رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 625054

بهترین محلول شستشوی فرش و موکت و ترفندهای پاک کردن سریع لکه ها

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه یک محلول شستشوی فرش و موکت را برای شستن و پاک کردن لکه‌‌های کفپوشها انتخاب کنید و به کار ببرید؟

در اینجا دستورالعمل‌هایی داریم که کمک می‌کنند با استفاده از محلول شستشوی فرش و موکت بتوانید انواع فرش و موکت را بهتر تمیز و لکه‌ گیری کنید. اصولاً تمیز کردن نقطه‌ ای فرش و موکت کاری ساده می‌ باشد؛ اما گاهی به تمیز کردن گسترده‌ تر و عمیق نیاز خواهید داشت. خصوصاً اگر بچه‌ دار هستید و یا حیوانات خانگی را نگه می‌ دارید. در اینطور مواقع هر لکه روش و پاک کننده خاص خود را می طلبد و بی احتیاطی در پاک کردن لکه‌ها می‌تواند منجر به تثبیت آن‌ها و وخیم تر شدن وضع لکه گردد.

https://lh7-us.googleusercontent.com/7Qt9qffQFxGIBP0ADt3C9WEh6hkwPYjhdFNKBXuj95mod4FfLVtEuf9lwLPrVD0rqMIL_4ZsI8joNy7eAn5SWR-s6sXaJsnC6jOZAuhLD5k3jBWNT2e_WLrNjXW_LVx4F_sDpVokMH7MfauW1S0rfgg

بهترین محلول شستشوی فرش و موکت.

دستورالعمل‌ها و راه‌های پاک کردن لکه از روی فرش 

 فرش‌ها و موکت‌ها به عنوان کفپوش‌هایی که گرما بخش منازل هستند، همواره در معرض کثیف شدن ناشی از ریختن مواد غذایی و نوشیدنی در اثر جنب و جوش کودکان، حیوانات خانگی و یا غفلت بزرگسالان هستند. به هر حال، هر نوع لکه ناشی از گل و لای، ریختن قهوه و… لازم است به طور فوری و در اسرع وقت درمان شود. چراکه پاک کردن و از بین بردن لکه‌های جدید در مقایسه با لکهای قدیمی بسیار آسان‌ تر است. در هر حال فراموش نکنید که فشردن فرش باعث نفوذ لکه به داخل فرش می‌گردد که پاک کردن آن سخت خواهد شد.

اگرچه تمام لکه‌ها را نمی‌توان به راحتی از بین برد؛ اما شمار زیادی از آن‌ها به صورت دستی و در خانه قابل درمان هستند. زمانی که یک اتفاق جدی برای فرش می‌ افتد و سطح زیادی از آن لکه می‌گیرد، بهترین کار این است که شستن و لکه‌ گیری آن را به مراکز متخصص قالیشویی بسپارید تا با استفاده از تخصص خود فرش را کاملا لکه گیری کنند و به صورت خشک شده به شما تحویل دهند.

مراحل پاک کردن لکه از روی فرش

  • گام اول: لکه را شناسایی کنید. دانستن علت ایجاد لکه اولین قدم برای از بین بردن آن است. اگر در زمان وقوع آن، آنجا نبودید، از مهارت‌های کارآگاهی خود برای کشف نوع لکه استفاده کنید.
  • گام دوم: برداشتن مواد روی لکه. اگر لکه ساز جامد یا نیمه جامد است؛ مانند خورش، گِل، فضولات حیوانات خانگی و موارد مشابه، آن را بردارید. هرگز لکه را مالش ندهید. از یک شی لبه نازک و نسبتاً تیز مانند یک کارت اعتباری قدیمی، کاردک یا قاشق استفاده کنید. همچنین از دستمال به منظور جلوگیری از تماس دست می‌ توانید برای برداشتن لکه ساز استفاده کنید. در صورتی که لکه مایع است باید از روش جذب استفاده کنید. به این منظور یک حوله یا دستمال سفید با رنگ ثابت انتخاب کرده و تا حد امکان رطوبت ناشی از لکه را با آن جذب کنید در این حالت نیز از مالش محل لکه جلوگیری کنید.

https://lh7-us.googleusercontent.com/9sqx4pXt3qKn8Vwpym7zjnefhvwVji-M_UhCw6AD27DX3XPf6dsepWX1f-4zeV9bat8uGKQrjwHvkPpJ4kioTYe38KDOYZFwsJzJXUCr3nmIIgNX491uDo0yzdBsbvet7yeH9qacX8oAFtGCrv72gio

برداشتن مواد روی لکه.

گام سوم: انتخاب بهترین شوینده فرش و موکت برای لکه زدایی 

بسیاری از لکه‌های فرش را می‌توان با یک محلول ساده از مایع ظرفشویی، سرکه سفید و آب پاک کرد. به این منظور 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با 1/4 فنجان سرکه سفید و 2 فنجان آب مخلوط کنید. محلول را از بیرون لکه به سمت داخل فرش هدایت کنید تا از پخش شدن آن جلوگیری شود. آنگاه با یک پارچه رنگ ثابت مرطوب بمالید تا لکه پاک شود. نهایتا اجازه دهید فرش خشک شود.  

استفاده از بهترین محلول شستشوی فرش و موکت و لکه بر تجاری 

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که استفاده از لکه بر تجاری گزینه بهتری برای پاک کردن لکه‌ها است، در وهله اول باید بدانید چه محلولی برای پاک کردن لکه از روی فرش مناسب است؟ به عبارت دیگر باید بهترین محلول پاک کننده لکه از روی فرش را برای کار خود برگزینید. قطعاً بهترین محلول، محصولی است که ضمن آسان کردن پروسه پاک کردن لکه‌ ها، به بافت فرش آسیب وارد نمی کند. همچنین، پس از پاک کردن لکه، اثری از آن باقی نخواهد ماند. به طور مثال محلول فرش شوی صنعتی مناسب قالیشویی‌ها می‌ تواند یک گزینه مناسب باشد.  

اگر از لکه‌ بر فرش تجاری استفاده می‌ کنید، حتماً باید دستورالعمل‌‌های روی محلول شستشوی فرش و موکت را به دقت دنبال کنید. چگونگی استفاده از لکه بر تجاری بسیار اهمیت دارد. اگر لکه قدیمی است، طبیعتاً فرایند پاک کردن زمان بیشتری نیاز دارد. بعد از پاک کردن لکه لازم است محل لکه خشک و آب فرش کاملاً گرفته شود. می‌توانید از جاروبرقی برای بلند کردن الیاف فرش بعد از آبگیری محل لکه استفاده کنید. در صورتی که پس از خشک شدن فرش اثر لکه باقی‌مانده باشد لازم است مراحل را تکرار کنید.  

محلول شستشوی فرش و موکت

محلول شستشوی فرش و موکت.

مرجع خرید بهترین محلول شستشوی فرش و موکت

در حال حاضر با مجموعه بی‌شماری از انواع محلول شستشوی فرش و موکت با برندها و سازنده‌های مختلف روبرو هستیم. بنابراین، قطعاً انتخاب یک محصول مطمئن و معتبر از میان آن‌ها کاری دشوار و گیج کننده خواهد بود. چرا که انتخاب بهترین محلول شستشوی فرش و موکت نیازمند اطلاعات قبلی و آشنایی با عملکرد محصول می‌باشد. خصوصاً اگر محصول را برای کسب و کار خود نیاز دارید و می‌ خواهید توجه مشتریان خود را جلب کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورید، به دقت بیشتری نیاز است. در انتخاب محصولات حتماً باید اولویت اول شما انتخاب محصولات با کیفیت و مطمئن باشد. اما برای پی بردن به میزان کیفیت محصولات به تجربه نیاز خواهید داشت و تنها با به کار بردن یک محصول در عمل می‌ توان یک درک واقعی از سطح کیفیت آن داشت. 

یک متخصص شوینده خوب درک روشنی از عملکرد محصولات متنوع خواهد داشت. به طوری که می‌ تواند محصولات مطمئن را به شما معرفی نماید. بنابراین هرگز ارزش مشاوره با یک متخصص شوینده صنعتی خوب، با تجربه و قابل اعتماد را دست کم نگیرید. متخصصان از فهرست شوینده‌‌های مرغوب که به خوبی پاسخگوی کار شما باشند، اطلاع کامل دارند.

در نتیجه، حتی اگر هیچ شناختی از بازار شوینده و محلول شستشوی فرش و موکت ندارید، کافیست یک مرجع خرید معتبر انتخاب کرده و موفقیت خود در خرید شوینده را تضمین کنید. اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر و با خصوصیات گفته شده هستید، پیشنهاد ما به شما سایت اویل ایشاپ است. جهت بهره‌مندی از مشاوره‌های کارشناسان مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها