رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 623130

نحوه تشخیص اصل بودن انواع تشک‌ها

در این مقاله سعی کردیم تا فاکتورهای مهم را برای تشخیص تشک اصل از تقلبی با بررسی برند، ضمانت نامه، مواد استفاده شده و... برای کمک به خریداران تشک ارائه دهیم.

 

خرید تشک طبی یک سرمایه‌گذاری برای سلامت و تندرستی شخص است، زیرا داشتن خواب با کیفیت برای عملکرد مطلوب بدن ضروری است. امروزه بازار تولید و فروش تشک در حال گسترش است و مشتریان هنگام انتخاب برند و خرید با انبوهی از گزینه‌ها روبه رو می‌شوند. متاسفانه، این رشد باعث تولید محصولات تقلبی نیز شده است که به عنوان تشک‌های اصلی در بازار موجودند. در نتیجه، مهم است که فاکتورهایی را برای انتخاب تشک بدانید تا تشک اصل را از تشک تقلبی بشناسید.

در این مقاله سعی کردیم تا فاکتورهای مهم را برای تشخیص تشک اصل از تقلبی با بررسی برند، ضمانت نامه، مواد استفاده شده و... برای کمک به خریداران تشک ارائه دهیم. با بررسی موارد بالا و دیگر دستورالعمل‌هایی که در ادامه خواهیم گفت، می‌توانید تشک اصل را تشخیص دهید.

روش‌های تشخیص تشک اصل طبی

کلاهبرداری در فروش تشک، به این صورت است که تشک‌های بی‌کیفیت و غیر طبی را به نام طبی و اصل به قیمت گزاف می‌فروشند و شما بدون اطلاع از مواد داخل آن و بررسی فاکتورهای مهم تشخیص تشک اصل آن را خریداری می‌کنید.

خرید تشک طبی از نمایندگی‎های اصلی تولیدکنندگان معتبر

شناخت و بررسی تولیدکنندگان برتر و معتبر صنعت کالای خواب مهمترین گام در جهت خرید تشک اصل است. در هنگام انتخاب، بررسی مواردی شامل برندهای معتبر با نظرات مثبت مشتریان، سوابق اثبات شده برند، شیوه‌های تجاری شفاف، می‌تواند کمک کند تا محصولات معتبر و اصلی را دریافت کنید. شناخت انواع تشک طبی و تشک معمولی می‌تواند دانش فردی شما را درباره استانداردهای موجود افزایش دهد و داشتن این اطلاعات به شما در هنگام مقایسه برندها کمک خواهد کرد.

ارزیابی اعتبار برند فروشندگان تشک در به حداقل رساندن خطر خرید تشک‌های تقلبی کمک می‌کند. با انجام تحقیقات کامل در مورد برند قبل از تصمیم گیری، مصرف کنندگان به راحتی می‌توانند تشک تقلبی را از تشک اصل تشخیص دهند.

وجود آرم استاندارد بر روی تشک

اطمینان از اینکه تشک دارای گواهینامه‌های استاندارد و معتبر است می‌تواند احتمال خرید یک محصول اصلی و با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. وجود آرم استاندارد بر روی تشک به عنوان شاخص اصالت تشک عمل می‌کند و ضمانت می‌کند که تشک خریداری شده توسط شما استانداردهای ایمنی و زیست محیطی را رعایت می‌کنند و مواد بی‌کیفیت و شیمیایی مضر در تشک استفاده نشده و سلامتی شما به خطر نخواهد افتاد.

نوع پارچه

بررسی دوخت و درزهای تشک در تعیین کیفیت و دوام کلی آن بسیار مهم است. ارزیابی کیفیت فوم و فنرها امکان تصمیم گیری آگاهانه‌تری در مورد راحتی و طول عمر را فراهم می‌کند. با بررسی کامل درزها و دوخت‌ها به نوع پارچه نیز دقت کنید، تا از الیاف نخ پنبه و ضد حساسیت باشد تا به خوبی انتظارات شما را برآورده کند.

دوام درزهای دوخت و الگوهای دوخت فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام بررسی تشک از نظر اصالت در نظر گرفته شوند. تشک‌های با کیفیت بالا معمولاً دارای دوخت قوی، یکنواخت و ثابت در امتداد لبه‌ها هستند که طول عمر و دوام تشک را تضمین می‌کند. در مقابل، تشک‌های تقلبی ممکن است دوخت‌های ناهموار یا شلی داشته باشند که کیفیت و عملکرد کلی تشک را به خطر می‌اندازد.

هنگام بررسی درزها و دوخت تشک، توجه به جزئیات مهم ضروری است:

تراکم دوخت: تشک‌های اصلی اغلب دوخت محکم‌تر و ریزتری دارند.

کیفیت نخ: تشک‌های اصل از نخ‌های باکیفیت استفاده می‌کنند که در برابر سایش به سرعت پاره نشوند.

صاف بودن دوخت درز‌ها‌: دوخت درزها در تشک‌های اصلی باید صاف و بدون هیچ گونه موج یا بی‌نظمی باشند.

متریال بکار رفته در تشک

متریال به کار رفته در داخل تشک شامل فوم و فنرها، راه دیگر تشخیص تشک اصل است. تشک‌های اصل از متریال ضعیف استفاده نمی‌کنند. یکی از عوامل کلیدی که باید در نظر گرفته شود، چگالی فوم است که می‌تواند نشان دهنده دوام و راحتی باشد. تشک‌های با کیفیت بالا و اصل از فوم‌هایی با چگالی بالا استفاده می‌کنند، زیرا این مواد در طول زمان در برابر تغییر شکل مقاوم‌تر هستند. این اطلاعات روی برچسب محصولات قابل مشاهده است.

دیگر روش‎های تشخیص اصل بودن تشک

A white mattress on a blue background

Description automatically generated

از روش‌های تشخیص اصل بودن تشک می‌توان به ارزیابی گارانتی و سیاست‌های بازگشت کالا در خرید تشک اشاره کرد. زیرا رضایت مصرف کننده را تضمین می‌کند. وجود یک گارانتی جامع ضروری است. دانستن شرایط بازگشت کالا یا وجه، روند تکمیل خرید، زمان بندی و شرایط ارسال نیز از موارد مهم است.

ارائه گارانتی یکی از راه‌های تشخیص اصل بودن تشک است که مواردی مانند: نقص متریال، فرورفتگی بیش از حد، مشکلات دوخت و لبه و... را پوشش می‌دهد. علاوه بر پوشش این عوامل، ارزیابی مدت زمان گارانتی و هرگونه استثناء احتمالی که ممکن است نشان دهنده محصول غیرقابل اعتماد باشد، ضروری است.

توجه به قیمت، از دیگر روش‌های تشخیص تشک اصل است، ارائه قیمت‌های پایین همان محصول در فروشگاه دیگر نشان تقلبی بودن تشک خواهد بود.

از کجا تشک اصل و مطمئن طبی بخریم

در نتیجه، تشخیص اصالت یک تشک مستلزم تحقیق و بررسی کامل است. زمان برای بررسی برندهای معتبر، احتمال خرید محصولات تقلبی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. می‌توانید با مراجعه به سایت لایکو به ادرس https://www.laicogroup.com/fa به صورت آنلاین و یا مراجعه به شعب فروشگاه‌های لایکو در سراسر کشور به صورت حضوری، از مدل‌های مختلف دیدن کرده و با مشاوره و راهنمایی‌های فروشندگان ما بهترین و مناسب‌ترین تشک اصل را تهیه کنید

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها