رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 620491

تهیه هولوگرام برای این محصولات را جدی بگیرید!

جعل محصولات همیشه مشکل‌ساز بوده است. در یک محصول تقلبی معمولا همه مشخصات یک محصول اصل از جمله نام تجاری، لوگو و حتی نوع بسته‌بندی آن تکرار می‌شود؛ با این وجود محصول فاقد کیفیت بوده و به همین خاطر ارزان‌تر از محصولات اورجینال به فروش می‌رسد و به دلیل کیفیت پایین‌تر شهرت و اعتبار برند اصلی را زیر سوال می‌برد.

 

خوشبختانه چاپ هولوگرام یک راه عالی برای مقابله با چنین کلاهبرداری‌هایی است. اگر می‌خواهید بدانید چه محصولاتی حتما به چاپ هولوگرام نیاز دارند؛ حتما این مطلب را دنبال کنید.

هولوگرام چیست؟

محافظت از برند و اصالت محصولات؛ اولین و کلیدی‌ترین قدم برای موفقیت تجارت شما است. برچسب‌های امنیتی هولوگرام که با فناوری هولوگرافیک و جلوه‌های بصری سه‌بعدی ایجاد شده‌اند؛ یک راه‌حل فوق‌العاده برای محافظت از محصولات در برابر جعل هستند.

این برچسب‌ها نه تنها از نظر بصری بسیار چشم نوازند؛ بلکه به عنوان یک محافظ قوی دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای هستند که از تقلب و دستکاری محصولات جلوگیری می‌کند.

در اصل الگوهای پویا و پیچیده موجود در این برچسب‌ها امکان تقلید را برای جعل‌کنندگان بسیار دشوار ساخته است. از طرف دیگر مصرف‌کنندگان نیز می‌توانند اصل بودن محصولات را با این نشانه‌ها تشخیص دهند.

بنابراین شما با چسباندن هولوگرام بر روی کالاهای خود؛ گواهی قابل‌اعتمادی از اصالت را به مشتریانتان عرضه می‌کنید که نه تنها از هر گونه تقلب و جعل جلوگیری می‌کند؛ بلکه اعتماد مصرف‌کنندگان را نیز افزایش می‌دهد. ایجاد چنین بازار امنی برای مصرف‌کنندگان باعث می‌شود تا راحت‌تر برای خرید محصولات شما تصمیم گیری کنند.

چاپ هولوگرام

چاپ هولوگرام‌های امنیتی شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌های پیشرفته و نوآورانه است که با دقت فراوانی با یکدیگر ترکیب شده‌اند. برای چاپ این برچسب‌ها از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که شامل فرآیندهای چاپ افست سنتی و همینطور فرآیندهای چاپ دیجیتال پیشرفته است.

این تکنیک‌ها به همراه روش‌های تخصصی دیگر همانند برجسته سازی سه بعدی، زمینه را برای ایجاد هولوگرا‌م‌های قوی و کاربردی فراهم کرده‌ است. علاوه بر این در کنار ویژگی‌های امنیتی لحاظ شده در هولوگرام‌ها، جلوه بصری آن‌ها نیز قابل توجه مصرف کنندگان بوده و به جذب مشتریان بیشتر کمک می‌کند.

کارشناسان حرفه‌ای سیناپکینگ با انجام بررسی‌های دقیق در طول چاپ هولوگرام؛ اطمینان حاصل می‌کنند که‌این برچسب‌ها با بالاترین استانداردهای کیفیتی و همینطور با درخشندگی بالا تولید شده‌اند. در این برچسب‌ها ویژگی‌های امنیتی نوری و بصری زیادی نظیر الگوهای پیچیده، ریزمتن، متن نانو و سایر عناصر طراحی پیچیده تعبیه شده است که امکان هر گونه تکرار آن‌ها را غیرممکن می‌سازد.

محصولاتی که باید هولوگرام داشته باشند!

قطعا به عنوان یک کسب و کار، نام تجاری و شهرت شما برایتان بسیار حائز اهمیت است. مخصوصا اگر محصولات پرطرفدار یا با ارزشی را تولید می‌کنید که بسیار پرفروش بوده و مشتریان زیادی دارد. در چنین شرایطی استفاده از یک برچسب هولوگرافی منحصر به فرد به عنوان بخشی از طراحی بسته‌بندی به شما کمک می‌کند تا از اصالت محصول با ارزش خود محافظت کنید.

این برچسب‌ها به عنوان یک ویژگی امنیتی قابل مشاهده و موثر؛ به محافظت از سابقه برند شما کمک کرده و همچنین کیفیت محصول را نزد مشتری تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که هولوگرام برای همه محصولات ارزش آفرین است؛ با این حال برخی از کالاها بیشتر به آن نیاز دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

دارو

هولوگرام ابزار بسیار قدرتمندی برای مبارزه با داروهای تقلبی است. هولوگرام‌ های مورد استفاده در صنایع دارویی شامل برچسب‌های فوق امنیتی هستند که عناصر مختلفی را برای تایید اعتبار و اصالت داروها در بر می‌ گیرند. علاوه بر این آن‌ها غیرقابل دستکاری هستند که باعث می‌شود در برابر هرگونه تلاش برای جعل ایمن بمانند.

مواد غذایی

جعل یک تهدید مهم برای صنعت مواد غذایی به شمار می‌رود که منجر به نارضایتی مصرف کنندگان و در نهایت تضعیف برندهای مختلف مواد غذایی می‌شود. نمونه‌این جعل را می ‌توان در فروش زعفران تقلبی به جای زعفران اصل مشاهده کرد.

هولوگرام‌ نه تنها مردم را از خطر مصرف مواد غذایی تقلبی در امان نگه می‌دارد؛ بلکه در تصمیم‌گیری آگاهانه جهت خرید بهترین و باکیفیت ترین برندهای مواد غذایی موجود در بازار نیز مفید است.

جواهرات

برای دوستداران جواهرات، خرید یک جواهر لوکس و گران قیمت یک دارایی ارزشمند محسوب می‌شود اما متاسفانه، قیمت بالای جواهرات اصل کلاهبرداران را تشویق می‌کند تا با جعل آن‌ها از مشتریان بی خبر کلاهبرداری کنند. شما با استفاده از هولوگرام سفارشی و امنیتی به عنوان بخشی از فرآیند فروش جواهرات اصل، به راحتی می‌توانید به جلوگیری ازهر گونه تقلب و کلاهبرداری در این زمینه کمک کنید.

محصولات دیجیتالی

چاپ هولوگرام برای طیف وسیعی از محصولات دیجیتالی از جمله نرم افزارهای اداری و سی دی‌های آموزشی مهم است؛ زیرا ارائه محصولات دیجیتالی جعلی را برای کلاهبرداران غیرممکن می‌سازد. به‌این ترتیب با تعبیه هولوگرام به عنوان بخشی از فرآیند تولید نه تنها می‌توانید محصولات خود را ایمن‌تر عرضه کنید، بلکه حتی آرم برند شما حرفه‌ای تر از همیشه به نظر خواهد رسید.

هولوگرام از کجا تهیه کنیم؟

برای چاپ بهترین هولوگرام های امنیتی قطعا به متخصصان با تجربه و دستگاه‌های پیشرفته و مناسب نیاز است. به خاطر داشته باشید همه برچسب‌هایی که به نام هولوگرام امنیتی در فروشگاه‌ها می‌بینید کارایی یکسانی ندارند. بنابراین اگر به دنبال کارآمدترین برچسب‌های امنیتی هستید؛ حتما به دنبال یک مرکز حرفه‌ای چاپ هولوگرام باشید.

بهترین هولوگرام ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

قطعا نام بهترین که به میان می‌آید، باید ویژگی‌هایی بیان شود که واقعا ارزش این صفت تفضیلی را داشته باشند، در این بخش به بیان ویژگی‌های مهمی‌که هنگام سفارش هولوگرام باید به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم:

1. مقاوم در برابر ساییدگی و پارگی

معمولا در هنگام حمل و نقل یا چیدن محصولات در قفسه فروشگاه‌ها، امکان آسیب رسیدن به‌این برچسب‌ها وجود دارد. بنابراین از مرکز چاپ هولوگرام بخواهید تا یک برچسب امنیتی مقاوم برای شما تولید کند.

این نشانه‌ها باید به قدری مقاوم باشند که ظاهر و کیفیت خود را حفظ کنند و فقط در صورت دستکاری‌های شدید که با هدف جعل صورت می‌گیرد دچار خراش یا آسیب شوند. در این صورت تشخیص خرابکاری نیز برای مصرف کنندگان آسان می‌شود.

2. ضد جعل و کپی کردن

در حال حاضر فقط برخی مراکز از تجهیزات پیشرفته برای چاپ هولوگرام برخوردار هستند که می‌توانند امن ترین برچسب‌ها را برای حفظ اصالت برند شما تولید کنند. این برچسب‌ها باید شامل تصاویر نوری خاصی باشند که به صورت چند بعدی و همینطور برجسته با الگوها و متون منحصر به فرد چاپ شده‌اند. چنین ملاحظاتی جعل یا کپی کردن آن‌ها را برای متقلبان ناممکن می‌سازد.

3. غیر قابل جداسازی یا هر گونه دستکاری

گاهی اوقات برخی از سودجویان سعی می‌کنند هولوگرام چاپ شده توسط شما را برای مقاصد خاصی مانند تغییر محصول یا کم کردن تعداد آن، دستکاری یا حذف کنند. برای جلوگیری از چنین اقداماتی استفاده از یک فرآیند لایه‌بندی ایمن با لایه‌های امنیتی اضافی نظیر انواع روش‌های رمزگذاری مفید است.

بعلاوه، از تکنیک چاپ ریز و چاپ با جوهرهای مخصوص نیز برای ایجاد مشکل در تغییر یا حذف هولوگرام استفاده می‌شود.

شما در مجموعه سیناپکینگ به راحتی می‌توانید هولوگرام کاملاً سفارشی را برای کسب و کارتان تهیه کنید. این برچسب‌ها با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌شوند.

سخن پایانی

با استفاده از هولوگرام‌ها، به راحتی می‌توان از اصالت و منشا محصولات اطمینان حاصل کرد. از طرفی شما می‌توانید آینده برند خود را با برچسب‌های امنیتی سفارشی تضمین کنید.

کارشناسان سیناپکینگ در زمینه چاپ هولوگرام از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. این مجموعه تاکنون چاپ هولوگرام را برای برندهای بزرگی نظیر داریا همراه و مایکروتل انجام داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان به لینکsinapacking.com مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها