رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 625001

هراس افکنی از جنگ برای پناه بردن ایران به روسیه

ساعت 24 - پس از آنکه روسیه ایران را به عرب ها فروخت ودر فاصله چند ماه دوبار از خواست امارات متحده عربی برای تصاحب سه جزیره ایرانی حمایت کرد ،حتی اصولگرایان نیز این رفتار روسیه را وقاحت وخیانت به مناسبات دوکشور تلقی کرده ونیز رسانه‌های غیر اصولگرا با شدت این رفتار روسیه را نشانه پیمان شکنی وایران فروشی تاریخی مسکو دانستند.
در همین وضعیت بود وهست که رسانه‌های رسمی وغیر رسمی که از مسکو تبعیت می‌کنند و "

منویات انها را منتشر می‌کنند به سانسور روی اورده ونیز تلاش می‌کنند ایرانیان را از دوری با روسیه بترسانند و بگویند این کار به حمله غرب منجر می‌شود. سایت پیک نت که از سوی بقایای حزب توده اداره می‌شود و مو به مو اراده وخواست روسها را بازتاب می‌دهد صبح روز دوشنبه دراین باره چند گام به پیش برداشته ونوشته است اگر ایران روسیه وچین را رها کند با این کشور شبیه غزه رفتار خواهد شد. عین نوشته این سایت روس پرست را در زیر می‌خوانید: " مافیای ثروت و قدرت که خون مردم ایران را سالهاست در شیشه کرده، از تصمیماتی بو برده که حدس می زند مقدمه چیدن پر و بال آن‌هاست. آن‌ها معنای تشکیل وزارت بازرگانی، لغو قراردادهای کار و الزامی شدن استخدام کارگراران قراردادی، گرفتن گلوی برخی بانکها، بستن کمربند مالیاتی به دور کمر بنیادهای اقتصادی و سلسله تصمیمات مشابه را میدانند.   و لابد بسیار بیشتر از آنچه ما حدس می زنیم و یا حتی نشانه‌های آن را می شنویم. آن‌ها خیلی بیشتر از دیگران میدانند که سیاست خارجی با سیاست داخل در پیوند است و اگر سیاست خارجی بصورت راهبردی در جهت شرق سرعت بگیرد، تحول در داخل کشور، برای همسو سازی و همسو شدن دو سیاست داخلی و خارجی ناگزیر است. با پیش‌بینی چنین سمت گیری که قطعا اطلاعات مربوط به آن را از درون حاکمیت دارند، بسیج خود علیه سیاست خارجی را بیش از گذشته متمرکز کرده‌اند.   آن‌ها بسیار هوشیارانه می‌دانند که اتحاد اقتصادی و نظامی با چین و روسیه، هر اندازه بیشتر و عمیق تر شود، محاصره آن‌ها در داخل کشور جدی تر خواهد شد. به همین دلیل، تمام امکانات خود در رسانه‌های داخلی را تشویق کرده و حتی ماموریت داده‌اند که آتش روسیه ستیزی و چین ستیزی را تندتر کنند و هیچ سوژه و بهانه‌ای را در این مسیر از دست ندهند که اوضاع می‌رود که علیه آن‌ها خراب شود. برای آن‌ها کوچکترین اهمیتی ندارد که اگر امروز پشت جبهه ایران خالی شود، فردا با ایران همان خواهند کرد که امروز با غزه می‌کنند و خیال آن را برای یمن دارند. حتی با بمب تاکتیکی اتمی. بقول مولانا "صد که آمد نود هم نزد اوست". وقتی چنین شد، تکلیف عراق و لبنان هم از پیش معلوم است. آن‌ها فکر می‌کنند که حتی اگر امریکا ایران را هم تقسیم کند، لابد تکه چرب و نرمش را به آن‌ها میدهد، غافل از آنکه پوست گوسفند نذری را هم نمی بخشند.

در چارچوب همین پیش‌بینی است که روسیه ستیزی از سه روز پیش و بدنبال یک اظهار نظر هوائی در یک کنفرانس اسلامی از سوی وزیر خارجه روسیه، شتابی جنون آسا در رسانه‌های داخلی به خود گرفته و از خارج از کشور هم تلویزیون فارسی زبان بی وقفه آن را تائید و تشویق می‌کنند. کار از مقاله نویسی و تفسیر نگاری در رسانه‌ها فراتر رفته و روز گذشته، بنرهایی با عنوان "جزیره ابوموسی؛ جمعیت ۸۸ میلیون" مقابل سفارت روسیه نصب شده است. کسانی که در امارات متحده (دوبی و ابوظبی) دفتر تجاری دارند، بجای اینکه مقابل سفارت امارات از این بنرها برپا کنند، به سیاهی لشکرشان دستور داده‌اند که آن را در مقابل سفارت روسیه برپا کنند. اجدادشان دیگ پلو را در سفارت انگلیس بار گذاشتند و متحصن شدند و در مقابل سفارت روسیه بنر هوا کرده‌اند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها