رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 617817

غذای سگ از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان حیوانات خانگی تامین غذای مورد نیاز این حیوانات است.

افراد زیادی سگ‌ها را با نژادهای مختلف به عنوان حیوانات خانگی در خانه‌هایشان نگه می‌دارند، اما تامین غذایی که برای این حیوانات مناسب، مفید و کافی باشد، همیشه یکی از دغدغه‌های صاحبان این حیوانات خانگی است. این افراد معمولا غذای سگ را از پت شاپ‌های معتبر تهیه می‌کنند تا غذایی سالم و با کیفیت را به حیوان خانگی خود بدهند، غذایی که تمام نیازهای جسمی و مواد معدنی لازم را به حیوان می‌رساند.

 بنابراین حتما برای خرید غذای سگ از پت شاپ‌های با سابقه و معتبر همچون فروشگاه پت شاپ ملودی مهربانی اقدام کنید تا غذای حیوان خانگی شما کیفیت لازم را داشته باشد و سگ شما را سیر کند. اگر می‌خواهید برای سگ خانگی خود غذای مناسب و با کیفیتی تهیه کنید، حتما این مقاله را تا انتها دنبال نمایید تا شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های یک غذای با کیفیت برای سگ خانگی آشنا کنیم.

انواع غذای سگ خانگی

غذای سگ به صورت کلی به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می‌شود، غذای خانگی با برنج، گوشت، سفیده تخم مرغ و سایر مواد غذایی مفید برای سگ تهیه می‌شود که در خانه موجود است. اما به توصیه اغلب دامپزشکان غذای صنعتی که در کارخانه‌ها تولید می‌شود، برای حفظ سلامت و تغذیه مناسب سگ‌ها گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود. انواع غذای سگ خانگی باید متناسب با سن و جثه حیوان انتخاب شود و همچنین با دامپزشک سگ در مورد غذای مناسب و تعداد وعده‌های غذایی مورد نیاز حیوان مشورت‌های لازم صورت گیرد تا سگ خانگی ما دچار سوء تغذیه و یا بیماری‌های گوارشی مزمن نشود.

بهترین غذای سگ خانگی چیست؟

کیفیت و کمیت غذای سگ یکی از نکات مهم در نگهداری از این حیوانات با وفا و دوست داشتنی است که باید توسط صاحب سگ به خوبی و با دقت رعایت شود تا سلامتی حیوان به خطر نیفتد. غذای سگ باید تمامی عناصر ضروری برای سلامتی حیوان را داشته باشد و در عین حال طعم و مزه آن برای حیوان خانگی ما خوشایند باشد تا به صورت کامل با غذای مخصوص خود سیر شود.

تغذیه بیش از حد و یا بالعکس تغذیه ناکافی سگ، سبب بروز مشکلاتی برای سگ خواهد شد که سلامت این حیوانات خانگی را به خطر می‌اندازد. در واقع وقتی غذای سگ متناسب با سن و جثه حیوان نباشد، سگ خانگی ما دچار سوء تغذیه و یا بالعکس دچار اضافه وزن می‌شود. جهت تعیین میزان تغذیه مناسب سگ باید صاحب حیوان به برخی نکات توجه ویژه‌ای داشته باشد، این نکات عبارتند از:  

  • سن، اندازه و نژاد سگ
  • نوع غذا (کنسروی یا خانگی)
  • تعداد وعده‌های غذایی
  • وزن بدن سگ
  • میزان و سرعت متابولیسم یا سوخت و ساز بدن
  • فعالیت و میزان تحرک و ورزش سگ

استفاده از نمودار تغذیه‌ای برای سگ‌ها، بر اساس این نمودار تعداد وعده‌های غذایی در طول 24 ساعت برای سگ مشخص شده است که‌این تعداد برای سگ‌های بالغ 2 وعده و برای توله سگ‌ها 3 وعده یا بیشتر است.

ارزان ترین غذای سگ را از پت شاپ ملودی مهربانی بخرید!

غذای سگ‌های خانگی در دو نوع خشک و کنسروی در پت شاپ‌ ملودی مهربانی موجود است و مشتریان می‌توان این غذاها را با برندهای مختلف داخلی و خارجی برای حیوان خانگی خود تهیه کنند. به لحاظ قیمت با توجه به نوسانات نرخ ارز، به طبع قیمت غذای سگ تولید برندهای ایرانی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از برندهای خارجی است و اغلب صاحبان این حیوانات خانگی برای سگ‌های خود از برندهای معروف با کیفیت ایرانی غذا تهیه می‌کنند. در پت ‌شاپ ملودی مهربانی انواع غذای سگ از برندهای مختلفی همچون:

  •  تیست آف د وایلد
  • رویال کنین
  •  رفلکس
  •  جوسرا
  •  هپی داگ
  •  سلبن
  •  نوتری پت

و برندهای دیگر موجود است که مشتریان مطابق ذائقه وسن حیوان خانگی خود می‌توانند انواع غذای سگ را از سایت پت شاپ ملودی مهربانی به صورت آنلاین و یا با مراجعه به فروشگاه حضوری این پت شاپ در خیابان شریعتی تهیه کنند.

غذای خانگی برای سگ‌ها بهتر است یا غذای صنعتی؟

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و بنا به نظر دامپزشکان برای تغذیه بهتر و حفظ سلامت سگ‌های خانگی استفاده از غذای خشک و کنسروهای صنعتی برای تغذیه‌این حیوانات پشمالو و دوست داشتنی بهتر از غذاهای خانگی است، غذای صنعتی اگر با دقت و از برندهای معتبر انتخاب شود و مواد اولیه به کار رفته در آن کیفیت مناسب را داشته باشد، نسبت به غذاهای خانگی برای سگ‌ها بهتر است و یک غذای سگ مقوی و مفید محسوب می‌شود. همچنین خرید غذای سگ از فروشگاه‌ها و پت شاپ‌های معتبر همچون پت شاپ ملودی مهربانی هم یکی از نکات مهم در تهیه غذای با کیفیت برای این حیوانات خانگی است که صاحبان این حیوانات باید به آن توجه کنند.

سگ های خانگی به چند وعده غذایی نیاز دارند؟

تعداد وعده‌های غذایی سگ به سن، جثه، نژاد و میزان تحرک روزانه حیوان بستگی دارد. اما به صورت کلی توله‌ها تا یک سالگی به 3 تا 4 وعده غذایی در روز نیاز دارند اما در یک سالگی که به سن بلوغ می‌رسند باید تعداد وعده‌های غذایی آن‌ها به دو وعده در روز کاهش یابد، البته بعضی نژادهای سگ با یک وعه غذا در روز هم  سیر می‌شوند.

در وب سایت پت شاپ ملودی مهربانی انواع غذای سگ برای نژادهای مختلف موجود است و صاحبان این حیوانات خانگی می‌توانند متناسب با سن و نژاد سگ برای حیوان خانگی خود غذای با کیفیت از بهترین برندها را به صورت آنلاین از این فروشگاه تهیه کنند. در فروشگاه آنلاین ملودی مهربانی برای تغذیه توله سگ‌ها هم انواع شیر خشک از برندهای با کیفیت عرضه شده که مشتریان متناسب با نیاز حیوان خود می‌توانند شیر خشک مناسب را از برندهای پرسا، رویال کنین و یا زوویتال به صورت اورجینال تهیه کنند.

سخن آخر

اگر شما هم در خانه خود سگ نگه می‌دارید باید حتما به کیفیت غذای این حیوانات دوست داشتنی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا سگ خانگی شما یک زندگی سالم و با کیفیت را در کنار شما سپری کند. داشتن تغذیه مناسب یکی از راه‌های حفظ سلامت سگ‌های خانگی است که صاحب حیوان با فراهم کردن غذای سالم و باکیفیت می‌تواند به راحتی این موضوع را پوشش دهد. برای خرید انواع غذای سگ به صورت خشک و یا کنسروی می‌توانید به وب سایت پت شاپ ملودی مهربانی سر بزنید و از بهترین برندهای داخلی و خارجی برای حیوان خانگی خود غذا تهیه کنید. این پت شاپ علاوه بر فروشگاه آنلاین، یک فروشگاه حضوری هم در محدوده خیابان شریعتی برای مشتریان تهرانی خود دارد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها