار باید دقت کافی به‌ کار برد و طبیعتاً استفاده از تجربیات کارشناسان این حوزه از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود. با این حال برای این منظور بررسی موارد زیر ضروری به نظر می‌رسد:

- تعیین ارتفاع درست سازه که این مورد می‌تواند بر اساس نور مورد نیاز موقعیت مدنظر پیش برود.

- بررسی ضخامت ورق، نوع چراغ‌ها و نوع فوندانسیون حجم آن‌ها.

- تعیین فاصله‌ به جهت نصب درست پایه‌ها.

- در نظر گرفتن طیف نور با لوکس، دانسیته و حجم مناسب.

- تعیین پایه چراغ روشنایی متناسب با نیروهای محیطی یا جغرافیایی.

- بررسی موقعیت از لحاظ موانع طبیعی مانند تپه یا درخت و حتی ساختمان.

- تعیین و بررسی تعداد دستک مورد نیاز.

- بررسی سطح ایمنی.

- در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف فیزیولوژی مانند رطوبت، صدا، گرما و مواردی از این دست.

به طور کلی بررسی همه جانبه‌ موارد گفته شده نیاز به افراد متخصص دارد که در این صورت ملزم به استفاده از شرکت‌های معتبر در این خصوص خواهید بود. ما در ادامه پس از بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت پایه‌ چراغ روشنایی به یک مرجع معتبر و باتجربه در خصوص بررسی موارد نصب و تهیه انواع پایه‌ چراغ روشنایی اشاره خواهیم کرد.

قیمت پایه چراغ روشنایی

در بحث تعیین قیمت این ابزار ضروری، می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. در واقع برای در نظر گرفتن قیمت پایه چراغ‌ها باید به بررسی موارد زیر پرداخت. البته مشورت با افراد اهل فن نیز می‌تواند تا حد زیادی خرید این نوع از مجموعه‌های کاربری را آسان‌تر کند:

  • ضخامت ورق‌های به کارگیری شده در سازه.
  • نوع خم استفاده شده در ابزار.
  • کیفیت خمکاری مورد استفاده.
  • تعداد قطعه‌های تشکیل دهنده‌ سازه (2 یا 3 تکه بودن).
  • نوع و کیفیت گالوانیزه.
  • اندازه مقطع پایین و بالا.
  • وزن سازه.
  • نوع رنگ و برند سازه.
  • نوع وات به‌کارگیری شده در پایه چراغ.
  • جنس چدن یا آلومینیوم به‌کار رفته (در صورت دکوراتیو بودن پایه چراغ روشنایی).

به طور کلی گفتنی است که قیمت این نوع ابزارها به دلیل به‌کارگیری از طرح‌های شبیه به هم و استفاده از متریال‌ها یکسان، تفاوت ناچیزی در مراکز فروش دارد. با این حال توصیه می‌کنیم قبل از خرید به بررسی موارد عنوان شده اقدام کنید. حال برای اینکه بتوانید از یک مرجع معتبر به ثبت سفارش چنین ابزارهایی بپردازید، شما را دعوت به مطالعه‌ بند آخر این مقاله می‌کنیم.

اهمیت استفاده از پایه چراغ روشنایی سپهر صنعت آداک

خرید تجهیزات روشنایی از سپهر صنعت آداک

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه پروژه‌های مختلف در خصوص زیباسازی شهر، پارک و یا حتی خیابان‌ها را انجام می‌دهید و نیاز به تجهیزات پایه چراغ روشنایی دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر در این خصوص استفاده کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت سپهر صنعت آداک بهره ببرید. در واقع این شرکت با دارا بودن متخصصین امر و با در نظر گرفتن با کیفیت‌ترین ابزارهای مربوط به پایه چراغ‌ خدمات ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

در کنار این موارد اگر نیاز به اعزام کارشناس به جهت رفع و رجوع مشکلات احتمالی نصب پایه چراغ و یا مواردی از این دست را دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مقاله با مدیران یا مشاوران مجموعه‌ سپهر صنعت آداک در ارتباط باشید. در حال حاضر این شرکت با ارائه بهترین ابزارها با قیمت مناسب توانسته است رضایت اکثریت متقاضیان را جلب کند.

منبع : https://ssa.c.ir

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها