رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 621435

راهنمای خرید ساعت سیکو برای خانم‌های خوش تیپ

با اینکه اصالت برند سیکو را همه از ژاپن ‌می‌شناسیم، اما این برند محبوبیتی جهانی دارد و برای تمام مردم جهان ساخته ‌می‌شود. سیکو از آن دسته برندهای نامدار صنعت ساعت سازی است، که هر شخصی در طول عمرش باید تجربه خرید از این برند را داشته باشد.

گرچه ساعت‌های سیکو با عمر طولانی که دارند اغلب در بین چند نسل از یک خانواده باقی ‌می‌مانند. با تنوع بی نظیری که سیکو در تولید ساعت‌هایش دارد، جای تعجبی ندارد که خانم‌ها هم از این برند ژاپنی حق انتخاب داشته باشند. در ادامه ‌می‌خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که قبل از خرید ساعت زنانه سیکو حتما برایتان مفید خواهد بود.

ساعت سیکو و اعتبار جهانی

بنیانگذار 22 ساله سیکو به نام "کینتارو‌هاتوری" مغازه تعمیر و ساعت فروشی را سال 1893 و در سیکوشا راه‌اندازی کرد. در دهه‌های اول فعالیت‌هاتوری، تعمیرات ساعت مچی بود. سپس کم کم شروع به تولید ساعت دیواری و ساعت جیبی کرد که در آن بازه با بازخورد خوبی هم رو‌به‌رو شد. اوج پیشرفت او در سال 1913 بود که اولین ساعت مچی‌اش را با نام "لورل" تولید کرد و به‌اینصورت کمپانی سیکو به افراد بیشتر شناسانده شد.

یک طرز تفکر در آن زمان وجود داشت که ساعت‌های ژاپنی مانند سیکو، سیتیزن، کاسیو و … از نظر کیفیت و کارایی هرگز به پای ساعت سوئیسی نمی‌‌رسند. هر یک از این برندهای ژاپنی در تغییر چنین طرز تفکری نقش داشتند اما سیکو به خودی خود صاحب سبک بود. سیکو با تولید اولین‌ها در صنعت ساعت سازی توانست این تفکر غلط را تغییر دهد. تا جایی که امروزه ما ساعت سیکو را به عنوان یکی از پیشگامان عرصه ساعت سازی از نظر به روز بودن تکنولوژی ‌می‌شناسیم. سیکو با بیش از 140 سال قدمت تاریخچه‌ای توانسته جایگاه خودش را در تولید ساعت‌های مدرن، مطابق با تکنولوژی روز و با اصالت به ثبت برساند. در واقع شما با خرید ساعت سیکو اورجینال، ضمانتی از کیفیت، کارایی و طول عمر بالا دریافت خواهید کرد.

سیکو از ساعت مردانه تا ساعت زنانه

درست است که ساعت مچی مردانه از مهم‌ترین اکسسوری‌های آقایان محسوب ‌می‌شود و سیکو هم در تولید ساعت مردانه با دست باز و تنوع زیاد هر سال وارد بازار پر رقابت ساعت مچی‌های ‌می‌شود. اما این برند هرگز جایگاه ویژه بانوان را فراموش نمی‌‌کند. سیکو از جدیدترین طراحی‌های به روز مطابق با سلیقه روز برای ساخت ساعت زنانه استفاده ‌می‌کند. علاوه بر اهمیت دادن به ظاهر، کیفیت و کارایی عوامل دیگری هستند که ‌می‌توانید از این برند ژاپنی انتظار داشته باشد.

سبک طراحی ساعت زنانه سیکو:

با یک نگاه اجمالی به تولیدات سیکو در ساعت مچی زنانه این را خواهید فهمید که اکثر این مدل‌ها، دارای سبک کلاسیک هستند. اما به‌این منظور نیست که ساعت اسپرت یا فشن در مجموعه ساعت زنانه سیکو نخواهید دید. بلکه غالبا سیکو برای خانم‌هایی که به سبک کلاسیک، رسمی و نیمه مجلسی علاقه دارند مناسب‌تر ‌می‌باشد. ساعت‌های زنانه سیکو دارای اصالت طراحی هستند که‌این برند از قدیم رعایت ‌می‌کرده. ما خرید ساعت مچی زنانه سیکو را به کسانی پیشنهاد ‌می‌دهیم که دوست دارند ظاهر ساعت‌شان هم ترکیبی از اصالت طراحی قدیم و هم فاکتور‌های مطابق مد روز باشد. در نهایت ‌می‌توانیم بگوییم طراحی‌های این برند به نحوی است که در زمان حال و با گذشت حتی سالها، هیچوقت قدیمی و خارج از مد محسوب نمی‌شود. اگر بخواهیم به صورت کلی از لحاظ ظاهری ساعت‌های زنانه سیکو را دسته بندی کنیم، شامل این موارد ‌می‌شوند:

  • ساعت‌های زنانه سبک مینیمال و کلاسیک
  • ساعت‌های زنانه مجلسی و نگین دار
  • ساعت‌های زنانه مجلسی قلب باز
  • ساعت‌های زنانه نیمه اسپرت

قیمت ساعت زنانه سیکو:

یکی از عوامل رقابتی سیکو نسبت به دیگر رقبای ژاپنی و سوئیسی‌اش، قیمت مناسب آن ‌می‌باشد. قیمت ساعت زنانه سیکو نسبت به طراحی، کیفیت، دوام و تکنولوژی به کار گرفته شده توجیه پیدا ‌می‌کند. اگر قصد خرید ساعت زنانه‌ای را دارید که علاوه بر قیمت معقول، بهترین عملکرد را در طولانی‌ترین مدت داشته باشد، سیکو یک انتخاب ایده آل است.

تکنولوژی‌های به کار رفته در ساعت سیکو:

سیکو دارای تکنولوژی‌های متعددی است که در اکثر ساعت مچی‌هایش (چه ساعت مردانه و چه ساعت زنانه ) از آن‌ها استفاده ‌می‌کند. انتخاب اینکه چه تکنولوژی نیاز روزمره شماست، به شغل و انتخاب خودتان بستگی دارد. در ادامه شما را بیشتر با تکنولوژی‌های سیکو آشنا ‌می‌کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ساعت جی پی اس سولار سیکو، ساعت خورشیدی

قابلیت جی پی اس سولار در ساعت‌های سیکو یک تحول عظیم در صنعت ساعت سازی ایجاد کرد. با داشتن ساعت جی پی اس سولار دیگه دغدغه تنظیم ساعت را ندارید. به محض دریافت نور مستقیم صفحه ساعت، بصورت خودکار سیگنال‌های جی پی اس دریافت می‌شود و زمان منطقه‌ای تنظیم می‌شود. این نوع ساعت با ساعت‌های رادیویی که از لحاظ دریافت امواج رادیو محدودیت دارند متفاوت است. فرقی نمی‌کند شما بالای کوه باشید یا شناور در زیر اقیانوس‌ها، ساعت جی پی اس سولار شما قابلیت تنظیم خودکار منطقه‌ای را به راحتی دارد.

ساعت کنتیک سیکو پیشگام و محبوب

نوآوری یکی از مهم‌ترین اصول در کمپانی سیکو است که همیشه به آن مقید بوده. تکنولوژی کنتیک سیکو یکی از آن نوآوری‌هایی است که در بین مردم بسیار محبوب شد. همانطور که میدانید ما دو نوع موتور داریم: کوارتز و اتوماتیک. عملکرد ساعت اتوماتیک ، ذخیر انرژی فنر قابل شارژ توسط حرکت دست و حرکت لنگر داخل موتور است. سیکو در تکنولوژی کنتیک، با به حرکت در آمدن ساعت و لنگر داخل موتور، به جای فنر قابل شارژ، باتری قابل شارژ داخل موتور را تغذیه می‌کند. به بیان ساده‌تر انرژی حرکتی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود.

نکته مثبتی که ساعت کنتیک به نسبت ساعت اتوماتیک دارد، طول دوام و زمان بیشتر برای نگهداری شارژ می‌باشد. در ساعت‌های اتوماتیک نهایتا شارژ ساعت 2 الی 3 روز ماندگار است در حالی که‌این مدت برای ساعت کنتیک بیشتر می‌باشد. همچنین مدت زمان تعویض باتری قابل شارژ این ساعت‌ها به نسبت یک ساعت کوارتز معمولی خیلی بیشتر است.

ساعت سیکو اسپرینگ درایو، ماندگار‌ترین

در این ساعت‌ها قابلیت ذخیره انرژی 72 ساعته حتی با کارکردن مداوم کرنوگراف وجود دارد. نگهداری طولانی مدت شارژ ساعت یکی از نماد‌های قدرت در هر برندی است. توسط یک اهرم جادویی "Magic Lever " که سیکو آن را تعبیه کرده، کوک شدن در این نوع موتور سریع‌تر و انتقال انرژی کارآمد‌تر از همیشه است.

خرید ساعت سیکو اورجینال از نمایندگی سیکو

برای اینکه از بابت وجه پرداختی مطمئن باشید و یقین پیدا کنید پول شما صرف خرید ساعت اورجینال شده است، حتما به نمایندگی‌های سیکو مراجعه کنید. یکی از قدیمی‌ترین ساعت فروشی تهران و البته اولین سایت اینترنتی در ایران، مجموعه‌ایران تایمر است. ایران تایمر با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه فروش ساعت اورجینال و اکسسوری‌های برند، نمایندگی سیکو و بیش از 250 برند جهانی دیگر را دارد. در سایت و فروشگاه‌ایران تایمر با تنوعی عظیم از جدیدترین مدل‌های رو‌به‌رو خواهید بود. ایران تایمر با مشاوران حرفه‌ای که دارد به انتخاب درست شما قطعا کمک خواهد کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها