رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 619917

آیا بهترین صرافی خرید تتر در ایران را می‌شناسید؟

ارز دیجیتال تتر اصلی‌ترین ابزار معاملاتی تریدرهای ایرانی برای فعالیت در صرافی‌های خارجی است. به همین علت پیدا کردن بهترین صرافی خرید تتر یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی است که معامله‌گران در زمان فعالیت در بازار رمزارزها با آن مواجه می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید بهترین صرافی خرید تتر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و بهترین صرافی خرید تتر در ایران را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

دو کاربرد اصلی ارز دیجیتال تتر برای معامله‌گران ایرانی

معامله‎‌گران ایرانی عموما دو هدف اصلی در استفاده از رمزارز تتر دارند. همانطور که احتمالا می‌دانید ارز دیجیتال تتر یک استیبل‌کوین با پشتوانه دلار است. به بیان دیگر قیمت هر واحد از رمزارز تتر همواره با ارزش یک دلار آمریکا برابر است. از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در دلار به یک روش مرسوم برای حفظ ارزش پول نقد در برابر تورم در ایران تبدیل شده و افراد بسیاری تمایل دارند تا موجودی نقد ریالی خود را به دلار تبدیل کنند.

در این مرحله پیدا کردن بهترین صرافی خرید تتر اهمیت پیدا می‌کند. از آن جایی که خرید و فروش دلار کاغذی ممکن است برای سرمایه‌گذاران چالش‌هایی به همراه داشته باشد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای خرید دلار کاغذی، دلار دیجیتالی خریداری کنند. منظور از دلار دیجیتال همان استیبل کوین‌هایی است که پشتوانه دلار دارند؛ برای مثال ارز دیجیتال تتر.

برای سرمایه‌گذاری در دلار از طریق تتر کافیست در بهترین صرافی خرید تتر ایرانی ثبت نام کنید و مبلغ ریالی مورد نظر خود را به تتر تبدیل کنید. سپس می‌توانید موجودی تتر خود را به راحتی در یک کیف پول ارز دیجیتال که از رمزارز تتر پشتیبانی می‌کند، نگهداری کنید.

کاربرد دیگر تتر موضوع معامله در صرافی‌های خارجی است. افراد بسیاری هستند که به صورت روزانه در بازار ارز دیجیتال ترید می‌کنند و معاملات خود را در صرافی‌های خارجی انجام می‌دهند. چالش اصلی معامله‌گران ایرانی برای فعالیت در صرافی‌های خارجی این است که‌این پلتفرم‌ها از واریز ریالی و معامله بر پایه ریال پشتیبانی نمی‌کنند.

از سوی دیگر در تمام صرافی‌های بین‌المللی، ارز دیجیتال تتر به عنوان یک پایه بازار انتخاب شده است؛ به‌این معنا که افراد می‌توانند به حساب کاربری خود در آن صرافی، تتر واریز کنند و سپس سایر ارزهای دیجیتال را با استفاده از تتر خرید یا فروش کنند.

بنابراین اگر قصد معامله در صرافی‌های خارجی را دارید می‌بایست در بهترین صرافی خرید تتر ایرانی ثبت نام کنید، در آن صرافی موجودی ریالی خود را به تتر تبدیل کنید، سپس تترهای خود را به صرافی خارجی مورد نظرتان بفرستید و معاملات خود را آغاز کنید. با این اوصاف باز هم موضوع انتخاب بهترین صرافی خرید تتر بسیار با اهمیت خواهد بود.

بهترین صرافی خرید تتر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

امنیت، حجم معاملات و سرعت واریز و برداشت مهم‌ترین عواملی است که باید در انتخاب صرافی مناسب برای خرید تتر حتما توجه داشته باشید. در ادامه هر یک را به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم:

امنیت : امنیت اطلاعات و دارایی کاربر مهم‌ترین موضوعی است که در زمان ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌بایست مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که صرافی مورد نظر شما می‌بایست امنیت حساب کاربران را به صورت آفلاین تامین کند تا هیچ خطری مبنی بر هک اطلاعات افراد یا سرقت دارایی، کاربران را تهدید نکند.

با این حساب صرافی‌هایی که از مکانیسم‌های امنیتی آنلاین و کیف پول‌های گرم برای محافظت از دارایی کریپتویی شما استفاده می‌کنند، به هیچ عنوان نمی‌توانند بهترین صرافی خرید تتر باشند.

نکته دیگری که باید در سنجش امنیت صرافی به آن توجه داشته باشید، موضوع احراز هویت است. دقت کنید که تمامی صرافی‌های معتبر جهان و همچنین ایران شرط احراز هویت را برای کاربران الزامی‌کرده‌اند. بنابراین اجباری بودن احراز هویت در یک صرافی رمزارزی نشان از سالم بودن سیستم امنیت آن دارد.

حال اگر با پلتفرم‌هایی مواجه شدید که قابلیت‌هایی برای خرید تتر بدون احراز هویت به کاربران ارائه می‌کنند، بهتر است در مورد اعتبار و امنیت آن تحقیقات عمیق‌تری انجام دهید.

حجم معاملات : حجم معاملات یک صرافی از آن حیث اهمیت دارد که سرعت نقد شوندگی دارایی در آن پلتفرم را نشان می‌دهد. با فعالیت در صرافی‌هایی که حجم معاملات خرید و فروش تتر در آن‌ها پایین است، ممکن است در زمان نقد کردن و فروش تتر با مشکل مواجه شوید.

از سوی دیگر ممکن است شرایطی فراهم شود که شما برای تامین نقدینگی معاملات خود در صرافی‌های خارجی، نیاز به خرید فوری تتر داشته باشید. حال اگر در یک صرافی که حجم معاملات پایینی دارد اقدام به معامله کنید، ممکن است فرایند خرید تتر بسیار زمان‌بر باشد و در روند انتقال تتر به سایر پلتفرم‌های معاملاتی اختلال ایجاد کند. پس همواره یادتان باشد که بهترین صرافی خرید تتر می‌بایست حجم معاملات قابل قبولی داشته باشد.

سرعت واریز و برداشت ریالی و رمزارزی : همانطور که احتمالا می‌دانید بازار ارز دیجیتال در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه روز دایر بوده و در هر لحظه ممکن است فرصت‌های معاملاتی هماهنگ با استراتژی شخصی شما در بازار ایجاد شود. بنابراین شما نیز می‌بایست در هر ساعت از شبانه روز توانایی فعالیت در این بازار را داشته باشید.

با این اوصاف یکی از ویژگی‌های بهترین صرافی خرید تتر این است که امکان واریز و برداشت ریالی و رمزارزی را در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران خود فراهم کند.

تا به‌اینجا با سه مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین صرافی خرید تتر آشنا شدیم. اما کدام صرافی در ایران است که تمامی‌این سه ویژگی را توامان داشته باشد؟ به بیان دیگر بهترین صرافی خرید تتر در ایران کدام است؟

بهترین صرافی خرید تتر

صرافی دانش بنیان او ام پی فینکس یکی از برترین صرافی‌های ایرانی در زمینه معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که ضمن ارائه حداکثر امنیت در حساب‌های کاربری، پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها و ابزارهای معاملاتی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. در ادامه به لحاظ فنی بررسی می‌کنیم که چرا صرافی او ام پی فینکس، بهترین صرافی خرید تتر در ایران است؟

امنیت حساب های کاربری صرافی او ام پی فینکس

دارایی کاربران در او ام پی فینکس درون کیف پول‌های سخت افزاری و به صورت کاملا آفلاین ذخیره می‌شود. بنابراین هیچ خطری مبنی بر هک یا به سرقت رفتن دارایی، سرمایه افراد را مورد تهدید قرار نمی‌دهد.

آدرس واریز رمزارزهای مختلف در صرافی او ام پی فینکس برای هر کاربر، فقط به خود آن فرد تعلق داشته و هر حساب کاربری دارای کیف پول اختصاصی خودش است.

«کد دو مرحله‌ای» و «تماس برای تایید برداشت موجودی» دو قابلیت مجزای دیگری هستند که پلتفرم او ام پی فینکس به منظور ارتقا امنیت در حساب‌ به کاربران ارائه می‌کند. بعد از ثبت هر درخواست برداشت ارزی توسط کاربر، واحد امنیت به صورت آنی برای تایید برداشت با ایشان تماس می‌گیرد.

همچنین کاربر در زمان ثبت تمام درخواست‌های برداشت ریالی و رمزارزی می‌بایست کد دو مرحله‌ای حساب کاربری خود را وارد کند. کد دو مرحله‌ای عملکردی همچون رمز پویای حساب بانکی داشته و سطح امنیت قابل قبولی برای حساب معاملاتی شما فراهم می‌کند.

با توجه به توضیحاتی که در این قسمت ارائه شد، به راحتی می‌توان دریافت که پلتفرم او ام پی فینکس بهترین صرافی خرید تتر در تامین امنیت دارایی کاربران است.

سرعت انجام معامله در صرافی او ام پی فینکس

صرافی او ام پی فینکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به دو روش «معامله سریع» و «معامله در بازار» برای کاربران فراهم کرده است. به روش «معامله سریع» کاربر می‌تواند به صورت کاملا آنی به خرید تتر یا فروش آن بپردازد.

به روش «معامله در بازار» نیز کاربر می‌تواند به چهار روش سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) معاملات خرید و فروش تتر را به صورت کاملا حرفه‌ای و به قیمت دلخواه خود انجام دهد. همین موضوع عامل دیگری است که پلتفرم او ام پی فینکس را به بهترین صرافی خرید تتر تبدیل می‌کند.

ضمنا با مراجعه به صفحه معامله تتر در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس به راحتی می‌توانید حجم معاملات در بازار «تتر - تومان» و تابلو سفارشات خرید و فروش تتر در او ام پی فینکس را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تمام معاملات در او ام پی فینکس به صورت فرد به فرد یا اصطلاحا P2P انجام می‌شود.

سرعت واریز و برداشت ریالی و ارزی در او ام پی فینکس

واریز ریالی به او ام پی فینکس از طریق شماره کارت بانکی و شماره شبا امکان‌پذیر است. با واریز ریالی به روش کارت بانکی به راحتی به درگاه پرداخت آنلاین متصل خواهید شد و می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز، حساب کاربری خود را شارژ کنید.

برداشت ریالی در او ام پی فینکس به مقصد 12 دوازده بانک به صورت کاملا آنی صورت گرفته و برای سایر بانک‌ها نیز بین 1 تا 72 ساعت زمان‌بر خواهد بود. واریز و برداشت‌های رمزارزی نیز برای تمام حساب‌های کاربری در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

سرعت بالا در تکمیل واریز و برداشت‌های ریالی و رمزارزی عامل دیگری است که او ام پی فینکس را به بهترین صرافی خرید تتر در ایران تبدیل می‌کند.

نحوه خرید تتر در او ام پی فینکس

پس از بررسی فنی پلتفرم او ام پی فینکس به عنوان بهترین صرافی خرید تتر می‌بایست بررسی کنیم که خرید تتر در این پلتفرم چگونه انجام می‌شود.

در مرحله اول می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. ثبت نام در او ام پی فینکس با استفاده از یک ایمیل کاربری به راحتی امکان‌پذیر است. پس از ثبت نام می‌بایست احراز هویت خود را طی سه مرحله و در کمتر از پنج دقیقه تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که واحد احراز هویت در او ام پی فینکس صحت اطلاعات ارائه شده توسط شما را در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنی بررسی کرده و تایید می‌کند. پس از تایید احراز هویت، حساب کاربری شما فعال شده و به راحتی می‌توانید از طریق «معامله سریع»، «معامله در بازار» و یا استفاده از «ربات‌های معامله‌گر» در او ام پی فینکس به خرید تتر یا فروش آن بپردازید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها