رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 620038

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتورها باید بدانید

امروزه با همکاری علم و صنعت، ابزارهایی تولید شده‌اند که حتی شرایط سختی مانند نبود برق را برای ما آسان‌تر کرده‌اند.

از جمله‌این وسایل می‌توان به ژنراتورهای برقی اشاره کرد که می‌توان از آن‌ها برای تمامی مکان‌ها، از منزل گرفته تا کارخانه‌های بزرگ، در مواقع اضطراری و نبود برق استفاده کرد. اگر می‌پرسید ژنراتور برق چیست، باید گفت که به طور کلی آن‌ها دستگاه‌هایی هستند که با سوخت‌های مشخص خود کار کرده و از طریق سوزاندن این سوخت‌ها، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. اگر به دنبال خرید یک ژنراتور هستید، ما به شما ژنراتورهای دیزلی را پیشنهاد می‌کنیم. این ژنراتورها قیمت نسبتا ارزان‌تری داشته و سوخت کمتری مصرف می‌کنند و همچنین قادر هستند تا برق هر مکانی را تامین کنند. اما قبل از خرید یک دیزل ژنراتور نکاتی وجود دارد که باید در رابطه با خرید و فروش دیزل ژنراتور‌ بدانید.

نکات مهم قبل از خرید دیزل ژنراتور

-توان مورد نیازتان را مشخص کنید

می‌توان مهم‌ترین نکته در هنگام خرید یک دیزل ژنراتور را، بررسی توان مورد نیاز خود دانست. توجه داشته باشید که اگر ژنراتور دیزلی تهیه کنید که توانی کمتر از توان مورد نیاز شما تامین کند، فایده‌ای برای شما نداشته و می‌تواند در طول کار مشکل ساز شود. از طرفی اگر ژنراتور نیرویی بیش از حد مورد نیاز شما تامین کند، سوخت اضافی به هدر رفته و هزینه اضافی نیز صرف می‌شود. بنابراین قبل از خرید دیزل ژنراتور حتما توجه داشته باشید که توان مصرفی وسایل و مکان خود را تعیین کنید. برای اینکار می‌توانید بروشور وسایل خود را مطالعه کنید و یا با بخش پشتیبانی و راهنمای خرید و فروش دیزل ژنراتور شرکت رادوکو تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

-برند تولیدکننده دیزل ژنراتورها

حتما می‌دانید که برند و کمپانی سازنده هر وسیله‌ای، در تعیین کیفیت آن محصول نقش اصلی دارد. کیفیت ساخت دیزل ژنراتورها در کمپانی‌های مختلف متفاوت است. از جمله معروف‌ترین و بهترین برندهای سازنده دیزل ژنراتور می‌توان به ولوو پنتا، کامینز، پرکینز، بنز، کاترپیلار، استمفورد و مکالته اشاره کرد. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا نسبتا قیمت مناسبی داشته و سطح کارکرد خوبی دارند. برندهای پرکینز و استمفورد نیز از قدرتمندترین برندهای سازنده دیزل ژنراتور در بازار بوده که در انگلستان قرار دارند. لازم به ذکر است که برندهای ولوو پنتا، کامینز و پرکینز در بازار ایران بسیار شناخته‌ شده هستند. برند مکالته‌ایتالیا را می‌توان یکی از بزرگترین برندهای سازنده دیزل ژنراتور در دنیا دانست که سابقه طولانی و معتبری نیز دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید و فروش دیزل ژنراتور ، حتما در مورد برندهای سازنده آن‌ها تحقیق کرده و یا از کارشناسان ما مشورت بگیرید تا بهترین انتخاب را، متناسب با نیازتان، داشته باشید.

-میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور

ژنراتورهای دیزلی را می‌توان در بین سایر ژنراتورها، کم‌ مصرف ‌ترین نوع از لحاظ مصرف سوخت دانست. با این حال بهتر است که میزان سوخت مصرفی آن‌ها را بررسی کنید. البته لازم به ذکر است که معمولا میزان سوخت مصرفی آن‌ها یکسان است. اما درصورتی که بخواهید از نوع‌های کوچک و پرتابل و خانگی آن‌ها استفاده کنید، میزان سوخت کمتری مصرف می‌شود. دیزل ژنراتورها ابزاری هستند که مدت طولانی عمر کرده و برای شما کار می‌کنند. به همین دلیل نیز بهتر است مصرف سوخت آن‌ها بهینه باشد تا هزینه زیادی برای شما در پی نداشته باشد. قابل توجه است که کارشناسان ما در این زمینه نیز اطلاعات مفیدی می‌توانند در اختیار شما قرار دهند.

-شرکت ارائه‌ دهنده و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور

مهم نیست قصد خرید چه وسیله‌ای را داشته باشید، در هر صورت بسیار مهم است که شرکتی که از آن محصولی را خریداری می‌کنید، خدمات مناسبی را از جمله خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه دهد. بسیاری از افراد در هنگام خرید و یا پس از آن ممکن است دچار اشکالاتی شوند و نیاز به مشاوره‌های فنی و کارشناسانه داشته باشند. این نیاز باید از طریق خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور ، رفع شود. به علاوه شرکت ارائه دهنده باید گارانتی معتبری به مشتریان خود نیز ارائه دهد.

یکی دیگر از مواردی که اکثر مشتریان نگران آن هستند، گارانتی و ضمانت معتبر کالا است. ژنراتورها وسایل گران‌ قیمتی هستند و باید حتما دارای گارانتی معتبر باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در ژنراتور، مشتری ضرری متحمل نشده و بتواند براحتی آن مشکل را برطرف کند. از این رو شرکت رادوکو برای محصولات خود گارانتی چندین ساله و معتبر ارائه می‌دهد که شامل خدمات بسیار زیادی می‌شود.

-قیمت دیزل ژنراتور

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید و فروش دیزل ژنراتور ، قیمت آن است. البته لازم به ذکر است که قیمت دیزل ژنراتور، نسبت به سایر نکات دیگری که گفته شد، اهمیت کمتری دارد. دلیل آن هم این است که دیزل ژنراتورها، وسایلی هستند که برای طولانی مدت باید برای شما کار کنند و در صورتی که آن‌ها کیفیت کافی نداشته و یا از نکات بالا برخوردار نباشند، می‌توان برای شما مشکل ساز شده و حتی ضررهای زیادی را نیز بوجود بیاورند. بنابراین نمی‌توان قیمت را معیار خوبی برای انتخاب یک دیزل ژنراتور دانست. اما باید به آن از این دید نگاه کرد که شما باید با توجه به بودجه خود، امکانات و نوع دیزل ژنراتور و کاربرد آن برای خودتان را مشخص کنید. البته لازم است بدانید که نکات ذکر شده در بالا همگی در تعیین قیمت ژنراتورهای دیزلی تاثیر مستقیمی‌دارند. برای مثال ژنراتورهایی که نیرو و توان بیشتری تولید می‌کنند و عموما برای کارخانه‌ها و یا مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، قیمت بالاتری دارند.

خرید مطئن دیزل ژنراتور

لازم به ذکر است که شرکت ر ادوکو ، با بیش از یک دهه تجربه، توانایی ارائه هرگونه خدمات را به مشتریان خود دارد. این شرکت دارای یک تیم پشتیبانی، متشکل از افرادی مجرب و متخصص می‌باشد، که تمامی‌اطلاعات و مشاوره‌های لازم را، چه قبل و چه بعد از خرید دیزل ژنراتورها، در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. بنابراین شما قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را، قبل و بعد از خرید دیزل ژنراتور خود، بدست آورده و همچنین مشکلات بوجود آمده پس از خرید خود را حل کنید. به علاوه شرکت رادوکو بهترین محصولات را در زمینه ژنراتورهای دیزلی ارائه می‌دهد و قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها