رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 624341

رییسی رفت داروخانه ؛ بعد چه شد؟

ساعت 24 - ابراهیم بهادری جهرمی سخنگوی سیاسی دولت سیزدهم به همراه وزیر اقتصاد بیشترین کوشش را برای دستاورد سازی برای رییسی و انداختن توپ بدبختی‌های اقتصادی به زمین دولت روحانی را دارند. بهادری جهرمی اما به ویژه در جمع‌های دانشجویی هیجانی شده و دستاورسازی‌هایش به‌اندازه‌ای ناشیانه است که شهروندان را ناامید می‌کند.

پرسش مردم و کارشناسان این است: دستاورد سازی برای دولت سیزدهم وشخص رییسی آیا نباید پشتوانه کارشناسی و عینی داشته باشد؟ کارشناسان باور دارند این یک امر بدیهی است وبدون تردید دستاوردسازی بدون کارشناسی و بدون نظرخواهی از شهروندان به اعتماد عمومی بیشتر آسیب می‌زند واقعیت این است که بهادری جهرمی در نقش سخنگوی دولت برای نشان دادن دستاورد دولت سیزدهم به مواردی اشاره می‌کند که ضد خودش عمل می‌کند و رییسی باید جلوی این کار را بگیرد جز اینکه خودش نیز از این حرف‌ها خرسند می‌شود.

به طور مثال سخنگوی گفته است "رویه دولت این است که موضوعات را به دست مردم بسپارد و مردمی کار کند. یکی از مصادیق مردمی بودن دولت آن است که در کمبود دارو رئیس جمهور به داروخانه ۱۳ آبان رفت و گلایه مردم از نزدیک شنید نه صرفا از پشت میز" حالا باید از این سخنگوی جوان و پرحرارت پرسید خوب رییسی رفت به داروخانه و بعد چه شد؟

این روزها ایرانیان بازهم با کاستی در نظام دارویی روبه رو هستند و حتی شیر خشک هم جیره‌بندی شده است و واردکنندگان و تولیدکنندگان نیز ناراضی‌اند. تازه مگر وقتی رییسی به داروخانه رفت و با مردم حرف زد کاری بیشتر از وزیر بهداشت می‌توانست کند که خودش به داروخانه رفت؟

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها