رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 625844

۵ عطر عودی که شما را از دیگران متمایز می‌کند

عود‌ها از رایحه‌های بسیار مطبوعی هستند که استشمام آن‌ها می‌تواند پیام‌های متعددی در افراد ایجاد کند. این محصولات معمولا در رایحه‌های مختلف تولید می‌شوند و هرکدام بسته به عطر و بویی که دارند، به هر مناسبتی جلوه‌ای ویژه و خاص می‌بخشند.

عودها می‌توانند باعث ایجاد آرامش شده و استرس و اضطراب را از افراد دور کنند. می‌توانند باعث ایجاد صمیمیت در فضا شوند و یا برای درمان افسردگی و ایجاد حس سرزندگی و نشاط در افراد نورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از بهترین عطرهای عودی جهان را از نظر کاربران معرفی کنیم. اگر به رایحه عودی علاقمند هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید و با بهترین عطرهای عودی آشنا شوید.

Tom Ford Oud Wood

تام فورد عو وود عطری از گروه بویایی شرقی چوبی با رایحه‌ای ملایم و معتدل بوده که در سال ۲۰۰۷ در ایالات متحده به بازار عرضه شده است. این عطر عودی از برند رویایی و سلطنتی تام فورد، اجزای تشکیل دهنده این محصول را، ۱۲ عطر خاص و خارق العاده تشکیل می‌دهند. عو وود عطری سنگین و خاص با رایحه ملایم و عودی است و به همین واسطه در میان انواع عطرها، محصولی متمایز و منحصر به فرد محسوب می‌شود.

ادکلن تام فورد عو وود بدون هیچ محدودیتی برای خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبع معتدل آن باعث شده تا برای فصل‌های مختلف سال و به ویژه فصل‌های پاییز و زمستان گزینه‌ای مناسب باشد. این عطر از رایحه دانه تونکا، وانیل، دارچین، روایح چوبی، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان، خس خس، کهربا و عود تشکیل شده است.

عو وود در یک شیشه تیره و قهوه‌ای رنگ با دری به حالت چتری به فروش می‌رسد و رایحه سنگین و خاص آن با شکل بسته‌بندی‌اش تناسبی مناسب دارد.

Guerlain Homme Idial

جالب است بدانید که عطر و ادکلن گرلن لهوم آیدیل از گروه بویایی چوبی معطر، عطری عودی با طبع گرم است که برای استفاده در فصول سرد سال بسیار توصیه می‌شود. مبدا تولید این عطر کشور فرانسه و عطار آن تیری واسر است که این محصول را در سال ۲۰۱۴ ترکیب و معرفی کرد.

لهوم ایدیل محصول برند گرلن و مناسب برای آقایان است که با رایحه گرمش می‌تواند گرما بخش روزهای سرد پاییزی و زمستانی باشد. این عطر به معنای واقعی مرد ایده آل است و گرلن سعی دارد با تولید آن، آمال و آرزوهای درونی مردان را کشف و رمزگشایی و در قالب عطری جذاب، به آن‌ها جامه عمل بپوشاند.

اسانس اولیه این عطر جذاب را شکوفه پرتقال، مرکبات، نارنج و رزماری تشکیل می‌دهند. در نت‌های میانی آن از رایحه دانه تونکا و بادام استفاده شده و در نت‌های انتهایی آن عطر چرم، خس خس و سدر به مشام می‌رسد.

لهوم ایدیل در بطری‌هایی چهارگوش، ساده و لوکس به فروش می‌رسد. دو طرف بطری این عطر را خط‌هایی مشکی و مات پوشانده‌اند و درب این بطری نیز رنگی تیره و حالتی به شدت مردانه دارد.

عطر ادکلن آمواج/ آمواژ اینتر لود مردانه Amouage Interlud Oud For

عطر برند آمواج اینتر لود مردانه عطری فوق العاده خاص و لاکچری محسوب می‌شود. این عطر از گروه بویایی شرقی چوبی بوده و طبعی گرم و دلپذیر دارد. مبدا تولید این محصول کشور عمان بوده و در سال ۲۰۱۲ وارد بازار عطر و ادکلن شده است.

رایحه این عطر مردانه در کنار گرمی و شیرینی، با اندکی تلخی همراه می‌شود. همین موضوع استفاده از آن را برای فصول گرم سال به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. آموآج اینترلود مردانه عطری با رایحه ادویه‌ای و عودی است که نت‌های اولیه آن با پونه کوهی، ترنج و عصاره فلفل قرمز شیرین همراه می‌شود.

در نت‌های میانی این عطر کم نظیر با رایحه دل‌انگیزی از صمغ کندر، کهربا، گل آفتابی، اوپوپوناکس و روایح دودی همراه می‌شویم. نت‌های پایانی اینتر لود با رایحه چوب صندل سفید، نعناع هندی، چرم و عود باعث جذابیت و ماندگاری هرچه بیشتر این عطر می‌شوند.

شیشه آبی و طلایی عطر برند آموآج اینتر لود، ترکیبی متناسب با رایحه این عطر دارد و در همان نگاه اول تفاوت و جذابیت‌های این محصول را به رخ می‌کشد.

Greatnessعود فور گریتنس اینیشیو

عطر اینیشیو عود فور گریتنس در دسته عطرهای دودی، ادویه‌ای و تند قرار می‌گیرد که در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. این عطر نه تنها برای مردان، بلکه برای خانم‌ها نیز قابل استفاده بوده و جذابیت فوق العاده‌ای دارد. در خلق رایحه عود فور گریتنس از انگاره هندسه مقدس الهام گرفته شده و پیوندی عمیق با اسرار جهان هستی دارد.

رایحه این عطر بسیار آرامبخش بوده و باعث قلیان احساسات درونی شده و آن‌ها را جلا می‌بخشد. اسانس جوز، زعفران و اسطو خودوس در نت‌های ابتدایی این عطر باعث غنای هرچه بیشتر این عطر می‌شود.

اسانس میانی این عطر با رایحه عود همراه می‌شود و نت‌های پایانی آن با نعناع هندی و مشک به اتمام می‌رسند. اینیشیو عود فور گریتنس با رایحه جادویی و باور نکردنی‌اش توانسته به عطری خاص و خارق العاده برای مردان و زنان تبدیل شود.

شیشه مشکی و طلایی این عطر با طرح‌های خاصی که دارد خود به تنهایی بیانگر تمایز این محصول است و با عناصر وجودی این عطر بسیار هماهنگی دارد.

پارفورمز د مارلی‌هالتین (هالتان)

پارفورمز مارلی‌هالتین، محصول کشور فرانسه و در سال ۲۰۲۱ به بازار گسترده عطر و ادکلن ورود پیدا کرده است. عطاران این عطر در ترکیب نت‌های جذاب آن، از نجیب‌زادگان و اشراف زادگان قصر مارلی بهره گرفته‌اند. پارفورمز د مارلی‌هالتین با رایحه کم نظیری که دارد، در میان مردان امروزی بسیار محبوب بوده و به عطری خاص و پرطرفدار تبدیل شده است.

در نت‌های آغازین این عطر با رایحه گرم و لطیف چوب‌های گران بها، سالویا اسکلاریا، ترنج و اسطو خودوس همراه می‌شویم. نت‌های میانی آن که از ترکیب زعفران و پرالین ایجاد شده‌اند باعث خلق نتی افسانه‌ای می‌شوند و در نهایت نت‌های انتهایی آن با رایحه سدر و عود، آرامشی عمیق و پایدار برای روح ایجاد می‌کنند. پارفورمز مارلی‌هالتین در شیشه‌های خاص با رنگ سبز و دربی طلایی، عرضه می‌شود و هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای مردان خاص پسند به شمار می‌رود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها