رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 624435

دستاوردسازی با فساد و رشد کشف قاچاق کالا

ساعت 24- سخنگوی سیاسی دولت سیزدهم با همه نیروی خود کوشش می‌کند برای دولت سیزدهم از هر جا وهرکاری دستاورد درست کند. به طور مثال او از رشد کشف قاچاق بنزین به کشورهای همسایه نیز برای دولت دستاورد درست می‌کند.

کارشناسان ومردم چند جور قاچاق کالا می‌تواند در یک کشور اتفاق بیفتد؟ دونوع مهم قاچاق کالا شامل قاچاق کالای یک کشور به بازار کشورهای دیگر است. نوع دوم ورود و عرضه کالای قاچاق از بیرون به بازار کشور است.

در ایران هر دو شکل قاچاق صورت می‌گیرد؟ بله. دلیل اصلی قاچاق از داخل به بیرون چیست؟ دلیل اصلی تفاوت قیمت کالاهایی است که در بازار داخل یارانه دارد و در بیرون از مرزها قیمت آن بسیار بیشتر است آیا رشد قاچاق کالا از داخل کشور به کشورهای همسایه افتخار دارد؟ خیر. باید کاری کرد که تفاوت قیمت‌ها بسیار اندک شود تا اصولا تمایلی برای قاچاق کالاهای یارانه‌ای از ایران به کشورهای همسایه وجود نداشته باشد.

حالا چه کسی این را که کشف کالای قاچاق بیشتر شده است افتخار و حاصل برنامه‌ریزی می‌داند؟بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت گفته است: در برخورد و جلوگیری از قاچاق برنامه‌ریزی‌های گسترده انجام داده و تنها در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲معادل ۷۲ درصد افزایش کشف سوخت قاچاق را شاهد بودیم. این سخنگوی دولت در هفته گذشته کوشش کرد با گفتن اینکه دولت سیزدهم توانست فساد چای را شناسایی کند برای رییسی دستاورد سازدو همین سخنگو با گفتن اینکه رییس برای حل مساله کبود دارو به داروخانه رفت تیز دستاوردسازی کرد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها