رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 624804

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه لباس زنانه با کمترین هزینه

طبق آمار، خرید دومین دلیل استفاده ایرانی‌ها از اینترنت است. پس جای تعجب ندارد که مدیریت آنلاین شاپ لباس یکی از محبوب‌ترین کسب‌و‌کار‎های حال حاضر باشد اما نکته مهم در داشتن فروشگاه اینترنتی خرید اجناس با قیمت مناسب از عمده‌فروشی‌ها است.

در این مقاله می‌خواهیم درباره نحوه راه‌اندازی آنلاین‌شاپ پوشاک زنانه و خرید از عمده فروشی لباس زنانه در بازار تهران اینستاگرام و دیگر مراکز صحبت کنیم.

آنلاین شاپ چیست؟

اگر تا الان فکر افتتاح فروشگاه لباس زنانه از ذهن شما عبور کرده باشد، احتمالا هزینه مالی کرایه یا خرید فروشگاهی که پاخور خوبی داشته باشد و توی چشم باشد، اولین مسئله‌ای است که با آن روبه‌رو می‌شوید.

چه بسا خیلی‌ها همین‌جا نا‌امید می‌شوند و سراغ شغل دیگری می‌روند؛ اما آیا این پایان کار است؟ خوشبختانه تکنولوژی با یک نه محکم، به این سوال پاسخ می‌دهد.  

پیشرفت تکنولوژی همه ابعاد زندگی ما، به‌خصوص تجارت را دچار تحول کرده‌است. امروزه آنلاین شاپ‌ها پا به میدان گذاشته‌اند که نیاز به اجاره و سرمایه بزرگ اولیه را رفع می‌کنند.  

اگر بخواهیم به زبان ساده تعریف کنیم: به فروشگاهی که محصولات و خدماتش را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می‌دهد، آنلاین شاپ یا فروشگاه آنلاین می‌گوییم.

این برتری به‌ویژه برای فروشگاه لباس خانوم‌ها مناسب است؛ چون این صنعت از تصویر و تبلیغات بسیاری برای جذب مشتریان استفاده می‌کند.

یعنی حالا می‌توانید بی‌خیال رویای خود نشوید و فروشگاه لباس زنانه داشته باشید، بدون این که نیاز باشد سرمایه هنگفتی را در اول راه، برای مکان خاصی کنار بگذارید.

قبل از اینکه ذهن شما سراغ هزینه‌های هنگفت خرید هاست و دامنه برود و آن‌ها را با اجاره مقایسه کنید، باید همینجا پا روی ترمز بگذارید!

برای داشتن آنلاین شاپ لباس حتما نیاز نیست سایت داشته باشید. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند جایگزینی برای وب‌سایت باشد. کافی است شبکه‌ای مناسب برای فعالیت مکرر و مدیریت فروشگاه خود انتخاب کنید.

البته در ادامه گسترش کسب‌و‌کارتان می‌توانید سایت راهم اضافه کنید؛ اما در مرحله شروع، شبکه‌های اجتماعی کار شما را راه می‌اندازند.

 اگر می‌خواهید بدانید کدام شبکه مناسب شماست، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای راه‌اندازی آنلاین شاپ

شبکه‌های اجتماعی زیادی مثل تلگرام، توییتر و لینکدین برای فعالیت فروشگاهای آنلاین در حوزه‌های مختلف وجود دارد؛ اما بهترین گزینه برای فروشگاه آنلاین مخصوص خانوم‌ها، آن هم برای مخاطب ایرانی، بدون شک اینستاگرام است. 

این شبکه به دلایل زیر، شبکه اجتماعی مناسب‌تری برای کسب‌و‌کار فروشگاه لباس برای خانوم‌ها است:

اینستاگرام یوزر‌های زیادی دارد

اینستاگرام حدود 41 میلیون کاربر ایرانی دارد. پس نگران کمبود مشتری نباشید. کافی است برای مثال، از یک تولیدی کراپ تهران لباس تهیه کنید و با قیمت مناسب در این بازار شلوغ برای فروش بگذارید.

کار با اینستاگرام راحت و قابل یادگیری است

اصلا مهم نیست با ابزار‌های آنلاین چقدر آشنایی دارید. کار با این شبکه بسیار راحت است و سریع یاد می‌گیرید. در ضمن، راه‌اندازی فروشگاه لباس زنانه در اینستاگرام دردسر مجوز گرفتن هم ندارد و به‌راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید آنلاین شاپ خودتان را داشته باشید.

مشتری‌هایی از سراسر ایران دارید

فروشگاه حضوری لباس در نهایت میان مردم یک محله شهر شهرت و اعتبار دارد؛ اما فروشگاه آنلاین لباس مشتریانی از سراسر کشور دارد؛ چون فضای مجازی به مکان محدود نیست. همین مسئله می‌تواند مشتریان شما را بسیار افزایش دهد.

ویترین شما ۲۴ ساعته باز است

هرکدام از مشتری‌های شما ممکن است عادات منحصربه‌فردی برای خواب و بیداری یا حتی ساعت بیرون رفتن داشته باشد.

با اینستاگرام دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید؛ چون ویترین شما ۲۴ ساعته باز است و هر کس در هر ساعتی که خودش می‌خواهد، می‌تواند در پیج شما ثبت سفارش کند.  

می‌توانید درمورد محصولاتتان تولید محتوا کنید

با تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید همه چیز را راجع‎‌به محصولاتتان بگویید و نکته شیرین‌تر این است که یک‌بار محتوا تولید می‌کنید و هزاران نفر می‎‌بینند.  

رابطه‌ای قوی با مشتریان بسازید

هرچه رابطه شما با مشتری‌ها بیشتر باشد، احتمال خرید آن‌ها از شما بیشتر است. بهترین روش برای ساخت رابطه‌ای قوی با مشتری، استوری اینستاگرام است. آن‌ها را به پشت صحنه کسب‌و‌کار ببرید و با خودتان آشنا کنید.

اینسایت قوی اینستاگرام

اینستایت اینستاگرام به‌معنای واقعی یک گنج برای فهمیدن سلیقه مشتری‌تان است. در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی مثل جنسیت، سن و محدوده جغرافیایی فالوور‌هایتان را بفهمید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین محتوا را برای آن‌ها تولید و فروشتان را افزایش دهید.

فروش لباس‌های زنانه، یکی از بهترین محصولات برای فروش آنلاین

لباس کالایی است که همه ما همیشه به آن نیاز داریم. با توجه به افزایش فرهنگ مصرف‌گرایی این فرصتی طلایی برای فروشگاه لباس زنانه است. خانوم‌ها همواره طرفدار تنوع به‌خصوص در پوشش بوده‌اند و کمد لباسی رنگارنگ دارند که قطعا برای اجناس آنلاین شاپ شما نیز جا خواهد داشت. 

همچنین لباس‌های مورد استفاده خانوم‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرد و هر دسته هم شامل ده‌ها مدل مختلف است. برای مثال در دسته لباس شب انواع مدل‌های مختلف مثل بلند، کوتاه و سنگ‌کاری شده وجود دارد. می‌توانید برای آنلاین شاپ‌تان یک دسته را به دلخواه انتخاب کنید تا مشتریان خاص خود را داشته باشید.

نگران تهیه جنس هم نباشید. مهم نیست که به بازار‌های تولیدی دسترسی حضوری دارید یا خیر، در اینستاگرام تعداد زیادی عمده فروشی با قیمت مناسب وجود دارد که می‌توانید آنلاین و به‌راحتی سفارش دهید. در ادامه یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کینم.

سونالی برند؛ تولیدکننده انواع لباس زنانه

یکی از بهترین را‌ه‌ها برای سوددهی آنلاین شاپ، خرید با قیمت پایین‌تر از رقبا است. وقتی جنسی برای مثال کراپ در بازار، قیمتی حدود 200 هزار تومان دارد، اگر بتوانید آن را با قیمت 80 هزار تومان بخرید و 190 هزار تومان بفروشید، علاوه بر قیمت‌گذاری رقابتی، سود بیشتری هم می‌برید.

اگر به‌دنبال تولیدکننده عمده لباس‌های زنانه با قیمت مناسب هستید تا سود خوبی به دست آورید، سونالی برند انتخابی مطمئن است. 

سونالی برند با بیش از ده‌ها مدل لباس‌های زنانه در طرح‌ها و نقش‌های متفاوت با کیفیت بالا و قیمتی استثنایی برای فروشندگان عزیز حاضر است. 

نکته مهم این است که حالا دیگر نیاز نیست ساعت‌ها در بازار بگردید" بلکه می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کرده و از سایت و اینستاگرام سونالی برند خرید کنید. با چند کلیک ساده و 7 روز ضمانت بازگشت کالا، سفارش‌های شما حاضر است.

به‌علاوه امور مشتریان ما همه روزه برای جواب به سوالات شما در دسترس است.

سونالی برند، عمده فروشی بزرگ لباس زنانه در بازار تهران، سفارش‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان می‌رساند و به شما برای رونق کسب‌و‌کارتان کمک می‌کند.

آنلاین شاپ لباس، فرصتی طلایی امروز

اگر دوست‌دارید کسب‌و‌کار خودتان را داشته باشید، فروش پوشاک زنانه فرصتی مناسب است. همین حالا دست‌به‌کار شوید و پیج خود را راه‌اندازی کنید. نگران تهیه جنس هم نباشید. سونالی برند با قیمتی مناسب و کیفیتی باور‌نکردی کنار شماست

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها