رفتن به محتوا
کد خبر 601982

آویزهای درخشان قرمز، گنج بی پایان شما در باغ میوه!

منظره زیبایی است وقتی شما تماشاگر میوه های درخشان روی درختان باغ خود هستید! این یعنی تمام تلاش های شما به ثمر نشسته و اکنون آماده برداشت میوه هستید. در طول سال، بسیار زحمت کشیدید و می خواهید از فروش میوه ها سود خوبی به دست بیاورید. این حق هر باغداری است و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید!

div class="ts-container">

تفاوتی نمی کند که کدام درختان میوه را در باغ دارید؛ این موضوع بسیار مهم است که بتوانید میوه های باکیفیت تولید کنید و به خوبی بفروشید.

به باغ بر می گردیم! باغ سرسبز و پر از نهال های جوان و درختان تنومند میوه که اکنون به بار نشسته اند و خودنمایی می کنند! گیلاس های قرمز، این آویزهای درخشان و بی نظیر، نظر هر رهگذری را به خود جذب می کنند! کمی قبل از رشد میوه ها، منظره حیرت انگیز شکوفه های گیلاس روی درختان، چشمان هر بیننده را خیره می سازند! هر دو اتفاق در کنار هم، شواهد بی عیب و نقص آفرینش هستند!

پس من و شما و همه باغدارانی که درختان گیلاس دارند، چرا از این موهبت، نهایت استفاده را نبریم؟

گیلاس خوشه ای

ما می توانیم با خرید نهال گیلاس از جدیدترین ارقام و واریته ها، رشد درختان باغ را تقویت کنیم و محصولاتی پربارتر و باکیفیت تر برداشت نماییم. انتخاب انواع نهال گیلاس، کار چندان سختی نیست. اما باید بدانید که این نهال ها در شرایط سرما چندان دوام نمی آورند، مگر آنکه مطمئن باشید ارقام نهال نسل جدید، توانایی رشد در مناطق سردسیر را دارند.

حال این سوال پیش می آید که چطور درباره خرید نهال گیلاس تحقیق کنیم و کدام نهالستان برای خرید بهتر است؟! حتماً به دنبال این موضوع هم هستید که قیمت نهال گیلاس را جویا شوید.

به شما اطمینان می دهیم که ما با داشتن تیم حرفه ای و سال ها تجربه، همراه و همیار مورد اعتماد شما در خرید نهال میوه و خرید نهال گیلاس هستیم. تا پایان با ما همراه باشید تا این فوت و فن ها را بیاموزیم.

نیازهای اصلی یک نهال گیلاس در باغ چیست؟

نهال های گیلاس هم مانند سایر درختان جوان، یک سری نیازهایی دارند که قبل از خرید آنها باید تأمین کنید. دسترسی به منابع آبی، خاک مناسب، در نظر گرفتن نیاز سرمایی، کوددهی و هرس کردن، همه از اهمیت زیادی برخوردار هستند. وقتی تصمیم می گیرید نهال های گیلاس جوان تر را بخرید، تنظیم شرایط خاک، بسیار مهم تر است چون با ریشه ها در تماس می باشد.

نهال گیلاس به نور خورشید مستقیم، چیزی حدود 8 ساعت در روز نیاز دارد. اگر به دنبال پرورش گیلاس های قرمز درخشان با جلوه ای فریبنده هستید، آفتاب، نقش مهمی ایفا می کند. برخی ارقام درختان گیلاس می توانند سرمای 25 درجه زیر صفر را به خوبی تحمل کنند.

خاک باغ باید زهکشی خوبی داشته باشد تا هم میزان نفوذ آب را بهتر فرآهم کند و هم تهویه بهتری ارائه دهد. علف های هرز و جانداران موذی را از خاک دور کنید. شاید لازم باشد کود کمپوست را به خاک بیافزایید تا غنی از مواد مغذی شود. حتماً به زمان و مقدار مناسب کوددهی به درختان جوان گیلاس دقت کنید تا محصول شما از بین نرود.

2 تا از بهترین ارقام نهال گیلاس برای خرید

گیلاس زرد

نهالستان پالیز به مدیریت آقای مهندس قاسمی، بهترین ارقام نهال گیلاس را برای توسعه باغات میوه ارائه می دهد. کارشناسان این نهالستان معتقد هستند که برای سودآوری چند برابری از باغ گیلاس باید بهترین و جدیدترین نهال ها را تهیه کنید. در این قسمت می خواهیم شما را با 2 تا از پربازده ترین نهال های گیلاس آشنا کنیم که بدون شک می توانند شما را به پول خوبی برسانند!

برای مشاهده همه ارقام میوه گیلاس به لینک ذیل مراجعه نمایید:
https://paliznahal.ir/product/%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%84-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%b3/

1-انتخاب برتر باغداران؛ نهال گیلاس خوشه ای فرانسه

نمی توانید به راحتی از کنار مزایا و ویژگی های برتر نهال گیلاس خوشه ای فرانسه عبور کنید. اگر از ما بپرسید که کدام نهال برای خرید در اولویت قرار دارد، بی شک به شما می گوییم، نهال گیلاس خوشه ای فرانسه!

همان طور که از نام این نهال آشکار است، خاستگاه آن به کشور فرانسه باز می گردد و بومی این کشور است. مهم ترین مزیت این نهال های گیلاس، باردهی فوق العاده آن در هر هکتار می باشد. از هر درخت گیلاس میتوانید میوه های درشت و گوشتی با طعم شیرین برداشت کنید. در هر هکتار باغ گیلاس، این درختان قادر هستند چیزی حدود 80 تن میوه باکیفیت تولید کنند! این یک رقم اعجاب انگیز است و آرزوی هر باغداری می باشد!!

عمر اقتصادی نهال گیلاس خوشه ای فرانسه حدود 80 سال است. البته هر چه درختان، بزرگ تر و پیرتر شوند ممکن است باردهی آنها کاهش پیدا کند. این ارقام نهال گیلاس با بسیاری از شهرهای ایران سازگار هستند. می توانید آنها را در ارتفاعات حداکثر 2800 متری از سطح دریا بکارید.

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه از سال دوم یا سوم پس از کاشت به باردهی و محصول دهی می رسند. فراموش نکنید که این نهال ها در برابر آفات آسیب پذیر هستند و باید حواستان به سم پاشی و آثار رشد آفت ها روی درخت باشد.

هنگام خرید نهال گیلاس خوشه ای فرانسه، به خرید رقم گرده افشان نیز نیاز دارید. بهترین گرده افشان برای این نهال، نهال گیلاس سیاه فرانسوی است. البته کاشت سایر نهال های گیلاس در باغ می تواند به گرده افشانی و محصول دهی همه درختان کمک کند.

2-نهال گیلاس رژینا؛ یک نهال پربازده وارداتی!

بهترین گیلاس ایران

علاوه بر رقم نهال گیلاس خوشه ای، یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شما برای کاشت در باغ، درخت گیلاس رژینا است. این نهال نیز میوه های درشت و خوشمزه و قرمز آلبالویی تولید می کند و در نوع خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای احداث باغ گیلاس جدید، این نهال می تواند انتخاب خوبی باشد.

نهال گیلاس رژینا، بومی فرانسه است و عمر اقتصادی حدود 30 سال دارد. این نهال ها را می توانید با توجه شرایط اقلیمی باغ خود در ارتفاعات مناسب بکارید. از مهمترین ویژگی این نهال ها، مقاومت خوب در برابر آفات است. هر چقدر از نهال های باغ، بهتر مراقبت کنید، گیلاس های درشت و مرغوب ترین برداشت خواهید کرد.

از هر هکتار باغ گیلاس از این نهال ها می توانید حدود 30 تن گیلاس باکیفیت برداشت کنید. پس می بینید که این نهال در کنار گیلاس خوشه ای فرانسه چقدر می تواند برایتان درامدزایی داشته باشد.

مرکز فروش نهال گیلاس فرانسوی؛ نهالستان پالیز

اکنون می دانید که دو رقم نهال گیلاس خوشه ای فرانسه و نهال گیلاس رژینا برای خرید، انتخاب های خوبی هستند، پس باید دست به کار شوید و یک نهالستان خوب و معتبر پیدا کنید.

پیشنهاد ما به شما، نهالستان پالیز است که بیش از 50 سال تجربه و تخصص دارد. می توانید علاوه بر نهال گیلاس، انواع نهال های میوه را نیز در این مرکز خریداری کنید. کافیست با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. سایر محصولات نهالستان را در وبسایت پالیز نهال paliznahal.ir بررسی فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها