رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 623995

قالیباف: درطرح شفافیت رفتار سیاسی نداشتیم

ساعت 24 - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احمد وحیدی، بعد از رسیدن به سمت وزارت کشور، کاغذی را بین نمایندگان پخش کرد که اگر استاندار یا فرماندار پیشنهاد دارید، به ما معرفی کنید.

به گزارش مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران، در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه «وعده شفافیت مجلس چه شد» اظهار کرد: در موضوع شفافیت، من تنها یک طرح را در مجلس امضا کردم و طراح آن بودم؛ امروز شفافیت با مصوبه مجلس اجرایی می‌شود و ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به صورت برخط رای خود را ثبت می‌کنند و می‌توانید با مراجعه به وبگاه مجلس، آرای نمایندگان را مشاهده کنید. وی افزود: من قول شفافیت دادم اما همه نمایندگان این وعده را نداده بودند. وی درباره ناراحتی تعدادی از نمایندگان مجلس از توصیه به مداخله‌نکردن در روند عزل و نصب‌ها در دولت گفت: با یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس که در عزل و نصب‌ها دخالت کرده بود، برخورد کردم؛ شما گفتید که یکی از افراد نزدیک شما یعنی «حسین قربان‌زاده» با چه سابقه‌ای رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد که از آقای «خاندوزی» بپرسید که من مخالف این انتصاب بودم و به هر دو نفر، این موضوع را گفتم. رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احمد وحیدی، دوست بیش از ۴۰ ساله بنده است؛ وی بعد از رسیدن به سمت وزارت کشور، کاغذی را بین نمایندگان پخش کرد که اگر استاندار یا فرماندار پیشنهاد دارید، به ما معرفی کنید.

قالیباف گفت: طرح استیضاح احمد وحیدی، ارتباطی به صدور بخشنامه‌ای علیه نمایندگان مجلس نداشت و طرح استیضاح وی، برای ۴ ماه قبل و با بیش از ۴۰ امضا بود و ۱۱ محور داشت و موضوع آن مربوط به اقدام معاون سیاسی وزارت کشور نبود. قالیباف تصریح کرد: البته من یک رای دارم که هم با طرح استیضاح اول و هم با طرح استیضاح بعدی که تدوین شد، مخالف بودم.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها