رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 625729

کاسبان تحریم ایران مافیای بین المللی شده است

ساعت 24- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم می‌گوید: تنش‌زایی در سیاست خارجی، شرایط ویژه‌ای را به کشور تحمیل می‌کند که منجر به طیف گسترده‌ای از سوءاستفاده‌ها از حقوق ملت ایران می‌شود.

حشمت‌الله فلاحت‌‌پیشه در گفتگو با جماران تصریح کرد: اکنون با طیفی از کاسبان تحریم از آمریکا به عنوان واضع تحریم‌ها گرفته تا کاسبانی در داخل ایران مواجه هستیم که از کاسبی تحریم سود می‌برند.

کاسبی تحریم ایران تبدیل به یک مافیای بین‌المللی شده است. گزارش سازمان اطلاعات انرژی آمریکا، گواه بخشی از واقعیت تاراج نفت ایران توسط کاسبان تحریم است و نشان می‌دهد حفظ ایران در شرایط تحریم، چه منافعی برای دولت آمریکا ایجاد کرده و علاوه بر آن دلالان بین‌المللی و منطقه‌ای و متاسفانه بخشی از کاسبان در ایران، منافع‌شان را در حفظ تحریم کشور می‌دانند.

وی گفت: باید تنش‌زایی خارجی مقدس نشود، بلکه کشور نیازمند تنش‌زدایی است. بخشی از واقعیت تنش، تاراج منافع ملی توسط مافیای بین‌المللی است. بنابراین باید هرچه زودتر کشور را از شرایط تحریم و تنش خارج کنند. کسانی که فرصت تنش‌زدایی کشور را از بین بردند، نمی‌توانند دامن خود را از ظلمی‌که به منافع ملت ایران می‌شود، پاک کنند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها