رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 624680

تبعیض در برخوردبا فساد

ساعت 24 - نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این اتفاق (فساد چای دبش) برای دولت دیگری می‌افتاد که این عزیزان با آن مسئله دارند، آبرویش را می‌بردند، اما حالا چون درون این روند اتفاق افتاده است، می‌بینید نه رسانه‌ای به آن شکل ورود می‌کند نه در مجلس بحثی است.

پزشکیان به ایلنا گفت : در زمان آقای روحانی به خاطر یک اتفاق ساده مجلس را به هم می‌ریختند می‌گفتند آی سفره مردم فلان شد، مردم گرسنه هستند، مردم گیر دارند، خب بسم‌الله مردم الان سفره‌شان کمرنگ‌تر و گرفتارتر هستند الان مشکلات‌شان بیشتر شده صدای آن‌ها را می‌شنوید؟ اگر هم می‌شنوید خیلی کمرنگ است.

 پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره فسادی که طی روزهای گذشته مطرح شده و واکنش‌ها به اینکه چرا دیر در خصوص فسادی به این وسعت اطلاع‌رسانی شد، گفت: جزئیات را من خبر ندارم اما این روند اختلاس‌ها و ویژه‌خواری‌هایی که اتفاق می‌افتد یک علت اصلی دارد؛ آن زمان که نایب رئیس مجلس بودم، در جریان ماجرای بانک‌ها که پول‌های مردم را یک عده بردند و خوردند و مردم گرفتار بودند و به خیابان‌ها می‌آمدند یک عده از آن‌هایی که به خیابان‌ها آمده بودند را می‌گرفتند و می‌گفتند شما امنیت را برهم زدید. د

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها