رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 622887

جارو شارژی

گاهی کثیفی و ریخت‌وپاش خانه به حدی نیست که بخواهید جاروبرقی بزرگ خود را بیرون بیاورید و با آن محل مورد نظر را تمیز کنید.

 

C:\Users\Eli\Desktop\جارو شارژی\شاخص.jpg

شاید هم بخواهید ماشین را تمیز کنید و سیم جاروبرقی به محل پارک ماشین نرسد. در چنین شرایطی داشتن یک جارو شارژی می‌تواند کار شما را ساده‌تر کند. نیازی به پریز برق و زحمت زیاد برای حمل آن هم نیست. اگر به فکر خرید چنین محصولی هستید بهتر است به مواردی که در این مطلب اشاره شده توجه داشته باشید.

چگونه یک جارو شارژی عالی بخریم؟

زمانی که کثیفی در گوشه و کنار آشپزخانه و سایر قسمت‌های خانه آزاردهنده باشد و نخواهید از جاروبرقی استفاده کنید یک جارو شارژی به کمک شما خواهد آمد. این دستگاه به ‌راحتی در یک کمد پنهان می‌شود و فضای کمتری را نسبت به یک جاروبرقی معمولی اشغال می‌کند. برای خرید چنین محصولی توجه به نکات زیر ضروری است:

برای یک خرید جذاب انواع جارو شارژی را بشناسید

این نوع محصولات را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ جارو شارژی دستی و عمودی.

  • جارو شارژی‌های عمودی یا ایستاده مانند جاروبرقی استاندارد در تمیز کردن عملکرد خوبی دارند. همچنین از عمر باتری بیشتر و باتری قدرتمندتری نسبت به نوع دستی برخوردار هستند. با این اوصاف طبیعی است که قیمت بالاتری هم داشته باشند.
  • جارو شارژی‌های دستی از ابعاد کوچک و بسیار جمع‌وجوری برخوردار هستند که استفاده از آن‌ها را راحت می‌کند. جا دادن آن به فضای کمی نیازی خواهد داشت و اغلب قیمت کمتری نسبت به نوع عمودی دارند. همچنین باید اشاره کرد که جارو شارژی‌های ویژه خودرو هم در این دسته قرار می‌گیرند.

قیمت جارو شارژی و محدوده بودجه خود را مشخص کنید

قیمت چنین محصولی به عوامل مختلف چون اندازه، عمر باتری، برند، قدرت مکش و شرایط بازار بستگی دارد. برای همین تنوع بالایی از محصولات با قیمت‌های مختلف را در بازار مشاهده خواهید کرد. قبل از هر کاری باید محدوده بودجه خود برای چنین خریدی را مشخص کنید. این کار کمک خواهد کرد تا گزینه‌ها متناسب با بودجه شما مشخص‌ شده و بین محصولات متنوع دچار سرگیجه و سردرگمی نشوید.

یک محصول سبک و با قابلیت استفاده آسان برای مانور بیشتر بخرید

وزن برخی از مدل‌ها تا حدود 4 کیلوگرم است که امکان دارد در صورت استفاده از آن روی زمین خسته نشوید، اما برای مثال، اگر برای تمیز کردن سقف، پنکه یا گوشه و کنار دیوار از آن‌ها استفاده کنید کار خسته‌کننده و سخت خواهد بود. بهتر است وزن ایده‌آل چنین محصولی را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

قدرت و میزان مکش را از یاد مبرید

C:\Users\Eli\Desktop\جارو شارژی\قدرت و میزان مکش را از یاد مبرید.  jpg

قدرت و میزان مکش یک ویژگی مهم برای خرید جارو شارژی است. همچنین بهتر است محصول انتخابی شما از امکان تنظیم قدرت و مکش برخوردار باشد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مکش را برای مناطق سخت افزایش و یا برای تمیز کردن وسایلی مانند فرش یا پرده آن را کاهش دهید. بسیاری از مدل‌ها برای قدرت بیشتر دارای حالت «توربو» خواهند بود؛ اما این کار باتری را سریع‌تر تخلیه می‌کند.

زمان شارژ و کارکرد باتری را دست‌کم نگیرید

به دنبال یک جارو شارژی باشید که برای مدت‌ زمان کافی کار کند و شارژ کردن آن زیاد طول نکشد. فراموش نکنید که برخی از محصولات موجود در بازار نیاز به شارژ یک‌شبه یا حتی بیشتر دارند. همچنین برخی از آن‌ها فقط به مدت شش دقیقه با حداکثر توان کار می‌کنند؛ بنابراین اگر فضای زیادی برای تمیز کردن دارید، ممکن است به مدلی با باتری یدکی یا شارژدهی بیشتر نیاز داشته باشید.

محصولی با کمترین صدا بخرید

خوشبختانه صدای جارو شارژی نسبت به جاروبرقی کمتر است؛ با این‌ وجود اگر دوست دارید صدای آن مخل آسایش شما و سرسام گرفتن اطرافیانتان نشود از کم‌صدا بودن چنین محصولی اطمینان حاصل کنید. میزان صدای این دسته از محصولات با واحد دسی‌بل مشخص می‌شود و هرچه عدد آن کمتر باشد بهتر است.

بررسی نوع فیلتر آن را از قلم نیندازید

فیلتر چنین محصولی مدام در معرض انواع آلودگی و گردوغبار است، برای همین باید توجه داشته باشید که به‌ راحتی جدا و تمیز و یا جایگزین شود. اگر آسم یا آلرژی دارید، یک جارو شارژی با فیلتر HEPA یا فیلتری که عملکردی معادل آن دارد در نظر بگیرید. این دسته از فیلترها برای مسدود کردن حداقل 99.97 درصد از ذرات گردوغبار با اندازه 0.3 میکرون طراحی شده‌اند.

توجه کنید که صفحه‌نمایش ال سی دی دارد یا نه

جارو شارژی‌های میان‌رده ​​تا سطح بالا ممکن است یک صفحه‌نمایش داشته باشند که اطلاعات مفیدی در مورد زمان کارکرد باقیمانده باتری (که بسته به قدرت مکش می‌تواند متفاوت باشد) یا حتی مقدار و اندازه گردوغباری که جمع‌آوری کرده‌اند را به شما بدهند. آن‌ها همچنین آلارمی‌در مورد زمان تعویض فیلتر دارند که کار شما را راحت می‌کنند.

ابزار همراه جارو شارژی را بررسی کنید

موارد استانداردی که در مورد ابزار جانبی چنین محصولی باید بررسی شوند، برس گردگیری و سری‌های مخصوص برای تمیز کردن کنج و شکاف است. گاهی ابزار دیگری هم با چنین محصولی عرضه می‌شود، چون یک برس برای جمع‌آوری موی حیوان خانگی.

نوع باتری جارو شارژی انتخابی خود را بشناسید

باتری‌های لیتیوم-یون (Li-ion) رایج‌ترین نوع باتری هستند که در جارو شارژی‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها به‌ طور کلی نسبت به باتری‌های نیکل-کادمیوم (NiCd) و سرب اسید که در مدل‌های قدیمی یافت می‌شوند، عملکرد بهتر و دوام بیشتری دارند.

قابلیت جمع‌آوری مواد مرطوب و خشک جارو شارژی را بررسی کنید

برخی از مدل‌ها می‌توانند مواد یا مایعات مرطوب را هم جمع‌آوری کنند. با این‌ حال، آن‌ها معمولاً فقط می‌توانند مقدار نسبتاً کمی (حدود 150 میلی‌لیتر) مایعات ریخته شده را جمع کنند و نباید مخزن را با مایع بیش از حداکثر سطح مشخص‌شده پر کنید. پس از آن سطل و فیلتر باید جداگانه تمیز و خشک شوند. اگر فرزند بازیگوشی در خانه دارید که مدام لیوان آب و نوشیدنی روی زمین خالی می‌کند، خرید چنین محصولی برای شما بهتر است.

از برند معتبر خرید کنید

C:\Users\Eli\Desktop\جارو شارژی\از برند معتبر خرید کنید.  jpg

برندهای زیادی در زمینه تولید و فروش جارو شارژی فعالیت دارند. از میان این برندها می‌توان به معروف‌ترین آن‌ها اشاره کرد که عبارت‌اند از:

  • کرشر
  • شیائومی
  • بوش
  • کنوود
  • بیسمارک
  • تفال
  • درما
  • فوما
  • بلک اند دکر
  • فیلیپس
  • تکنو
  • جیپاس
  • ناسا الکتریک
  • و...

با خرید از چنین برندهایی اطمینان کافی پیدا می‌کنید که محصول از نظر دوام و کیفیت ساخت تضمین ‌شده است.

سخن پایانی

در کنار تمام مواردی که برای خرید جارو شارژی در این مطلب بررسی شد، یادتان نرود که یک فروشگاه حضوری یا آنلاین معتبر را برای خرید انتخاب کنید. همچنین بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که تنوع برند و قیمت بالایی داشته باشد. این امر به انتخاب محصولی بهتر و مطابق با نیازهای شما بسیار کمک می‌کند. اگر قصد خرید آنلاین جارو شارژی را دارید، سری به سایت پیندو بزنید و در میان برندهای معتبر، محصولاتی با کیفیت بالا را برای تمیز کردن خانه و خودروی خود خریداری کنید

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها